Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Ruudjeee op apr 18, 2018, 12:30:53
Hallo allemaal,

16 mei wil ik met een kameraad voor de eerste keer naar de derby van Bulgarije gaan tussen Levski Sofia en CSKA Sofia. Volgens mij konden tickets gewoon bij het stadion gekocht worden maar iemand anders nog tips of aanbevelingen?

Tickets gewoon bij het stadion. Verkoopt absoluut niet uit. Kies vooraf aan welke zijde je wil zitten. De kassa waar je de kaarten koopt bepaalt waar je wil zitten/staan. CSKA zit aan de lange zijde van de hoofdtribune en Levski aan de kant van het park. Tip is om voor de wedstrijd even bij het stadion van CSKA te kijken, is op loopafstand van het Vasil Levski...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

John Sleeuwenhoek

Citaat van: De publiekswissel op apr 18, 2018, 12:44:28
Tickets gewoon bij het stadion. Verkoopt absoluut niet uit. Kies vooraf aan welke zijde je wil zitten. De kassa waar je de kaarten koopt bepaalt waar je wil zitten/staan. CSKA zit aan de lange zijde van de hoofdtribune en Levski aan de kant van het park. Tip is om voor de wedstrijd even bij het stadion van CSKA te kijken, is op loopafstand van het Vasil Levski...

Toen ik er was was lange zijde park kant CSKA, logisch ook wel gezien het stadion van CSKA aan deze kant zit en veel supporters hier indrinken.

De publiekswissel

Citaat van: John Sleeuwenhoek op apr 18, 2018, 13:50:34
Toen ik er was was lange zijde park kant CSKA, logisch ook wel gezien het stadion van CSKA aan deze kant zit en veel supporters hier indrinken.

Het wisselt blijkbaar. De thuisspelende ploeg heeft de hoofdtribune dan denk ik.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

jona93

iemand leuke wedstrijden in Nederland voor volgende week in de buurt van Maaseik? zijn volgende week zaterdag op uitnodiging op de volleybal in Maaseik en zouden eventueel s'middags een wedstrijd meepikken dat niet ver van Maaseik ligt hadden al gedacht aan Alemannia Aachen ligt kleine 40min rijden ervan maar als er ergens nog betere wedstrijden zijn hoor ik het graag
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op apr 18, 2018, 23:09:53
iemand leuke wedstrijden in Nederland voor volgende week in de buurt van Maaseik? zijn volgende week zaterdag op uitnodiging op de volleybal in Maaseik en zouden eventueel s'middags een wedstrijd meepikken dat niet ver van Maaseik ligt hadden al gedacht aan Alemannia Aachen ligt kleine 40min rijden ervan maar als er ergens nog betere wedstrijden zijn hoor ik het graag

In Nederland en België wordt niet gespeeld op zaterdagmiddag dus je zult inderdaad richting Duitsland moeten. Wuppertal is ook een optie.

Ruudjeee

Iemand ervaring met kaarten voor een uitvak bij viagogo. Ik wil kaarten halen voor Inter - Juventus voor het uitvak.
Er staan kaarten op viagogo maar is dit ook veilig voor uitvakkaarten?

Bedankt voor de reacties.

Voetbalhopper

Citaat van: Ruudjeee op apr 21, 2018, 19:58:38
Iemand ervaring met kaarten voor een uitvak bij viagogo. Ik wil kaarten halen voor Inter - Juventus voor het uitvak.
Er staan kaarten op viagogo maar is dit ook veilig voor uitvakkaarten?

Bedankt voor de reacties.

Heb je een tessera van juve ? zo niet, niet kopen dan kom je er niet in !

jona93

Citaat van: Voetbalhopper op apr 22, 2018, 16:32:42
Heb je een tessera van juve ? zo niet, niet kopen dan kom je er niet in !
Heb gelezen dat er een kleine 10K juve supporters de trip richting Milaan maken aantal jaar geleden waren ze met 16k aanwezig in het uitvak!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Ruudjeee

Klopt, het is gelukt. Er is een apart vak boven het officiële uitvak voor juventus supporters.

DanielsenAxedal

#4074

Iemand enig idee of bij de wedstrijd AA Gent vs Charleroi of een clubcard nodig is om aan kaarten te komen en of ik bij de deur kan kopen vlak voor de match? Plus, is dit een belangrijke wedstrijd?

(En voor de slimmerikken: nee, ik blijf daar slapen dus thuiskomen hoeft dit keer niet, lol)

Bvd,

DanielsenAxedal
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Nort

Citaat van: DanielsenAxedal op mei 01, 2018, 09:54:21
Iemand enig idee of bij de wedstrijd AA Gent vs Charleroi of een clubcard nodig is om aan kaarten te komen en of ik bij de deur kan kopen vlak voor de match? Plus, is dit een belangrijke wedstrijd?

(En voor de slimmerikken: nee, ik blijf daar slapen dus thuiskomen hoeft dit keer niet, lol)

Bvd,

DanielsenAxedal
Ik verwacht dat Pommes je wel kunt helpen :)

DanielsenAxedal

Citaat van: Nort op mei 01, 2018, 10:04:47
Ik verwacht dat Pommes je wel kunt helpen :)

Wellicht
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Sebastiaan_W

Citaat van: DanielsenAxedal op mei 01, 2018, 09:54:21
Iemand enig idee of bij de wedstrijd AA Gent vs Charleroi of een clubcard nodig is om aan kaarten te komen en of ik bij de deur kan kopen vlak voor de match? Plus, is dit een belangrijke wedstrijd?

(En voor de slimmerikken: nee, ik blijf daar slapen dus thuiskomen hoeft dit keer niet, lol)

Bvd,

DanielsenAxedal

Misschien moet je het eens via de officiële site proberen in plaats van het eerst hier te vragen, mooie slimmerik.

Saltacampos

Citaat van: DanielsenAxedal op mei 01, 2018, 09:54:21
Iemand enig idee of bij de wedstrijd AA Gent vs Charleroi of een clubcard nodig is om aan kaarten te komen en of ik bij de deur kan kopen vlak voor de match? Plus, is dit een belangrijke wedstrijd?

(En voor de slimmerikken: nee, ik blijf daar slapen dus thuiskomen hoeft dit keer niet, lol)

Bvd,

DanielsenAxedal
Je kan normaal op de website van KAA Gent een account aanmaken en een e-ticket kopen, het is geen risicowedstrijd. Normaal zal je ook nog wel aan de kassa een ticket kunnen kopen (ik vermoed dat het ook voor thuissupporters niet uitverkocht raakt, dat was de vorige wedstrijd tegen Standard ook niet het geval). De wedstrijd heeft voor beide clubs nog veel belang (zeker voor Gent na de recente 1/12) in de strijd om de Europese plaatsen.
Over land and sea

JoeySpiegelaar

Misschien staat het antwoord op mijn vraag wel ergens op dit forum , maar ik stel de vraag toch maar...

Ik vlieg volgende week vanaf The Hague , zijn daar nog "verlaten" pareltjes, of sportparken die de moeite waard zijn voor een bezichtiging ?


Alles is welkom.