Hoofdmenu

PC & Media Perikelen

Gestart door Han, mrt 16, 2008, 21:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, daar ik google earth niet geinstalleerd heb op mijn computer.

TeeZee

Hm, als ik de taal op Nederlands zet en het toetsenbord op VS internationaal, dan werkt het zoals ik wil: é è ë en, jawel, €. Nadeel is wel dat het indrukken van de ALT ervoor zorgt dat je uit het edit blok verdwijnt.

TeeZee

Heb vandaag bij Sony maar eens mijn gratis upgrade naar Windows7 aangevraagd. Vista draait bij mij op zich prima, maar 7 schijnt beter te zijn.

TeeZee

Citaat van: TeeZee op okt 13, 2009, 18:04:46
Heb vandaag bij Sony maar eens mijn gratis upgrade naar Windows7 aangevraagd. Vista draait bij mij op zich prima, maar 7 schijnt beter te zijn.
Heb uiteindelijk vanmiddag de upgrade uitgevoerd. Eerst alles gebackupt en toen de dvd's laten draaien. Dat duurt dus gewoon 3 tot 4 uur!! En vervolgens deed mijn beeldscherm raar en heb ik maar even een nieuwe driver gedownload. Tot nu toe lijkt het allemaal wel langzamer te draaien i.p.v. sneller. T.o.v. Vista merk ik verder (op wat grafische dingetjes na) geen enkel verschil.

Lek11

Ten opzichte van de beveiliging (en stabiliteit) ga je er in ieder geval wél op voorruit. Ik heb op mijn privé PC nog geen Windows 7 maar voor mijn werk heb ik al verschillende Windows 7 machines moeten installeren en configureren. Het heeft een fijne mooie en praktische interface.

Han

Ik deed mijn administratie met Excel Office 2003. Vanwege een bug het programma verwijderd en Excel Office 2007 geïnstalleerd. Ben nu bezig met de afsluiting van maart 2010.

In Excel 2003 kon ik in een administratiedocument switchen tussen werkblad (sheet) 1 en 2. In Excel 2007 kan ik dat niet vinden. Het laat alleen het tweede werkblad zien en het eerste in onvindbaar.





Als ik hetzelfde administratiedocument open met het schaduwprogramma Open Office krijg ik wél onderin beeld de opties 'sheet1' en 'sheet2'.



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Ik zie staan dat je in de comptabiliteitsmodus werkt. Kun je dat uitzetten?

Han

Citaat van: Joost op apr 04, 2010, 15:55:13
Ik zie staan dat je in de comptabiliteitsmodus werkt. Kun je dat uitzetten?

Ongetwijfeld als iemand mij haarfijn, step by step, uitlegt hoe dat moet. Ik hoop dat dat dan bijdraagt aan de oplossing.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Heel simpel op te lossen: klik op het 'maximaliseer' - icoontje (de middelste van de 3 boven kolom K), dan verschijnen de tabbladen weer.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op apr 04, 2010, 20:27:42
Heel simpel op te lossen: klik op het 'maximaliseer' - icoontje (de middelste van de 3 boven kolom K), dan verschijnen de tabbladen weer.
Volgens mij is het bovenste scherm al gemaximaliseerd.

hgrm

Het onderste deel niet. Dat moet gemaximaliseerd worden, dan zie je de werkbladen weer
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

#56
Citaat van: hgrm op apr 04, 2010, 21:08:58
Het onderste deel niet. Dat moet gemaximaliseerd worden, dan zie je de werkbladen weer
In het meegeleverde screenshot staat boven kolom K een verrekijker met de toevoeging 'zoeken en selecteren'. Ik zie daar dus geen drie keuze-iconen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op apr 05, 2010, 11:33:39
In het meegeleverde screenshot staat boven kolom K een verrekijker met de toevoeging 'zoeken en selecteren'. Ik zie daar dus geen drie keuze-iconen.
Direct boven de kolom K zie je een liggend streepje, een vierkantje en een kruisje. Druk op het vierkantje. Dat is dus ónder de verrekijker.

Han

Opgelost. Ik was kennelijk te zeer gebiologeerd op de geprononceerde welkbalken.

Thank you heren.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Ik werk met hotmail. Als ik een mail beantwoord verschijnt in de reply-body de oorspronkelijke tekst van de toegezonden mail.

Tot gisteren. Hoe kan ik dat ongemak herstellen?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed