Auteur Topic: Plannen voor de nabije toekomst  (gelezen 303754 keer)

Offline Footballromantic

• Footballromantic.com
    • Footballromantic
Re: Plannen voor de nabije toekomst
« Reactie #2835 Gepost op: mrt 20, 2017, 22:47:50 »
het niveau maakt me niet zoveel uit, als er maar een beetje volk op af komt. afstand vind ik lastig te zeggen, ik meestal met het ov dus laten we zeggen max 2,5 uur vanaf haarlem station tot het sportpark.

Eerder dit jaar naar Rijnsburg - Quick Boys geweest. Voor amateur begrippen een geweldige sfeer. Bovendien werd Quick boys tot op het bot vernederd, 7-1. Was overigens een extreem geflatteerde uitslag..
www.footballromantic.com
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #2836 Gepost op: mrt 21, 2017, 18:32:00 »
Er zullen ongetwijfeld aardige revanchegevoelens op die wedstrijd zitten. Ook de aanwezigheid van Jeffrey Jongeneelen, een echte oranje Kattuker die in de 'heenwedstrijd' lekker aan het provoceren was, bij Rijnsburg zal weer meespelen.
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar.

SC Preußen Münster / ADO Den Haag / SVV Scheveningen

Offline Footballromantic

• Footballromantic.com
    • Footballromantic
« Reactie #2837 Gepost op: mrt 21, 2017, 19:05:41 »
Er zullen ongetwijfeld aardige revanchegevoelens op die wedstrijd zitten. Ook de aanwezigheid van Jeffrey Jongeneelen, een echte oranje Kattuker die in de 'heenwedstrijd' lekker aan het provoceren was, bij Rijnsburg zal weer meespelen.

Die was heel flink bezig ja... Warne 's nachts nog ruiten ingegooid... Gezellig boel. Liep overigens 2 uur later in Rijsburg trainingspak bij VV Katwijk rond;)
www.footballromantic.com
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam