Week 9: 24 februari 2020 t/m 1 maart 2020

Gestart door FC_Emmen, feb 04, 2020, 11:50:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ksclgiov282

Citaat van: wekke op feb 27, 2020, 10:41:23
Ik hoop voor jullie van niet. Ik wens het niemand toe om zijn club te verliezen.

Naar wat ik hoor, gokt jullie supportersvereniging wel echt op profvoetbal. PSC, het overkoepelende fan orgaan van Lyra Lierse, nam zelfs contact met ze op om ze eventuele info te verschaffen en bij te staan, maar dat werd resoluut geweigerd.

Bizar dit, profvoetbal lijkt me op dit moment wel het laatste van onze zorgen. Velen zouden maar wat blij zijn met een doorstart in 2 amateur met de huidige club. Maar zelfs dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Barre tijden...

Jef400


wekke

Citaat van: ksclgiov282 op feb 27, 2020, 11:33:08
Bizar dit, profvoetbal lijkt me op dit moment wel het laatste van onze zorgen. Velen zouden maar wat blij zijn met een doorstart in 2 amateur met de huidige club. Maar zelfs dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Barre tijden...

Dat vasthouden aan de droom van het profvoetbal zag je in Lier ook. Aan een plan B denkt men meestal niet en ze gokken liever op een oud-voorzitter of schimmige investeerders.

bertusb

27/2 Ajax - Getafe
29/2 Koln - Schalke
1/3 Ajax - AZ

FC_Emmen

Citaat van: FC_Emmen op feb 04, 2020, 11:50:12
29/02 Wuppertaler SV - Oberhausen
01/03 Bochum - Sandhausen
Wuppertaler afgelast. Nu naar Fortuna Koln - Schalke II
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

fcbisart

Wij hadden ook Wuppertal op het programma. Alternatief wordt Katwijk , wat mogen wij daarvan verwachten ? Het Nederlandse amateurvoetbal is ons als Belgen immers zo goed als onbekend. Bedankt voor de reacties





Olav

Citaat van: ricodejong4 op feb 13, 2020, 12:27:48
Zemun heb ik 2 jaar geleden ook bezocht! Lekkere oldschool ground :)

Helaas gooien veranderingen in het schema roet in het eten. Zemun verplaatst en Proleter Novi Sad (die we later op ons programma hadden gezet) zijn verplaatst. Nu wordt het:
29/02 Kabel Novi Sad - Buducnost Dobanovci
01/03 Smederevo - Sindelic Beograd
01/03 Rode Ster - Partizan

mike_t

Citaat van: mike_t op feb 24, 2020, 15:45:39
25-2 : SV Wachtberg - SV GW Brauweiler
26-2 : FC Hennef 05 - Alemannia Aachen
27-2 : Ajax - Getafe
29-2 : VV Duno - VV Zwaluwen afgelast. VV Scherpenzeel - RC Zaandam
1-3 : Hollandia - VOC
1-3 : Ajax - AZ

Olav

Citaat van: Olav op feb 29, 2020, 01:37:07
Helaas gooien veranderingen in het schema roet in het eten. Zemun verplaatst en Proleter Novi Sad (die we later op ons programma hadden gezet) zijn verplaatst. Nu wordt het:
29/02 Kabel Novi Sad - Buducnost Dobanovci
01/03 Smederevo - Sindelic Beograd
01/03 Rode Ster - Partizan

Kabel Novi Sad - Buducnost Dobanovci werd 0-0. De derby werd 0-0. We wilden nog naar Timisoara tegen Rapid Boekarest gaan, maar dat ging niet lukken. Dit is ook 0-0 geworden.. Smederevo werd krap met de derby die avond, dus we ruilden het in voor Vozvodac - Vojvodina. Ook Smederevo - Sindelic Beograd werd 0-0, maar Vozvodac speelde 1-2 tegen Vojvodina!

AthleticHolanda

Speelde Kabel bij Vojvodina en niet op t eigen veld?

Olav

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 02, 2020, 01:27:45
Speelde Kabel bij Vojvodina en niet op t eigen veld?

Ja, dat was mooi, al waren we wel te laat. Op sommige sites stond het stadion van Proleter (Stadion Slana Bara) waar we eerst heen gingen. We zagen daar niemand dus gingen snel door met de taxi naar hun eigen stadion, die op andere sites (waaronder de officiƫle site van de Prva Liga) vermeld stond. Ook daar leeg, dus we vroegen het aan een man die daar was en die zei 'Vojvodina'. Klein sprintje naar het stadion daar en driemaal was scheepsrecht!