Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

Brabo en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: jvdreumel2 op jan 10, 2015, 13:08:26
Ik ga het weekend van 14-15 januari. We gaan voor de wedstrijd Real-Madrid - Deportivo La Coruna.
Daarnaast hopen wij dat Rayo Vallecano-Villareal op een andere dag wordt gespeeld. De extra wedstijden die ik gevonden heb om mogelijk in te plannen zijn: 1. Cf Fuenlabrada-UB Conquense 2. Getafe CF B-CD Tudelano 3. Atletico Madrid B - Real Union 4. Real Madrid C-Puerta Bonito. Heb je/iemand enig idee of er meer opties zijn?
Jammer dat Puerta Bonita niet thuis speelt. Stadion is niet echt speciaal, maar heb daar een heerlijke bocadillo con chorizo gegeten.

AthleticHolanda

#271
Citaat van: jvdreumel2 op jan 10, 2015, 13:08:26
Ik ga het weekend van 14-15 januari. We gaan voor de wedstrijd Real-Madrid - Deportivo La Coruna.
Daarnaast hopen wij dat Rayo Vallecano-Villareal op een andere dag wordt gespeeld. De extra wedstijden die ik gevonden heb om mogelijk in te plannen zijn: 1. Cf Fuenlabrada-UB Conquense 2. Getafe CF B-CD Tudelano 3. Atletico Madrid B - Real Union 4. Real Madrid C-Puerta Bonito. Heb je/iemand enig idee of er meer opties zijn?

http://www.ffmadrid.es/pnfg/NPcd/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120

Daar is alles vanaf de Tercera en lager te vinden voor de regio Madrid.

De wedstrijden waar een tijd achter staat zijn al vastgesteld. Ook onder de Tercera spelen clubs in leuke stadions. Als ik jou was zou ik niet naar een B of zelfs C team gaan.

jvdreumel2

Dank voor alle tips. Het wordt even afwachten komend weekend wanneer de diverse wedstrijden worden vastgesteld. Daarna zal ik planning proberen te maken...

AthleticHolanda

De eerste twee weekenden van februari zijn zojuist bekend gemaakt.

jvdreumel2

#274
Waar precies? Ben volop aan het zoeken maar kan het nog niet vinden. Of bedoel je met de eerste twee weken tot met  9 februari?

AthleticHolanda

Citaat van: jvdreumel2 op jan 15, 2015, 22:49:34
Waar precies? Ben volop aan het zoeken maar kan het nog niet vinden. Of bedoel je met de eerste twee weken tot met  9 februari?

Die bedoel ik ja, hou verder www.lfp.es in de gaten, daar wordt het als eerste op gepubliceerd, ik vermoed dat de rondes daarna pas volgen na de volgende bekerronde, over twee weken dus.

jvdreumel2

Dan houd ik nog even geduld. Ik had me zo verheugd om dit weekend mijn definitieve planning te maken. Bedankt voor de info

jvdreumel2

Mijn voetbalweekend is ook bekend:
zaterdag 14-2-2015 om 18.00 uur Real Madrid-Deportivo
Zondag 15-2-2015 om 19.00 uur Rayo Vallecano-Villareal.

Mogelijke andere wedstrijden bekijk ik later!

Saltacampos

In Madrid stad hebben Carabanchel en Moscardo (metrohalte: Usera) leuke stadions, wel enkel van horen zeggen, niet zelf bezocht.
Over land and sea

voetbalfan

Ik heb het genoteerd, ik ben in april in Madrid en zal het dan laten weten en hier wat foto's uploaden.

Luccie

Weet iemand wanneer komend seizoen de Spaanse voetbalcompetitie begint?

Wij zitten namelijk tot 21 augustus in Spanje, dus misschien kunnen we dan wel een wedstrijdje meepikken.


AthleticHolanda

#281
Citaat van: Luccie op jun 02, 2015, 12:25:48
Weet iemand wanneer komend seizoen de Spaanse voetbalcompetitie begint?

Wij zitten namelijk tot 21 augustus in Spanje, dus misschien kunnen we dan wel een wedstrijdje meepikken.

Ik dacht het weekend van 15 augustus omdat ze op tijd klaar moeten zijn ivm het EK, maar een bron heb ik zo snel even niet.

EDIT:
http://futbol.as.com/futbol/2015/05/29/primera/1432905480_891965.html

Het betreft slechts een voorstel, de bond en de competitie zijn er nog niet uit, vooral clubs die nog om promotie moeten gaan spelen zijn het er vooralsnog niet mee eens.

Luccie

Bedankt voor jouw snelle reactie!

Even geduld hebben dus en duimen dat het weekend van de 15/16 augustus wordt :)

jvdreumel2

Ik ben ook in afwachting van het programma ik hoop eind augustus naar Sevilla, betis sevills of Málaga te gaan. Ben dan in de buurt

jona93

Bedankt enig idee wanneer de kalender zou bekendgemaakt worden zou graag de derby Sevila-Betis of Betis-Sevilla willen mee pikken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12