Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op mei 24, 2016, 10:51:31
Nieuws uit Belfast. Glentoran zal niet verhuizen, maar The Oval wordt wel volledig gerenoveerd. Kosten? Een slordige 9 miljoen Pond, waarvoor er 6.000 zitplaatsen en 2.000 staanplaatsen worden gebouwd. Bouwtekeningen zijn er nog niet en een datum wordt ook nog niet genoemd. Toch zal de verbouwing ook niet heel lang meer op zich laten wachten.

http://www.bbc.com/sport/football/36367480
Nieuws uit Belfast vanuit eerste hand (secretaris van de club). De plannen voor de renovatie, waarbij The Oval 90 graden wordt gedraaid en gerenoveerd, zijn voorlopig terug in de kast gestopt. De overheid is momenteel niet in staat om de benodigde financiën beschikbaar te stellen en ook private investeerders kunnen niet worden gevonden. Er kan vooralsnog niets concreets worden gezegd wanneer de plannen wel gerealiseerd kunnen worden. Kan nog 3, maar ook zo nog maar 10 jaar duren.

Nort

Citaat van: De Twaalfde Man op jan 04, 2018, 14:25:16
Nieuws uit Belfast vanuit eerste hand (secretaris van de club). De plannen voor de renovatie, waarbij The Oval 90 graden wordt gedraaid en gerenoveerd, zijn voorlopig terug in de kast gestopt. De overheid is momenteel niet in staat om de benodigde financiën beschikbaar te stellen en ook private investeerders kunnen niet worden gevonden. Er kan vooralsnog niets concreets worden gezegd wanneer de plannen wel gerealiseerd kunnen worden. Kan nog 3, maar ook zo nog maar 10 jaar duren.
Het duurt ook allemaal erg lang (net zoals bij Solitude). De overheid (sportbond) stribbelt vanaf moment één tegen, maar nadat de clubs massaal gingen protesteren omdat Windsor park (nationaal stadion met Linfield als huurder) wél werd verbouwd moesten ze wel wat geld toezeggen.

Volgens mij wordt het stadion van Derry City ook met privaat/gemeentelijk geld verbouwd.

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op jan 04, 2018, 14:59:46
Het duurt ook allemaal erg lang (net zoals bij Solitude). De overheid (sportbond) stribbelt vanaf moment één tegen, maar nadat de clubs massaal gingen protesteren omdat Windsor park (nationaal stadion met Linfield als huurder) wél werd verbouwd moesten ze wel wat geld toezeggen.

Volgens mij wordt het stadion van Derry City ook met privaat/gemeentelijk geld verbouwd.
Volgens The Glens een soap die al 30 jaar duurt


Olav

Atalanta Bergamo is ook aan de beurt. Begrijpelijk, gezien ze voor hun Europese wedstrijden standaard uitwijken naar het stadion van Sassuolo. Ik ben helaas te laat: ik wilde dit jaar of volgend seizoen gaan.
https://calcioatalanta.it/2019/05/07/proseguono-le-demolizioni-allo-stadio-guarda-il-video/

Foto van hoe het nieuwe stadion eruit moet komen te zien:

Bier und Bratwurst

Mijn gedachte was om tegen Genua te gaan , dus ik ben ook te laat!
Het ene stadion is het andere niet!

DanielsenAxedal

#246

Was er gelukkig afgelopen december tegen Lazio (1-0 winst). Indrukwekkend stadion dat zeer oud aanvoelde. Dat nieuwe stadion heeft wel een apart dak zeg.

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website




casper.eniesee

Voor iedereen die nog naar het RSV-Stadion Mönchengladbach-Rheydt wil, doe het snel. Er wordt nog 1 wedstrijd gespeeld, voordat ze het verbouwen. Afgelopen vrijdag met een paar man geweest, en zeker een aanrader.

http://www.rheydter-sv.de/index.php?cid=406&aid=215
Zoals hier te lezen spelen ze op 1 juni de laatste thuiswedstrijd tegen Mennrath.
Instagram: Groundhopper024

watergatehopper

Citaat van: casper.eniesee op mei 22, 2019, 00:09:48
Voor iedereen die nog naar het RSV-Stadion Mönchengladbach-Rheydt wil, doe het snel. Er wordt nog 1 wedstrijd gespeeld, voordat ze het verbouwen. Afgelopen vrijdag met een paar man geweest, en zeker een aanrader.

http://www.rheydter-sv.de/index.php?cid=406&aid=215
Zoals hier te lezen spelen ze op 1 juni de laatste thuiswedstrijd tegen Mennrath.

Ik heb op Facebook gelezen dat de verbouwing voorlopig is uitgesteld(2020). Daarbij een opmerking dat RSV de thuiswedstrijden misschien ergens anders af zal gaan werken. Ik weet niet meer wat de bron was en of dit klopt maar ben zeer benieuwd.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op mei 22, 2019, 07:50:04
Ik heb op Facebook gelezen dat de verbouwing voorlopig is uitgesteld(2020). Daarbij een opmerking dat RSV de thuiswedstrijden misschien ergens anders af zal gaan werken. Ik weet niet meer wat de bron was en of dit klopt maar ben zeer benieuwd.
Het voorwoord in het programmaboekje van een van de recente duels gaf daar informatie over;

CiteerEntwarnung also für alle Groundhopper, die es bisher nicht ins Stadion geschafft haben und auch an den verbleibenden zwei Terminen nicht kommen können. Derzeit läßt sich allerdings noch nicht hunderprozentig sagen, ob in der Hinserie der nächsten Saison tatsächlich noch im RSV-Stadion Bezirksligafußball zu sehen sein wird. Weitere Gespräche mit dem Sportamt werden hier sicherlich für Klarheit sorgen.

watergatehopper

Citaat van: Joost op mei 22, 2019, 09:01:20
Het voorwoord in het programmaboekje van een van de recente duels gaf daar informatie over;

ambtenaren.....
🇧🇪 Eerste klasse B ✅