Week 21: maandag 21 mei tot en met zondag 27 mei

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 09:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinnn

Heads up voor degene die zaterdag naar Kozakken Boys v Katwijk willen gaan. Je zal van te voren een kaartje moeten aanschaffen: http://www.regio-voetbal.nl/nieuws/kaartverkoop-kozakken-boys-katwijk

Vaig

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2018, 08:58:16
Heads up voor degene die zaterdag naar Kozakken Boys v Katwijk willen gaan. Je zal van te voren een kaartje moeten aanschaffen: http://www.regio-voetbal.nl/nieuws/kaartverkoop-kozakken-boys-katwijk
Maar er staat niet dat er geen kassaverkoop meer is zaterdag toch?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Nort

Citaat van: Vinnn op mei 22, 2018, 08:58:16
Heads up voor degene die zaterdag naar Kozakken Boys v Katwijk willen gaan. Je zal van te voren een kaartje moeten aanschaffen: http://www.regio-voetbal.nl/nieuws/kaartverkoop-kozakken-boys-katwijk
Dat staat er toch niet? Enkel dat er twee voorverkoopavonden zijn.

Vinnn

Excuus, niet goed gelezen. Ben benieuwd of het in de voorverkoop uitverkocht raakt. Vind het wel een interessante pot - op niet te grote afstand van huis alleen vrij aan de prijs voor dat niveau.

rogo_breda

Ik ga ervan uit dat je aan de poort nog kaarten kan kopen, dan ga ik er heen in ieder geval.

spons

Citaat van: rogo_breda op mei 22, 2018, 10:14:08
Ik ga ervan uit dat je aan de poort nog kaarten kan kopen, dan ga ik er heen in ieder geval.

Ik denk dat het in de voorverkoop uitverkocht zal zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ricodejong4

De ticketverkoop is nu aangepast, in plaats van vrije verkoop mogen nu alleen leden van Kozakken Boys 5 extra tickets kopen in de voorverkoop. Wellicht dat er daarna nog enkele kaarten aan de poort over zijn. Na woensdagavond zal daar meer duidelijkheid over zijn.

spons

Citaat van: ricodejong4 op mei 22, 2018, 16:07:17
De ticketverkoop is nu aangepast, in plaats van vrije verkoop mogen nu alleen leden van Kozakken Boys 5 extra tickets kopen in de voorverkoop. Wellicht dat er daarna nog enkele kaarten aan de poort over zijn. Na woensdagavond zal daar meer duidelijkheid over zijn.

Supporters van Katwijk moeten met een verplichte buscombi
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nik


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Citaat van: spons op mei 22, 2018, 15:59:36
Ik denk dat het in de voorverkoop uitverkocht zal zijn

Je had gelijk.

CiteerKozakken Boys - Katwijk is uitverkocht!

Aanstaande zaterdag kan Kozakken Boys rekenen op een vol Sportpark de Zwaaier! Na twee voorverkoopavonden zijn alle kaarten voor het kampioensduel uitverkocht. Katwijk-supporters kunnen donderdagavond nog hun ticket halen in de voorverkoop op De Krom.

Onder toeziend oog van 4.500 toeschouwers gaan Kozakken Boys en Katwijk zaterdag uitmaken wie zich mag kronen tot kampioen. Met een achterstand van twee punten moéten de Werkendammers zaterdag winnen om als eerste amateurclub de schaal in de Tweede Divisie te pakken. Bij een gelijkspel of een overwinning van de bezoekers, is het Katwijk dat de schaal omhoog mag tillen.

Geen kaart kunnen bemachtigen? De wedstrijd is vanaf 15.30 uur live te zien op FOX Sports 1

Iemand ervaring daar? Ik ging de aftrap toch al niet halen. Stel dat je pas in de rust aankomt, zal de poort dan open of dicht zijn...?

Jesse

Citaat van: ricodejong4 op mei 22, 2018, 16:07:17
De ticketverkoop is nu aangepast, in plaats van vrije verkoop mogen nu alleen leden van Kozakken Boys 5 extra tickets kopen in de voorverkoop. Wellicht dat er daarna nog enkele kaarten aan de poort over zijn. Na woensdagavond zal daar meer duidelijkheid over zijn.

Dussss, is er toevallig iemand die mij aan 2 kaartjes kan helpen? Andere ideeën zijn ook welkom :)

Footballromantic

Citaat van: rogo_breda op mei 24, 2018, 13:00:03
Je had gelijk.

Iemand ervaring daar? Ik ging de aftrap toch al niet halen. Stel dat je pas in de rust aankomt, zal de poort dan open of dicht zijn...?

Ik denk dicht. Simpelweg omdat er niet meer mensen het sportpark op zouden mogen...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Nort

Citaat van: Jesse op mei 24, 2018, 14:48:57
Dussss, is er toevallig iemand die mij aan 2 kaartjes kan helpen? Andere ideeën zijn ook welkom :)
Keurig in pak en rolkoffer je 1,5 uur vooraf melden aan de poort dat je de assistent scheidsrechter bent :)

casper.eniesee

#29
Citaat van: Nort op mei 24, 2018, 21:02:15
Keurig in pak en rolkoffer je 1,5 uur vooraf melden aan de poort dat je de assistent scheidsrechter bent :)

Ik wed dat je dat niet gaat lukken haha, iedereen kent elkaar daar door en door. ;p
Instagram: Groundhopper024