Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wsp

Even een vraagje, ik ben het weekend van 12 april 2015 in Valencia en zou graag de wedstrijd Valencia - Levanta bijwonen. Denken jullie dat er nog een mogelijk bestaat om tijdens dat weekend tickets te kopen voor deze wedstrijd? Want het blijft voor hun natuurlijk een derby.

voetbalfan

Hoe ver staat Atlético Madrid met hun nieuwe stadion?

fcbisart

Citaat van: wsp op okt 29, 2014, 11:52:51
Even een vraagje, ik ben het weekend van 12 april 2015 in Valencia en zou graag de wedstrijd Valencia - Levanta bijwonen. Denken jullie dat er nog een mogelijk bestaat om tijdens dat weekend tickets te kopen voor deze wedstrijd? Want het blijft voor hun natuurlijk een derby.
Absoluut geen probleem volgens mij . Ik was er eind oktober nav de wedstrijd tegen Elche. Prachtig stadion en verrassend goede sfeer op de tribunes.

watergatehopper

Citaat van: voetbalfan op nov 18, 2014, 22:04:13
Hoe ver staat Atlético Madrid met hun nieuwe stadion?

Dit is het laatste seizoen in Vicente Calderon. Wij gaan het weekend van 22 maart tegen Getafe.
http://www.watergatehopper.nl/page/planning
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wormonline

Citaat van: watergatehopper op nov 19, 2014, 08:58:23
Dit is het laatste seizoen in Vicente Calderon. Wij gaan het weekend van 22 maart tegen Getafe.
http://www.watergatehopper.nl/page/planning
De bouw van het nieuwe stadion is (wederom) vertraagd en het zal nu niet eerder dan 2017 klaar zijn: http://elpais.com/m/elpais/2014/11/06/inenglish/1415272736_073783.html

Dus ik neem aan dat Atletico nog wel even in Calderon blijft spelen?

spons

Citaat van: wormonline op nov 19, 2014, 12:32:19
De bouw van het nieuwe stadion is (wederom) vertraagd en het zal nu niet eerder dan 2017 klaar zijn: http://elpais.com/m/elpais/2014/11/06/inenglish/1415272736_073783.html

Dus ik neem aan dat Atletico nog wel even in Calderon blijft spelen?

Wordt het daar net zo'n project zonder einde als in Valencia ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

#261
Citaat van: wormonline op nov 19, 2014, 12:32:19
De bouw van het nieuwe stadion is (wederom) vertraagd en het zal nu niet eerder dan 2017 klaar zijn: http://elpais.com/m/elpais/2014/11/06/inenglish/1415272736_073783.html

Dus ik neem aan dat Atletico nog wel even in Calderon blijft spelen?

Aannames zijn altijd gevaarlijk ;) Ik denk niet dat het een gevalletje Valencia wordt gezien het geld niet op is in Madrid.
Hoe staat het eigenlijk met Valencia? Ligt dat nog stil?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jvdreumel2

Weet iemand wanneer de exacte speeldatum en speeltijd vastgesteld wordt van de wedstrijden in Spanje die gespeeld worden in de maand februari?

watergatehopper

Citaat van: jvdreumel2 op jan 05, 2015, 20:09:20
Weet iemand wanneer de exacte speeldatum en speeltijd vastgesteld wordt van de wedstrijden in Spanje die gespeeld worden in de maand februari?

Volgens mij is dat pas heel laat altijd in Spanje. Twee weken van te voren ofzo? Er zijn hier meerdere forumleden die een goed antwoord kunnen geven op jouw vraag.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

AthleticHolanda

#264
Citaat van: jvdreumel2 op jan 05, 2015, 20:09:20
Weet iemand wanneer de exacte speeldatum en speeltijd vastgesteld wordt van de wedstrijden in Spanje die gespeeld worden in de maand februari?

Na de volgende beker (terug) ronde, dus volgende week vrijdag waarschijnlijk, en dan alleen de eerste en waarschijnlijk tweede week van februari. De twee weken daarna na de kwartfinale van de beker denk ik.

Normaal gesproken minimaal 30 dagen van tevoren.


jvdreumel2

Citaat van: AthleticHolanda op jan 08, 2015, 18:52:16
Na de volgende beker (terug) ronde, dus volgende week vrijdag waarschijnlijk, en dan alleen de eerste en waarschijnlijk tweede week van februari. De twee weken daarna na de kwartfinale van de beker denk ik.

Normaal gesproken minimaal 30 dagen van tevoren.

Dankjewel dan houd ik het volgende week met spanning in de gaten. Hoop zeker twee wedstrijden maar misschien ook wel 3 of 4 in Madrid.
Er worden er vijf gespeeld maar hoop dat het logistiek allemaal gaat lukken. Met de grootste twee wedstrijden ben ik tevreden maar als het er nog meer zijn is het helemaal top!

AthleticHolanda

Citaat van: jvdreumel2 op jan 09, 2015, 20:11:45
Dankjewel dan houd ik het volgende week met spanning in de gaten. Hoop zeker twee wedstrijden maar misschien ook wel 3 of 4 in Madrid.
Er worden er vijf gespeeld maar hoop dat het logistiek allemaal gaat lukken. Met de grootste twee wedstrijden ben ik tevreden maar als het er nog meer zijn is het helemaal top!

Welk weekend ga je en welke wedstrijden wil je persé bezoeken? Als je de Tercera en lager erbij neemt kan je normaal gesproken met gemak vier a vijf wedstrijden zien in een weekend in Madrid.

jvdreumel2

Citaat van: AthleticHolanda op jan 09, 2015, 20:14:57
Welk weekend ga je en welke wedstrijden wil je persé bezoeken? Als je de Tercera en lager erbij neemt kan je normaal gesproken met gemak vier a vijf wedstrijden zien in een weekend in Madrid.

Ik ga het weekend van 14-15 januari. We gaan voor de wedstrijd Real-Madrid - Deportivo La Coruna.
Daarnaast hopen wij dat Rayo Vallecano-Villareal op een andere dag wordt gespeeld. De extra wedstijden die ik gevonden heb om mogelijk in te plannen zijn: 1. Cf Fuenlabrada-UB Conquense 2. Getafe CF B-CD Tudelano 3. Atletico Madrid B - Real Union 4. Real Madrid C-Puerta Bonito. Heb je/iemand enig idee of er meer opties zijn?

voetbalfan

Je kan ook nog naar Leganes (-Lugo); Toledo (-Sestao); Trival Valderas (-Las Palmas B).