Met de boot naar Sunderland

Gestart door Arjen, feb 16, 2014, 12:21:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Ik heb geen aandelen in DFDS, maar plaats dit als goedbedoelde tip. Op de volgende link http://www.dfdsseaways.nl/voetbalreizen/ is een vier-daagse reis incl. ticket al vanaf € 99 te boeken.

ALenstra

De enige beschikbare reis vanaf 99 euro is een maandagwedstrijd. En tussen die vanafprijs en de eindprijs kan een behoorlijk verschil zitten.

Arjen

#2
Gevalletje glas half leeg of glas half vol....Kom gewoon op 99 euro uit. Dat is met een kleine hut zonder raam en zonder ontbijt, maar met de boot en met een hotelovernachting en met ticket van 30 euro. Dat zit onder de kostprijs.

ALenstra

Op 99 euro kom je absoluut niet uit aangezien hut-accomodatie boeken verplicht is. En het eten op het schip is ook waanzinnig duur. En dan heb ik het niet over de eventuele 1 kamer toeslag in het hotel. En de eventuele boekingskosten. Ik kwam uit op minstens 170 euro en daarvoor moet ik dan ook 3 snipperdagen van mijn werk opnemen. Mooie reis, maar voor mij niet de moeite waard.

Joost

Als je met 2 gaat kom ik ook op 99 euro pp uit. Maar ga je alleen dan betaal je minstens 170 euro.
Maar boek je alles los bij DFDS ben je zeker duurder uit.

ALenstra

Volgens mij moet je hut-accomodatie erbij boeken dus hoe jullie op 99 euro komen?

Joost

Citaat van: ALenstra op feb 16, 2014, 19:09:02
Volgens mij moet je hut-accomodatie erbij boeken dus hoe jullie op 99 euro komen?

Als je die pot tegen West Ham kiest en dan 2 personen invult dan blijft de teller op 198 euro voor 2 personen staan.

ALenstra

Dus 2 personen betalen bijna evenveel als 1 persoon. Dat noem ik dus prijsver*******

Nort

Ik proef hier enkele negatieve of onwetende reacties m.b.t. DFDS Seaways en hun voetbalreizen, ik reageer uit eigen ervaring en van horen zeggen van anderen.

DFDS Seaways is overal heel helder in, je betaald de prijs die zij communiceren. In hun communicatie staat ook heel duidelijk vermeld wat je van hun mag verwachten (o.a. over vervoer van en naar terimnal, wedstrijd kaartjes). Ik heb nog geen negatieve reacties gehad over DFDS Seaways m.b.t. hun communicatie en gemaakte beloftes.

Ik vind het ook logisch dat er een groot verschil zit tussen één persoon en twee personen.  De hutten die zij aanbieden voor een voetbalreis zijn twee persoon hutten, evenals die in het hotel (vooraf gemaakte afspraken over kamers).

Vind je het leuker alles zelf uit te zoeken, te regelen en je eigen tijd in te plannen dan is DFDS misschien geen goede optie.

Maar zoek je een leuk tripje met wedstrijd, waarbij je zelf weinig tot niks hoeft te regelen, kan ik DFDS aan ieder aanraden.