Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Arjen

23-09 Sheffield W.-Sheffield U. staat met potlood in de agenda.

FCT1980

Citaat van: Arjen op jul 04, 2017, 23:34:26
23-09 Sheffield W.-Sheffield U. staat met potlood in de agenda.

Denk dat 90% van de voetbaltoeristen die wedstrijd wel in de agenda hebben staan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. De mensen die geen membership aanschaffen en geen ingang hebben, kunnen wel van alles willen, maar dat gaat hem niet worden.

Jehoentelaar

Ik zal vast bij de 10% horen die 'm niet op de lijst heeft staan. :-) Ongetwijfeld een gaaf affiche, maar ik kijk vooruit naar de fotoverslagen en de wedstrijdhoogtepunten op Football on 5.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Hmm, het weekend dat de Tsjechische competitie begint speelt Viktoria Zizkov uit, Dukla Praha uit. Alleen Slavia speelt thuis. Bohemians speelt een derby tegen Sparta dus kaarten daarvoor acht ik onmogelijk.

Freekos79

Citaat van: Jef400 op jul 06, 2017, 10:20:10
Hmm, het weekend dat de Tsjechische competitie begint speelt Viktoria Zizkov uit, Dukla Praha uit. Alleen Slavia speelt thuis. Bohemians speelt een derby tegen Sparta dus kaarten daarvoor acht ik onmogelijk.

Probeer de club te mailen. Zo heb ik destijds ook kaarten gereserveerd.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Als je niks probeert dan is het zeker onmogelijk.

Rick

Citaat van: Jef400 op jul 06, 2017, 10:20:10
Hmm, het weekend dat de Tsjechische competitie begint speelt Viktoria Zizkov uit, Dukla Praha uit. Alleen Slavia speelt thuis. Bohemians speelt een derby tegen Sparta dus kaarten daarvoor acht ik onmogelijk.

Vorig jaar zomer naar Bohemians - Sparta geweest en daar lukte het me, door vooraf een mailtje te sturen, 4 kaartjes te bemachtigen. Nu is het stadion van Sparta bijna 4 maal groter dan dat van Bohemians, dus onmogelijk lijkt het me niet. 

De Twaalfde Man

Regionalliga Nordost begint op 30 juli direct met de derby Chemie Leipzig - Lokomotiv Leipzig, sterk in overweging om te gaan.

FCT1980

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 06, 2017, 11:28:33
Regionalliga Nordost begint op 30 juli direct met de derby Chemie Leipzig - Lokomotiv Leipzig, sterk in overweging om te gaan.
Ja dat is wel een hele mooie hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Citaat van: FCT1980 op jul 05, 2017, 21:00:24
Denk dat 90% van de voetbaltoeristen die wedstrijd wel in de agenda hebben staan.
Wordt misschien lastig. Mocht het niet lukken dan is het alternatief West Ham-Tottenham en anders...

FCT1980

Citaat van: Arjen op jul 06, 2017, 22:06:54
Wordt misschien lastig. Mocht het niet lukken dan is het alternatief West Ham-Tottenham en anders...

Daar zitten de rest van de toeristen haha.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Citaat van: Rick op jul 06, 2017, 11:04:19
Vorig jaar zomer naar Bohemians - Sparta geweest en daar lukte het me, door vooraf een mailtje te sturen, 4 kaartjes te bemachtigen. Nu is het stadion van Sparta bijna 4 maal groter dan dat van Bohemians, dus onmogelijk lijkt het me niet.
Ga ik dat proberen. Ik zag dat ie bij Sparta wordt gespeeld. Dus een mailtje moet mogelijk zijn.

Freekos79

Citaat van: Jef400 op jul 07, 2017, 21:56:19
Ga ik dat proberen. Ik zag dat ie bij Sparta wordt gespeeld. Dus een mailtje moet mogelijk zijn.
Dan zijn kaarten geen probleem
Volgende wedstrijd: ?

HRM1880

Citaat van: Jef400 op jul 07, 2017, 21:56:19
Ga ik dat proberen. Ik zag dat ie bij Sparta wordt gespeeld. Dus een mailtje moet mogelijk zijn.
Als die bij Sparta gespeeld wordt, gewoon aan het loket kopen.