Verlanglijstje niet-voetbal

Gestart door hgrm, okt 01, 2009, 12:32:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Welke sport-evenementen zouden jullie graag eens bezoeken, afgezien van voetbal?

Mijn lijstje:

- Indianapolis 500
- 24 heures du Mans
- Formule 1 Grand Prix (liefts Monaco)
- Thuiswedstrijd van Engeland of Schotland in het 6-landentournooi Rugby
- Wedstrijd op het centre court van Wimbledon
- Bergetappe in de Tour
- NBA basketball wedstrijd
- MLB honkbal wedstrijd
- Cricket testmatch (slotdag is voldoende)

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Een dagje Wimbledon lijkt mij wel erg leuk. Daarnaast staan de Olympische Spelen erg hoog, met London in 2012 is dat vast te doen. Verder een MLB wedstrijd maar daarvoor moet ik eerst naar de USA en een hockeywedstrijd.

hgrm

Er waren (zijn?) plannen om een paar MLB-wedstrijden op de Oval en Trent Bridge in Engeland te spelen, net zoals de NFL op Wembley geweest is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

In Nederland zou ik graag eens een tenniswedstrijd bekijken, bijvoorbeeld het toernooi van Rotterdam of dat met de veteranen van Haarhuis en Eltingh. Verder natuurlijk schaatsen, dat ziet er in het echt veel sneller uit dan op tv.

In het buitenland de NBA, de MLB en NHL. Naast Wimbledon trekt ook Roland Garros me. Het wk snooker en het Neujahrsspringen in Garmisch-Partenkirchen zijn ook niet verkeerd.

hgrm

Ja, hoe kon ik schaatsen vergeten...
Naar skispringen wil ik pas als dat idiote jurysysteem is afgeschaft. Degene die de verste sprong maakt en het overleeft, moet gewoon winnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Een NBA en een NHL wedstrijd staan nog op mijn verlanglijstje.
En ik wil alle 30 MLB teams bezocht hebben (zit nu op 19).

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)