Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jesse

ietwat zuidelijker zitten alcorcon, getafe en CD Leganes nog.

Hugo

Citaat van: Vato op nov 08, 2016, 13:46:56
Ik heb op de planning staan om in maart volgend jaar een lang weekend Madrid te doen, om in ieder geval nog een wedstrijd in Vicente Calderon te kunnen zien. Nu heb je uiteraard de stadions van de grote jongens en daarnaast Rayo Vallecano. Zijn er naast die drie nog andere, misschien kleinere clubs die een karakteristiek stadionnetje hebben of wellicht ergens verlaten stadions staan?

Ik noem, in willekeurige volgorde, Móstoles, Parla, Puerta Bonita, Rayo Majadahonda of Moscardo. Op 60-70 km van Madrid liggen nog Toledo en Guadalajara. Ik ben in 2015, met onder andere de Watergatehopper, bij Toledo geweest, dat is ook nog eens een hele leuke stad.

Er mag op de link geklikt worden: https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/toledo-salto-del-cabello

Gerrit-Jan

Zou ook graag het Vicente Calderon nog vinken dit seizoen. Klopt het dat in Spanje de definitieve speeldatum/tijd pas ongeveer een maand van tevoren wordt bepaald?
Voor het vroeg boeken van vliegtickets is het ook lastig dat er regelmatig een wedstrijd naar maandagavond wordt verschoven :S

Hugo

Citaat van: Gerrit-Jan op nov 09, 2016, 14:38:26
Zou ook graag het Vicente Calderon nog vinken dit seizoen. Klopt het dat in Spanje de definitieve speeldatum/tijd pas ongeveer een maand van tevoren wordt bepaald?
Voor het vroeg boeken van vliegtickets is het ook lastig dat er regelmatig een wedstrijd naar maandagavond wordt verschoven :S

Als er Champions League wordt gespeeld rondom het weekend is het voorspellen van de speeldag van een Atletico niet onmogelijk.

Gerrit-Jan

Citaat van: Hugo op nov 09, 2016, 15:46:38
Als er Champions League wordt gespeeld rondom het weekend is het voorspellen van de speeldag van een Atletico niet onmogelijk.

Daar had ik nog niet aan gedacht!
Loting op 12 december voor de 1/8 finale van de CL maar even afwachten dan. De helft van de wedstrijden heeft een return op 7 of 8 maart...
In dat geval zal Atletico het weekend ervoor inderdaad geen comptitie spelen op maandagavond :)

Hugo

Citaat van: Gerrit-Jan op nov 09, 2016, 16:01:53
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Loting op 12 december voor de 1/8 finale van de CL maar even afwachten dan. De helft van de wedstrijden heeft een return op 7 of 8 maart...
In dat geval zal Atletico het weekend ervoor inderdaad geen comptitie spelen op maandagavond :)

Je zou kunnen kijken hoe dat vorige seizoenen ging. Mogelijk wordt er bij CL op dinsdag of woensdag zelfs niet op zondag gespeeld.

watergatehopper

Citaat van: Hugo op nov 08, 2016, 21:49:53
Ik noem, in willekeurige volgorde, Móstoles, Parla, Puerta Bonita, Rayo Majadahonda of Moscardo. Op 60-70 km van Madrid liggen nog Toledo en Guadalajara. Ik ben in 2015, met onder andere de Watergatehopper, bij Toledo geweest, dat is ook nog eens een hele leuke stad.

Er mag op de link geklikt worden: https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/toledo-salto-del-cabello

Toledo was verrassend goed inderdaad!
Een rondje door het centrum is een must. Persoonlijk vond ik de paella ook erg goed maar daar verschillen de meningen over. ;)
http://www.watergatehopper.nl/page/toledo-salto-del-caballo
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Toledo is toch een oude koningsstad? Voordat Filips II dat enorme paleis in Madrid bouwde?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op nov 10, 2016, 08:58:18
Toledo is toch een oude koningsstad? Voordat Filips II dat enorme paleis in Madrid bouwde?

Oei dat weet ik niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Toledo_(Spanje)

3 op reis is er ook eens geweest. Volgens mij is dat deze aflevering: http://3opreis.bnn.nl/bestemming/madrid
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De Twaalfde Man

Citaat van: Hugo op nov 08, 2016, 21:49:53
Ik noem, in willekeurige volgorde, Móstoles, Parla, Puerta Bonita, Rayo Majadahonda of Moscardo. Op 60-70 km van Madrid liggen nog Toledo en Guadalajara. Ik ben in 2015, met onder andere de Watergatehopper, bij Toledo geweest, dat is ook nog eens een hele leuke stad.

Er mag op de link geklikt worden: https://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home/verslagen/toledo-salto-del-cabello

Dank voor de tips. Eens zien of we tijd hebben om ook Toledo aan te doen. Hangt wel af van de wedstrijd van Atletico.

Hugo

De kleintjes spelen meestal op een ander tijdstip dan de grote  jongens.  Moscardo is op loopafstand van het Calderon.

AthleticHolanda

Huidige staat van La Peineta.




De Twaalfde Man

Ik werd er van de week op geattendeerd dat de kaartverkoop bij Atletico Madrid maanden voor de wedstrijd al begint. Afgelopen weekend gauw nog gekeken of ik nog kaarten kon krijgen voor ATM - Sevilla. Hoewel ik er normaal gesproken principieel op tegen ben om dik geld neer te leggen voor een kaartje, ditmaal toch € 100,- per kaart neergelegd voor de VIP Tribuna van ATM om ze toch een keer in Vicente Calderon te zien spelen.

Via Viagogo enz. waren de kaarten voor de andere tribunes praktisch net zo duur of veel duurder vanwege de hoge bijkomende kosten per kaart.

Kortom, voor degene die nog naar ATM willen dit seizoen...hou ver van te voren de kaartverkoop in de gaten!

Vaig

Citaat van: Vato op dec 06, 2016, 09:37:27
Ik werd er van de week op geattendeerd dat de kaartverkoop bij Atletico Madrid maanden voor de wedstrijd al begint. Afgelopen weekend gauw nog gekeken of ik nog kaarten kon krijgen voor ATM - Sevilla. Hoewel ik er normaal gesproken principieel op tegen ben om dik geld neer te leggen voor een kaartje, ditmaal toch € 100,- per kaart neergelegd voor de VIP Tribuna van ATM om ze toch een keer in Vicente Calderon te zien spelen.

Via Viagogo enz. waren de kaarten voor de andere tribunes praktisch net zo duur of veel duurder vanwege de hoge bijkomende kosten per kaart.

Kortom, voor degene die nog naar ATM willen dit seizoen...hou ver van te voren de kaartverkoop in de gaten!
Klopt inderdaad, afgelopen week ook via  Entradas.com (waar je via de officiele site naar wordt doorgeleid als je dat wilt) kaarten gekocht tegen Celta in Februari. Vond het ook opvallend vroeg allemaal.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Ik heb mijn hoop gevestigd op de CL wedstrijd die ze begin maart gaan spelen.