Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

Citaat van: Nort op mrt 27, 2017, 08:49:00
Naar mijn ervaring is er in Nederland heel weinig, tot geen, zwarte markt rondom het stadion. Bij Ajax (gezien de vele toeristen) wellicht wel, maar dat zullen de Ajacieden beter weten.

Wellicht is www.viagogo.nl een optie?

Robin

Gemiddelde wedstrijd niet, omdat er dan vaak ook nog verkoop is aan de stadionkassa's. Bij een Ajax-Feyenoord is het mij weleens opgevallen. Maar elk geval niet in grote getale. Zou inderdaad op safe gaan en viagogo.nl oid proberen.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op mrt 09, 2017, 11:11:30
Ik verwacht ook dat de derby gewoon op zaterdag zal blijven.
Een collega van me heeft in augustus de tickets aangeschaft via een bepaalde organisatie. De welke dat is, moet ik eens navragen als je dat wil weten. Wij betaalden €145 per ticket, eigenlijk belachelijk duur voor een pot voetbal.

Officiële kaarten Real Madrid - Atletico Madrid vanaf €80 (helemaal bovenin) zo gek is die €145 dus nog niet, zaterdag gaat iemand voor mij kaarten proberen te kopen en anders wordt het de zwarte markt.

spons

Citaat van: Koning Kriel op mrt 30, 2017, 15:42:54
Officiële kaarten Real Madrid - Atletico Madrid vanaf €80 (helemaal bovenin) zo gek is die €145 dus nog niet, zaterdag gaat iemand voor mij kaarten proberen te kopen en anders wordt het de zwarte markt.

Socios krijgen meestal behoorlijke kortingen op deze prijzen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Citaat van: Jeje op mrt 23, 2017, 22:40:34
Iemand die hier toevallig wat meer weet over de promotie-degradatiewedstrijden in Duitsland, is dat qua tickets regelen goed te doen?
Stel nou dat de huidige stand de eindstand is. Dan krijg je de volgende wedstrijden:
BL/2BL: Augsburg-Union Berlin, wellicht voor de wedstrijd in Augsburg, in Berlijn moeilijk
2BL/3L: Sankt Pauli-Osnabruck, beide wedstrijden zouden mogelijk heel snel uitverkocht zijn
Het is maar een voorbeeld, ik zou de ranglijsten goed in de gaten houden.

hgrm

Inderdaad. In de 2. BL staan de eerste drie puntgelijk en de nummer 4 één punt daarachter. In de 3. Liga hebben nog een stuk of 7, 8 ploegen reële kans op (minstens) een P/D-wedstrijd. En ook onderin de BL en de 2.BL kan nog genoeg gebeuren.

Dus voor hetzelfde geld wordt het Augsburg-Hannover en Bielefeld-Grossaspach en zal het qua kaartjes een stuk makkelijker zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Citaat van: Koning Kriel op mrt 30, 2017, 15:42:54
Officiële kaarten Real Madrid - Atletico Madrid vanaf €80 (helemaal bovenin) zo gek is die €145 dus nog niet, zaterdag gaat iemand voor mij kaarten proberen te kopen en anders wordt het de zwarte markt.

Onze kaarten zijn inmiddels aangekomen en de officiële prijs op de tickets is €105. Tweede ring, centraal achter doel.

Bakkie

Dit paasweekend zit ik in Birmingham, ik bezoek Wolves, Villa, WBA en City.
Iemand nog tips of suggesties voor pubs en uitgaansgelegenheden?

Joost

Als je Broad Street opzoekt zit je wel goed.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Citaat van: FC_Emmen op apr 13, 2017, 08:34:34
Legs 11

Whahaha altijd prijs en zit verspreid over de stad.
Maar het meeste is geconcentreerd bij Broadstreet. Ook Arcadian Center is een leuk klein uitgaansgebiedje.
Tip: neem normale schoenen en een wat nettere blouse of iets dergelijks mee. Heel veel zaken kom je niet binnen met sneakers, hoodies enz.

Veel plezier!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

#3491
Citaat van: FCT1980 op apr 13, 2017, 11:28:03
Whahaha altijd prijs en zit verspreid over de stad.
Maar het meeste is geconcentreerd bij Broadstreet. Ook Arcadian Center is een leuk klein uitgaansgebiedje.
Tip: neem normale schoenen en een wat nettere blouse of iets dergelijks mee. Heel veel zaken kom je niet binnen met sneakers, hoodies enz.

Veel plezier!

Dat word dus gewoon bier drinken op m'n hotelkamer...
Heb eigenlijk alleen maar sneakers :(

FCT1980

Citaat van: Bakkie op apr 13, 2017, 12:42:34
Dat word dus gewoon bier drinken op m'n hotelkamer...
Heb eigenlijk alleen maar sneakers :(

Op Broadstreet zijn ook wel gelegenheden waar je met sneakers binnenkomt. No problem. Alleen zijn er veel zaken die je dan niet binnen willen hebben, vandaar de tip.
Kijk gewoon ff hoe het volk in de rij eruit ziet dan weet je snel genoeg of je aan kunt sluiten ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Gewoon over Broad Street wandelen is al een belevenis op zich.

FCT1980

Citaat van: Joost op apr 13, 2017, 20:57:52
Gewoon over Broad Street wandelen is al een belevenis op zich.

Dat sowieso. En hoe later, hoe leuker.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!