Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 6 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Koning Kriel op mrt 09, 2017, 10:58:42
Verwacht dat die speeldata worden vastgelegd na de champions league loting. Ook het programma van de twee speelronde daarvoor is nog niet vastgelegd. Ik vlieg op zondag terug en hoop dat de stadsderby op zaterdag komt te staan (verwacht dat wel aangezien real en atletico door zijn en er dus vast een op dinsdag speelt in de CL ronde na dat weekend.

Mijn grote vraag is hoe ben je aan kaarten gekomen.

Ik verwacht ook dat de derby gewoon op zaterdag zal blijven.
Een collega van me heeft in augustus de tickets aangeschaft via een bepaalde organisatie. De welke dat is, moet ik eens navragen als je dat wil weten. Wij betaalden €145 per ticket, eigenlijk belachelijk duur voor een pot voetbal.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op mrt 09, 2017, 11:11:30
Ik verwacht ook dat de derby gewoon op zaterdag zal blijven.
Een collega van me heeft in augustus de tickets aangeschaft via een bepaalde organisatie. De welke dat is, moet ik eens navragen als je dat wil weten. Wij betaalden €145 per ticket, eigenlijk belachelijk duur voor een pot voetbal.

Moet ook nog eens samen met de vriendin, heb mijn maximum op 100 per ticket gezet al vrees ik dat het niet zal lukken. Ben er toch dus ga in ieder geval vlak voor de aftrap nog eens bij het stadion kijken.

FCT1980

Via die ticketbureaus ga ik uit principe nooit doen. Voor Liverpool - Burnley wilden ze ook minimaal 120 pond hebben.
Fuck 'm all! Dat soort lui maakt het wat mij betreft kapot voor de echte liefhebber.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: Koning Kriel op mrt 09, 2017, 11:17:04
Moet ook nog eens samen met de vriendin, heb mijn maximum op 100 per ticket gezet al vrees ik dat het niet zal lukken. Ben er toch dus ga in ieder geval vlak voor de aftrap nog eens bij het stadion kijken.

100 euro per ticket gaat, naar mijn inschatting, op de zwarte markt zeker lukken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: wekke op mrt 09, 2017, 11:11:30
Ik verwacht ook dat de derby gewoon op zaterdag zal blijven.
Een collega van me heeft in augustus de tickets aangeschaft via een bepaalde organisatie. De welke dat is, moet ik eens navragen als je dat wil weten. Wij betaalden €145 per ticket, eigenlijk belachelijk duur voor een pot voetbal.

Zaterdag 8-4 om 16:15 Real Madrid - Atletico Madrid

wekke

Citaat van: Koning Kriel op mrt 13, 2017, 15:15:10
Zaterdag 8-4 om 16:15 Real Madrid - Atletico Madrid

Bedankt

Bakkie

Woensdag gaat WBA-Liverpool in de verkoop. Iemand tips waar te zitten in het stadion qua sfeer en beleving?

Joost

Zolang je niet achter het glas van de skybox gaat zitten zal het wel goedkomen.

Koning Kriel

Citaat van: Koning Kriel op mrt 13, 2017, 15:15:10
Zaterdag 8-4 om 16:15 Real Madrid - Atletico Madrid
Zaterdag 8-4 om 18:00 Getafe - Levante
Zaterdag 8-4 om 20:30 Rayo - Tenerife

spons

Citaat van: Koning Kriel op mrt 15, 2017, 14:12:15
Zaterdag 8-4 om 18:00 Getafe - Levante
Zaterdag 8-4 om 20:30 Rayo - Tenerife

Dan zou ik Getafe gewoon overslaan i.p.v. maar een halve wedstrijd zien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: spons op mrt 15, 2017, 14:22:32
Dan zou ik Getafe gewoon overslaan i.p.v. maar een halve wedstrijd zien
Eens.
Volgende wedstrijd: ?

Koning Kriel

Was ook geenszins van plan naar alle drie te gaan. Was alleen een doorgeefluik van het net vastgesteld programma. Voor mij wordt het kaarten proberen te scoren voor Real - Atletico en anders naar Rayo. Denk dat de vriendin 3 wedstrijden op een stedentrip echt te veel vindt en we gaan ook al naar Atletico - Real Sociedad.

Freekos79

Weet iemand een alternatief voor de quick match locator van wijlen footballfans? God, wat mis ik die feature.
Volgende wedstrijd: ?

HRM1880

Citaat van: Freekos79 op mrt 17, 2017, 19:01:18
Weet iemand een alternatief voor de quick match locator van wijlen footballfans? God, wat mis ik die feature.
De groundhopper app kopen voor op je smartphone of tablet.

headout

Citaat van: HRM1880 op mrt 17, 2017, 19:36:53
De groundhopper app kopen voor op je smartphone of tablet.
Die heeft het nét niet, qua functunaliteit, overzichtelijkheid, en gebruiksgemak.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog