Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Ontour49 op mrt 24, 2017, 23:03:03
Nou ben een student in de 20, en zo vaak ga ik niet naar het buitenland voor een mooie pot (2 a 3 x in het jaar). Dus dan lijkt mij een creditcard een beetje overbodig (er zitten toch weer veel kosten aan verbonden).
bij mijn ING studentenrekening was een credit card gratis destijds. Nu kost dat 22,50 op jaarbasis.

Andere mogelijkheid is contact opnemen en via overschrijving iets regelen.

Ontour49

Citaat van: Joost op mrt 24, 2017, 23:35:11
bij mijn ING studentenrekening was een credit card gratis destijds. Nu kost dat 22,50 op jaarbasis.

Andere mogelijkheid is contact opnemen en via overschrijving iets regelen.
Oke dat is niet heel duur, ik zit ook bij ING. Maar ik ben totaal niet bekend met creditcard..Heb al even een email gestuurd naar HSV, hoop op een spoedig antwoord. Dankjewel in ieder geval

Joost

Citaat van: Ontour49 op mrt 24, 2017, 23:56:56
Oke dat is niet heel duur, ik zit ook bij ING. Maar ik ben totaal niet bekend met creditcard..Heb al even een email gestuurd naar HSV, hoop op een spoedig antwoord. Dankjewel in ieder geval
ik zie dat ik het nog fout getikt heb. Het moet 12,50 zijn.

Aan het eind van de maand wordt alles wat je hebt uitgegeven met je creditcard van je rekening afgeschreven. Als je dus de discipline hebt om de kaart enkel voor kaartjes en dergelijke te gebruiken zou ik er zeker een aanschaffen.

Ontour49

Helaas,heb een mail gekregen van HSV. Zeggen dat ze geen buitenlandse banken accepteren.

Ontour49

Citaat van: Joost op mrt 25, 2017, 09:42:27
ik zie dat ik het nog fout getikt heb. Het moet 12,50 zijn.

Aan het eind van de maand wordt alles wat je hebt uitgegeven met je creditcard van je rekening afgeschreven. Als je dus de discipline hebt om de kaart enkel voor kaartjes en dergelijke te gebruiken zou ik er zeker een aanschaffen.
Maar je bent dus uiteindelijk niet meer kwijt dan 12,50 pm, want het is wel indirect geld lenen.

Nort

Zolang je op de afschrijvingsdatum meer geld op je rekening hebt staan, dan je met je creditcard hebt uitgegeven komen er geen extra kosten bij. Het bedrag van Joost is per jaar neem ik aan.

Jehoentelaar

Dat bedrag is inderdaad een jaarlijks bedrag. Ik (student) gebruik een creditcard ook enkel voor dit soort dingen, is prima te overzien.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Ontour49


Robbie

Citaat van: Ontour49 op mrt 25, 2017, 16:07:35
Helaas,heb een mail gekregen van HSV. Zeggen dat ze geen buitenlandse banken accepteren.

Ik loop hier ook wel eens tegenaan (en niet alleen in Duitsland). Volgens mij mag dit niet binnen het SEPA-gebied, maar ik ben geen deskundige op dit gebied.

headout

12,50 delen door een paar man. Dat zijn een paar biertjes minder op jaarbasis.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

headout

Heeft er iemand op dit forum een membership bij Leeds United? Kaarten voor Leeds - Wolves gaan vandaag in de verkoop voor members. As. start de general sale. Nu verwacht ik geen uitverkocht stadion, maar een klein beetje zekerheid als het om kaarten gaat leek me niet verkeerd.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

De publiekswissel

Citaat van: headout op mrt 28, 2017, 10:11:05
Heeft er iemand op dit forum een membership bij Leeds United? Kaarten voor Leeds - Wolves gaan vandaag in de verkoop voor members. As. start de general sale. Nu verwacht ik geen uitverkocht stadion, maar een klein beetje zekerheid als het om kaarten gaat leek me niet verkeerd.

Ik zal het even voor je navragen. Om hoeveel kaarten gaat het?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Rugnummer 2

Is er iemand met een bookinghistory bij Ipswich Town, die wij (2 personen) kunnen gebruiken voor Ipswich Town - Newcastle op 17 april (2e paasdag)?
Ik had braaf gewacht op de General Sale op 27 maart, maar toen stond er plotseling op hun site, dat je in een van de voorgaande seizoenen al een keer een kaartje moet hebben gekocht.
Heb gisteren gelijk met de ticket-office gebeld, situatie uitgelegd, maar ze wilden beslist geen uitzondering maken.

Hulp zou bijzonder gewaardeerd worden.

headout

Citaat van: De publiekswissel op mrt 28, 2017, 12:22:34
Ik zal het even voor je navragen. Om hoeveel kaarten gaat het?
Thanks  ;-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Sander11

weet iemand of Schalke04 nog seizoenskaarthouders de mogelijkheid geeft om hun tickets via een website door te verkopen, JA viagogo dat ken ik niet maar ben vorig jaar via de officiĆ«le  site op de nordkurve beland zou daar graag nog eens staan!Maar kan die site nergens meer vinden!
HEYA DEN BOSCH!