Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mokum1900

#2640
Iemand idee hoe groot de kans is op tickets voor Slavia Praag - Villareal ? en Everton - Atlanta  je moet wat doen tijdens de europa cup dagen  aangezien je eigen  club zelfs kansloos presteert moet je wat doen met je dagen ect ect
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Ik zou niet weten waarom dat voor beide duels enig probleem op zou moeten leveren.

Everton v Atalanta klinkt wel mooi.

Sinjoor13

Wat betreft de Europa League thuiswedstrijden van Zulte Waregem.

Wordt het moeilijk tickets voor deze confrontaties te bemachtigen vermits het toch om 3 mooie tegenstanders gaat?
Had ook al vernomen dat de abonnementjes, die verkocht worden voor dit drieluik, aardig de deur uitgaan.

fcbisart

Vorig jaar bezochten wij Ipswich-Norwich en idd de ticket office was niet bereid  om ons kaartjes te bezorgen. Gelukkig konden we via - ik denk - de voorzitster van de supportersvereniging tickets bemachtigen. Als je wil, vraag ik deze middag eens haar contactgegens op.

De publiekswissel

Citaat van: Mokum1900 op aug 26, 2017, 19:20:10
Iemand idee hoe groot de kans is op tickets voor Slavia Praag - Villareal ? en Everton - Atlanta  je moet wat doen tijdens de europa cup dagen  aangezien je eigen  club zelfs kansloos presteert moet je wat doen met je dagen ect ect

Dat is de reden waarom zoveel Feyenoordsupporters de laatste jaren zoveel aan 'groundhopping' doen..  :p 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

spons

Citaat van: Mokum1900 op aug 26, 2017, 19:20:10
Iemand idee hoe groot de kans is op tickets voor Slavia Praag - Villareal ? en Everton - Atlanta  je moet wat doen tijdens de europa cup dagen  aangezien je eigen  club zelfs kansloos presteert moet je wat doen met je dagen ect ect

Slavia Praag gewoon aan de kassa en Everton via de general sale op internet.

Zal beide geen enkel probleem zijn neem ik aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

rogo_breda

Citaat van: fcbisart op aug 27, 2017, 08:51:23
Vorig jaar bezochten wij Ipswich-Norwich en idd de ticket office was niet bereid  om ons kaartjes te bezorgen. Gelukkig konden we via - ik denk - de voorzitster van de supportersvereniging tickets bemachtigen. Als je wil, vraag ik deze middag eens haar contactgegens op.
Thanks! Ga misschien toch deze poging wagen.

Nickky

Ik had ergens in dit topic gevraagd wat ik moest doen met betrekking tot kaarten Tottenham-swansea, half september.  Inderdaad, Tottenham verkoopt lang niet uit op Wembley en vrij gemakkelijk kaarten kunnen scoren online.
Datzelfde geldt, een maandje later, voor Bristol City. net zo makkelijk. Accountje aanmaken en bestellen. 

Ontour49

Nu de exacte tijden vd bundesliga bekend zijn vroeg ik me af. Hoe groot de kans is om kaarten te bemachtigen voor Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund via de ticketshop van Frankfurt?  Alvast bedankt.

Freekos79

Citaat van: Ontour49 op aug 31, 2017, 19:09:58
Nu de exacte tijden vd bundesliga bekend zijn vroeg ik me af. Hoe groot de kans is om kaarten te bemachtigen voor Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund via de ticketshop van Frankfurt?  Alvast bedankt.

Volgens de website van Frankfurt is er geen vrije verkoop.
Volgende wedstrijd: ?

Sinjoor13

Kan iemand me helpen met tickets voor de wedstrijd NAC Breda - FC Groningen van 16 september. Ik overweeg het om er naar toe te gaan.
Ik las dat er enkel tickets te verkrijgen zijn voor de seizoenskaarthouders, en dat ben ik dus niet.
Zou een eenvoudig mailtje naar de club helpen?
Iemand ervaring hier mee? De 'avondjes NAC' zijn natuurlijk, zeker nu ze terug in de Eredivisie spelen, ook wel enorm populair. Zo goed als uitverkocht meestal?

Nort

Citaat van: Sinjoor13 op sep 04, 2017, 00:13:31
Kan iemand me helpen met tickets voor de wedstrijd NAC Breda - FC Groningen van 16 september. Ik overweeg het om er naar toe te gaan.
Ik las dat er enkel tickets te verkrijgen zijn voor de seizoenskaarthouders, en dat ben ik dus niet.
Zou een eenvoudig mailtje naar de club helpen?
Iemand ervaring hier mee? De 'avondjes NAC' zijn natuurlijk, zeker nu ze terug in de Eredivisie spelen, ook wel enorm populair. Zo goed als uitverkocht meestal?
2 berichten op het forum en 2x een vraag over kaartjes. Goed bezig...

Arjen

Citaat van: Nickky op aug 30, 2017, 01:02:00
Ik had ergens in dit topic gevraagd wat ik moest doen met betrekking tot kaarten Tottenham-swansea, half september.  Inderdaad, Tottenham verkoopt lang niet uit op Wembley en vrij gemakkelijk kaarten kunnen scoren online.
Datzelfde geldt, een maandje later, voor Bristol City. net zo makkelijk. Accountje aanmaken en bestellen.
Dat idee had ik ook en daarom van plan om naar Spurs-Arsenal te gaan. Tegen Chelsea was het ook niet (direct) uitverkocht.

watergatehopper

@Sinjoor

Hahaa.. wat Nort bedoelt is: Stel jezelf eens voor..... Het is op dit forum geven en nemen. Vragen naar de bekende weg wordt meestal niet heel positief op gereageerd(zeker niet als er geen taalbarrière is). Ik zou zeggen kijk op de website van NAC klim in de telefoon, stel je vraag op Facebook bij een NAC supportersvereniging o.i.d.. Genoeg mogelijkheden om verder te komen lijkt mij. Succes! 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sinjoor13

Citaat van: Nort op sep 04, 2017, 07:10:18
2 berichten op het forum en 2x een vraag over kaartjes. Goed bezig...

Alle begin is moeilijk. Trouwens niet iedereen hoeft even actief te zijn op een forum natuurlijk.
Twee berichten ivm kaartjes in een topic waar het thuishoort. Niets mis mee, me dunkt.
Is de tijd daar dat ik iemand kan helpen met tickets, zal ik dat zeker niet nalaten. Enkel en alleen maar goede bedoelingen.