Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Freekos79 op mei 06, 2013, 22:41:31
Wil van het weekend met 3 vrienden Rayo Vallecano - Valencia bezoeken. Weet iemand of er aan de kassa ook nog kaarten te koop zijn voor de "Fondo", waar de Bukaneros zitten? Lijkt me wel mooi.

Volgens mij niet. Ik heb het idee dat daar sowieso geen losse verkoop voor is maar dat kan ik nergens bevestigd vinden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Freekos79 op mei 06, 2013, 22:41:31
Wil van het weekend met 3 vrienden Rayo Vallecano - Valencia bezoeken. Weet iemand of er aan de kassa ook nog kaarten te koop zijn voor de "Fondo", waar de Bukaneros zitten? Lijkt me wel mooi.

Ik ben er tegen Barcelona geweest dit seizoen. Toen kon ik een dag voor de wedstrijd wel een kaart kopen het loket naast het fantastisch goede restaurant, de fondo was niet in de verkoop.
Het ene stadion is het andere niet!

Freekos79

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 06, 2013, 23:27:47
Ik ben er tegen Barcelona geweest dit seizoen. Toen kon ik een dag voor de wedstrijd wel een kaart kopen het loket naast het fantastisch goede restaurant, de fondo was niet in de verkoop.

Zoiets dacht ik al, jammer.
Volgende wedstrijd: ?

AthleticHolanda

Voor iedereen die een laatste kans nog ziet zitten, heel waarschijnlijk komt River Plate een afscheidswedstrijd voor San Mamés spelen tussen 7 en 11 juni. De allerlaatste wedstrijd zal dat dus zijn.

http://www.eitb.com/es/deportes/futbol/athletic/detalle/1337178/despedida-san-mames-centenario--amistoso-athleticriver-plate/

AthleticHolanda

Huidige stand van zaken.



Saltacampos

Deze nog tussen mijn oude foto's gevonden, zal wel al een jaar of tien oud zijn, AE Roses.


Over land and sea

AthleticHolanda

#202
De sloop is begonnen. Het oude eergisteren werd officieel de laatste wedstrijd gespeeld, een afscheidswedstrijd tussen Athletic en een selectie van beste spelers uit Bizkaia (die niet voor Athletic spelen). Helemaal in de lijn van het seizoen verloor Athletic.
De promotiewedstrijden van het tweede elftal worden niet meer in San Mamés gespeeld, ze willen zo snel mogelijk gaan slopen en bouwen om het stadion zo snel mogelijk gereed te krijgen (met drie tribunes) voor de competitiestart eind augustus / begin september. Men hoopt zo min mogelijk te moeten uitwijken, naar zeer waarschijnlijk Anoeta.







Saltacampos

Net terug van vakantie in Spanje, de streek van Banyoles in de provincie Girona waar ik vorig jaar ook al was, dit leuke stadion bezocht in Santa Pau, een bergdorp in La Garrotxa, de lokale club CP Santa Pau speelt in Tercera Catalana Gr. 17 (niveau 7 vanaf de Primera División):


Over land and sea

AthleticHolanda

Huidige staat San Mamés Barria


voetbalfan

Ze spelen hun wedstrijden momenteel in Sociedad zeker? Of hebben gespeeld?

FCT1980

Iemand ervaring met Mallorca? Ik wilde zondag 8 september de wedstrijd tegen Alcorcón graag zien en vroeg me af of ik kaarten aan de kassa kan halen. Secunda Division lijkt me niet dat Mallorca uitverkoopt maar misschien weten jullie meer.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op aug 25, 2013, 19:39:47
Iemand ervaring met Mallorca? Ik wilde zondag 8 september de wedstrijd tegen Alcorcón graag zien en vroeg me af of ik kaarten aan de kassa kan halen. Secunda Division lijkt me niet dat Mallorca uitverkoopt maar misschien weten jullie meer.

Gewoon aan de kassa kopen was ook in de Primera division geen enkel probleem, zal nog niet half vol zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Is er verder nog wat te doen in de omgeving?
Bedankt voor je antwoord.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!