Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

je kan ook alleen overtocht, eventueel met hotel, boeken via DFDS en zelf je kaartje bij Sunderland of Newcastle regelen.

Koning Kriel

Volgens mij is Newcastle goed te doen qua kaarten, al heb ik mijn enige wedstrijd daar ook via DSDF geboekt. Dat was overigens de derby tegen Sunderland en daar waren in de vrije verkoop nog kaarten voor te krijgen (wel alweer 6,5 jaar geleden)

San Paolo

Dank voor de reacties. Moet goed komen als ik het samenvat. Speelschema maar even afwachten.

willytown79

Iemand met een clubcard van NAC Breda die mij en mijn dochter wil helpen aan 2 kaartjes voor zondag ?
bvd :-)

Appie_M

Met twee vrienden pak ik altijd het openingsweekend van de Belgische Jupiler Pro League mee. We zaten dit maal te denken aan het volgende schema:
Royal Antwerp - Anderlecht op vrijdag
Charleroi - Kortrijk op zaterdag
Sint Truiden - Gent op zondag

Nu zullen tickets voor de laatste twee wedstrijden wel lukken, daar maak ik me geen zorgen over. Maar over RAFC - RSCA ben ik een stuk minder zelfverzekerd. Antwerp speelt voor het eerst sinds een lange tijd weer eens op het hoogste niveau en dan ook nog eens thuis tegen Anderlecht. Tel daar een verbouwing aan de hoofdtribune bij op en het plaatje is compleet. Hoe schatten jullie mijn kans in om aan drie tickets voor deze wedstrijd te komen? Kansloos verhaal of valt het mee?

Nort

Citaat van: Appie_M op jun 20, 2017, 09:28:01
Met twee vrienden pak ik altijd het openingsweekend van de Belgische Jupiler Pro League mee. We zaten dit maal te denken aan het volgende schema:
Royal Antwerp - Anderlecht op vrijdag
Charleroi - Kortrijk op zaterdag
Sint Truiden - Gent op zondag

Nu zullen tickets voor de laatste twee wedstrijden wel lukken, daar maak ik me geen zorgen over. Maar over RAFC - RSCA ben ik een stuk minder zelfverzekerd. Antwerp speelt voor het eerst sinds een lange tijd weer eens op het hoogste niveau en dan ook nog eens thuis tegen Anderlecht. Tel daar een verbouwing aan de hoofdtribune bij op en het plaatje is compleet. Hoe schatten jullie mijn kans in om aan drie tickets voor deze wedstrijd te komen? Kansloos verhaal of valt het mee?
Als je geen contacten hebt, zie ik het somber in om vooraf aan kaarten te komen. Antwerp voor het eerst in jaren weer terug in eerste klasse, aantrekkelijke tegenstander en gezien de fanbase van Anderlecht zal er ook wel geen online kaartverkoop plaatsvinden. Je hebt natuurlijk nog altijd de wet van Spons.

Saltacampos

Citaat van: Appie_M op jun 20, 2017, 09:28:01
Met twee vrienden pak ik altijd het openingsweekend van de Belgische Jupiler Pro League mee. We zaten dit maal te denken aan het volgende schema:
Royal Antwerp - Anderlecht op vrijdag
Charleroi - Kortrijk op zaterdag
Sint Truiden - Gent op zondag

Nu zullen tickets voor de laatste twee wedstrijden wel lukken, daar maak ik me geen zorgen over. Maar over RAFC - RSCA ben ik een stuk minder zelfverzekerd. Antwerp speelt voor het eerst sinds een lange tijd weer eens op het hoogste niveau en dan ook nog eens thuis tegen Anderlecht. Tel daar een verbouwing aan de hoofdtribune bij op en het plaatje is compleet. Hoe schatten jullie mijn kans in om aan drie tickets voor deze wedstrijd te komen? Kansloos verhaal of valt het mee?
Ik zou zeggen zo goed als nul. Antwerp na 13 lange jaren terug in de hoogste klasse, kampioen Anderlecht op bezoek. Politie en lokale overheid hypernerveus.
Enige lichtpuntje kan misschien zijn dat het in de zomer is, misschien zijn er mensen op reis, maar dit wordt zonder enige twijfel een combi-verhaal en wie weet ga je zelfs een booking history moeten hebben (dus al ooit een ticket voor een thuiswedstrijd van Antwerp gekocht moeten hebben)...
Er staan nog leuke wedstrijden op stapel in de Bosuil dit seizoen. Als de aanvangshysterie wat neerdaalt, ga je volgens mij zeker den Antwerp kunnen turven.
Over land and sea

Appie_M

Ik was er al bang voor. Dan kijken we verder. In elk geval hartelijk dank!

