Voetbal in de zomermaanden, de zomer van 2009

Gestart door Dennis-V, mei 21, 2009, 10:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Woensdag 8 juli oefent Alemannia in het pitoreske Mützenich vlakbij Monschau tegen het nationale team van Cuba, zo'n apart affiche wil ik misschien wel bijwonen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op jun 15, 2009, 10:34:05
Woensdag 8 juli oefent Alemannia in het pitoreske Mützenich vlakbij Monschau tegen het nationale team van Cuba, zo'n apart affiche wil ik misschien wel bijwonen.

Volgens mij speelde Cuba vorige zomer ook een paar oefenwedstrijden in Duitsland, ik meen o.a. tegen Sankt Pauli. Ik heb nog een Bundesligist voorbij zien komen waar Cuba deze zomer tegen oefent.

AthleticHolanda

11 juli - 13.00 uur -  SDC Putten - PAOK Saloniki

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis-V op jun 15, 2009, 20:33:43
Ik weet dat op 19 en 22 juni een ploeg uit Cyprus nog oefenpotten in Nederland speelt: Anorthosis Famagusta
Ik kan alleen nog nergens vinden tegen wie ze zullen aantreden. Ze zitten momeneel in trainingskamp in het Golden Tulip Hotel in Hoenderloo.

Ze hebben afgelopen zaterdag tegen WHC gespeeld maar kon verder ook niets vinden...

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hoevenen lion

24 juli, 19.00 uur
FC Antwerp - RBC Roosendaal (Wijnegem, Bel.)

spons

01 augustus : Excelsior Maassluis - Excelsior
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis-V op jun 16, 2009, 21:26:16
Héél veel toegevoegd en tevens alles iet-wat uniformer neergezet. (aanvullingen zijn nog steeds van harte welkom ... met name van Excelsior en De Graafschap is nog erg weinig bekend)

Citaat van: officiële site ExcelsiorZaterdag 11 juli - Flakkees Elftal - Excelsior - 16.00 uur - Dirksland
Dinsdag 14 juli - Hermandad - Excelsior - 19.00 uur - Toepad
Zaterdag 18 juli - Westerlo - Excelsior - 19.00 uur - Westerlo
Dinsdag 21 juli - Go Ahead Eagles - Excelsior - 19.00 uur - Terwolde
Dinsdag 28 juli - Schouwens Elftal - Excelsior - 19.30 uur - Haamstede
Zaterdag 1 augustus - Excelsior Maassluis - Excelsior - 14.30 uur - Maassluis

Verder nog wat schoonheidsfoutjes...

- FC Utrecht - FC Oss staat er twee keer in, op zowel 8 en 9 juli, deze wedstrijd wordt alleen op 9 juli gespeeld (op het vreemde tijdstip van 14.30 uur, het is toch geen feestdag ofzo?)

- De wedstrijden van Panathinaikos staan er nog in, deze komen te vervallen;
Citaat van: csvapeldoorn.nl9 jun. - Helaas geen Panathinaikos
Helaas heeft Panathinaikos laten weten niet naar Hoenderloo te komen voor hun trainingskamp. Daarmee is ook de voorgenomen wedstrijd tegen ons eerste vervallen.

- Cambuur - Hartlepool is 15 juli, niet 16 juli. (klik)

AthleticHolanda

CiteerThree days later and the Whites will head to Eindhoven for the final leg of their tour against FC Eindhoven on Friday July 31 KO TBA.

http://www.bwfc.co.uk/page/General/0,,1004~1691411,00.html

31 juli - FC Eindhoven - Bolton Wanderers

12 juli - Sivasspor - Chivas (Deventer) staat er ook nog niet in.

Ici c est Paris

Benschop-Utrecht op 4 juli staat er ook 2x in.

spons

bij de wedstrijd Hermandad - Excelsior staat als speelplaats Toepad, Toepad is echter de straatnaam van deze ( politie ) club uit Rotterdam
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Zo snel als het oefenprogramma van Fortuna bekend is, zal ik dit hier wel even doorgeven.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

Eerste oefenwedstrijden van Fortuna zijn bekend:

Zaterdag 4 juli, 18.30 uur: SVM - Fortuna Sittard (Munstergeleen)

Woensdag 8 juli, 19.00 uur: OVCS - Fortuna Sittard (Sittard)

Zaterdag 11 juli, n.n.b.: BSV Limburgia - Fortuna Sittard (Brunssum)

Woensdag 15 juli, 19.00 uur: DVO - Fortuna Sittard (Sittard)

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

4. August, 19.30 Uhr: Alemannia Aachen II – GSV '28 (Beek, Lb) (Spielort noch offen)
11. August, 19.30 Uhr: VV Schaesberg – Alemannia Aachen II
18. August, 18.30 Uhr: Jong Ajax Amsterdam – Alemannia Aachen II


georgesv

04/07: KAA Gent - SC Heerenveen (18u00 - Beckum)