Champions League 2008-2009

Gestart door Stadionhopper, okt 21, 2008, 20:03:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Vanavond is de wedstrijd Juventus-Real Madrid, een klassieker van het hoogste niveau.

Deze wedstrijd zal een bijsmaak hebben. Tijdens de reis naar Turijn is een supportersbus van Juventus verongelukt. 30 zwaar gewonden en 2 doden zijn te betreuren. Er zal 1 minuut stilte voor aanvang van de wedstrijd genomen worden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op okt 21, 2008, 20:03:30
Vanavond is de wedstrijd Real Madrid - Juventus, een klassieker van het hoogste niveau.

Deze wedstrijd zal een bijsmaak hebben. Tijdens de reis naar Madrid is een supportersbus van Juventus verongelukt. 30 zwaar gewonden en 2 doden zijn te betreuren. Er zal 1 minuut stilte voor aanvang van de wedstrijd genomen worden.

De reis naar Madrid ? De wedstrijd van vanavond is in Turijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op okt 21, 2008, 20:09:59
De reis naar Madrid ? De wedstrijd van vanavond is in Turijn

Je hebt helemaal gelijk! Ik was zo in de veronderstelling van een busreis dat ik er gemakshalve vanuit ben gegaan dat het een uitwedstrijd van Juventus betrof. Maar de kern blijft hetzelfde...triest...
Is inmiddels aangepast.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op okt 21, 2008, 20:12:06
Je hebt helemaal gelijk! Ik was zo in de veronderstelling van een busreis dat ik er gemakshalve vanuit ben gegaan dat het een uitwedstrijd van Juventus betrof. Maar de kern blijft hetzelfde...triest...

Inderdaad triest

Dacht even dat ik me had vergist. Ga namelijk over 2 weken zelf naar Real Madrid - Juventus
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Vanavond de finale. Ik hoop dat Man Utd wint, niet alleen omdat ik het meeste met het Engelse voetbal heb, maar ook omdat ik niet van dat collectieve verheerlijken van Barcelona hou.

Houseman

Manchester United wordt niet collectief verheerlijkt? Volgens mij ontloopt dat elkaar nauwelijks iets bij deze 2 clubs. Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Barcelona.




TeeZee

Citaat van: Houseman op mei 27, 2009, 11:11:05
Manchester United wordt niet collectief verheerlijkt?
Nee, in Nederland in ieder geval niet.

Hielke

Citaat van: Houseman op mei 27, 2009, 11:11:05Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Barcelona.

Die van mij ook. De beste voetballer van de 21e eeuw die zijn club nu naar de triple en zijn land volgend jaar naar de wereldtitel schiet, daar hoop ik op. 

Batflyer

Ik hoop ook dat Barça wint, zij spelen naar mijn mening het beste en mooiste voetbal.
Al gun ik het Van der Sar ook wel, maar helaas speelt ie bij de verkeerde club.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

hgrm

Ik vind juist dat Barcelona ontzettend gehyped wordt hier in Nederland. Bij het uitspreken van de eerste lettergreep krijgen de presentatoren van Studio Sport al een collectieve harde ****** en zie je het kwijl over de cameralens lopen. Alsof Barça de reïncarnatie van Rembrandt, Picasso, Dalí en Beethoven in één voetbalteam is. En dan ook nog politiek-correct met Unicef op de borst rondlopen.

In de halve finale hoopte ik al dat Hiddink het met zijn Realfussball zou winnen van de salonvoetballers in het blauw-rood. En ook nu druk ik de duimen voor ManU.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Op voorhand wordt er al voor mij bepaald dat als Barcelona niet wint, "het voetbal verloren heeft". Dat soort subjectieve nonsens doet zowel mijn maag- als darminhoud uit mijn oren komen.

spons

Citaat van: TeeZee op mei 27, 2009, 14:13:42
Op voorhand wordt er al voor mij bepaalt dat als Barcelona niet wint, "het voetbal verloren heeft". Dat soort subjectieve nonsens doet zowel mijn maag- als darminhoud uit mijn oren komen.

ik ben vanavond vooraf neutraal hoewel ik meestal gedurende een wedstrijd wel partijdig wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Houseman

Is de commentator al bekend? Ik ben het wel met jullie eens dat als Messi aan de bal is de tissues bij de heren van de NOS niet aan te slepen zijn. Toch is dat bij C. Ronaldo ook vaak het geval.

Hielke

#13
Frank Snoeks is de commentator. Van mij mag hij volstrekt onpartijdig zijn, maar in het geval van Messi ga ik, excuses voor de heren hier, gráág mee in de verafgoding.

TeeZee

Ik hoop van harte voor jou dat de heer Snoeks, goede commentator, helemaal los gaat op Messi.