HRM1880

Citaat van: Appie_M op jun 20, 2017, 09:28:01
Met twee vrienden pak ik altijd het openingsweekend van de Belgische Jupiler Pro League mee. We zaten dit maal te denken aan het volgende schema:
Royal Antwerp - Anderlecht op vrijdag
Charleroi - Kortrijk op zaterdag
Sint Truiden - Gent op zondag

Nu zullen tickets voor de laatste twee wedstrijden wel lukken, daar maak ik me geen zorgen over. Maar over RAFC - RSCA ben ik een stuk minder zelfverzekerd. Antwerp speelt voor het eerst sinds een lange tijd weer eens op het hoogste niveau en dan ook nog eens thuis tegen Anderlecht. Tel daar een verbouwing aan de hoofdtribune bij op en het plaatje is compleet. Hoe schatten jullie mijn kans in om aan drie tickets voor deze wedstrijd te komen? Kansloos verhaal of valt het mee?
Onbestaand. Door de verbouwing daalt onze capaciteit de eerste wedstrijden naar 10.000-11.000 (bezoekers inbegrepen). Wij zullen dus uitverkopen aan abonnementen. Pas na de verbouwing zullen er vermoedelijk tickets vrijkomen, dan willen ze de capaciteit namelijk verhogen naar 16.000. Maar je hoeft geen schrik te hebben, de beste wedstrijd van het seizoen komt pas in de terugronde.

jona93

Citaat van: HRM1880 op jun 20, 2017, 17:13:46
Onbestaand. Door de verbouwing daalt onze capaciteit de eerste wedstrijden naar 10.000-11.000 (bezoekers inbegrepen). Wij zullen dus uitverkopen aan abonnementen. Pas na de verbouwing zullen er vermoedelijk tickets vrijkomen, dan willen ze de capaciteit namelijk verhogen naar 16.000. Maar je hoeft geen schrik te hebben, de beste wedstrijd van het seizoen komt pas in de terugronde.
Brugge :-) :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ontour49

#2575
Even een vraag: ik wil samen met vrienden een 'leuke' wedstrijd bezoeken van Eintracht Frankfurt in 17-18  (Tegen Mainz, Koln, Bvb etc.), dat zijn namelijk ook beladen potjes.  We komen uiteindelijk namelijk voor de sfeer, en omdat Frankfurt door veel clubs in Duitsland word gezien als één vd fanatiekste willen we deze club bezoeken.
Hoe zit het met de verkoop van zulke wedstrijden (gaat het hard bijv) ?

Koning Kriel

Ik ben twee seizoenen terug naar Frankfurt - Koln geweest, kaarten gewoon in de vrije verkoop gekocht.

Luccie

Citaat van: Koning Kriel op jun 21, 2017, 21:11:42
Ik ben twee seizoenen terug naar Frankfurt - Koln geweest, kaarten gewoon in de vrije verkoop gekocht.

Ik ben vorig jaar naar Frankfurt - Köln geweest. Was makkelijk om via vrije verkoop aan kaarten te komen.
Volgens mij was wel twee weken voor aanvang van de wedstrijd kaarten uitverkocht.

Kölsche Bosschenaar

#2578
Frankfurt is heel makkelijk om kaarten te kopen. Alle wedstrijden komen in de vrije verkoop (behalve Bayern en BVB misschien ook niet). Bij Eintracht moet je echter wel goed opletten. Volgensmij is het de enige club die in augustus in een keer alle wedstrijden van de Hinrunde in de VVK gooit en in december alle wedstrijden van de Rückrunde. Moet er dus snel bij zijn want een wedstrijd in december kan in september al uitverkocht zijn (gebeurd echter heel zelden). Meestal zijn er drie weken voor de wedstrijd nog wel wat kaarten te koop. Gaat niet zo hard als bij Dortmund, Köln of Werder. Adviseer wel om gewoon ruim van te voren kaarten te bestellen om zeker te weten dat je mooie en/of goedkope plaatsen hebt en langs elkaar kunt zitten.
FC Den Bosch
1.FC Köln

jona93

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op jun 21, 2017, 23:51:24
Frankfurt is heel makkelijk om kaarten te kopen. Alle wedstrijden komen in de vrije verkoop (behalve Bayern en BVB misschien ook niet). Bij Eintracht moet je echter wel goed opletten. Volgensmij is het de enige club die in augustus in een keer alle wedstrijden van de Hinrunde in de VVK gooit en in december alle wedstrijden van de Rückrunde. Moet er dus snel bij zijn want een wedstrijd in december kan in september al uitverkocht zijn (gebeurd echter heel zelden). Meestal zijn er drie weken voor de wedstrijd nog wel wat kaarten te koop. Gaat niet zo hard als bij Dortmund, Köln of Werder. Adviseer wel om gewoon ruim van te voren kaarten te bestellen om zeker te weten dat je mooie en/of goedkope plaatsen hebt en langs elkaar kunt zitten.
Dankje voor de tip dacht de vraag hier ook te stellen vandaag wij zitten eind oktober in Frankfurt voor een marathon en plan is voor wedstrijd te kijken van Frankfurt indien ze thuisspelen dan
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12