Week 42: maandag 12 oktober t/m zondag 18 oktober

Gestart door syntric, okt 11, 2020, 21:25:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

17/10: Edeboys - Zeveren + Beveren - Haasdonk
18/10: Bruay - Laon (Coupe de France)
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

#1
18/10: Zwevezele-Merelbeke

Geen voetbal meer onder 1 Amateur tot nader order.
Over land and sea

Mrmtty20

#2
14/10. Olsa Brakel - SC Lokeren Temse
Afgelast wegens corona..

DannyH79

Gisteren had ik eigenlijk in de planning staan om naar FC Kleve te gaan, ondanks dat je voor een dagje wel zonder poespas naar Nordrhein Westfalen mag heb ik de gok toch maar niet genomen. Morgenavond had ik op de planning staan om naar de bekerwedstrijd Huizen-Valleivogels te gaan, maar dit is dus helaas niet mogelijk. Of Rutte moet morgen zeggen dat we weer massaal naar het voetbal mogen. Maar ik vrees dat na morgenavond ook het zelf voetballen op zaterdag weer even voorbij is.

Gelukkig hebben we het Nedersland elftal nog om te kijken op tv.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper


Robbie

Citaat van: DannyH79 op okt 12, 2020, 11:32:03
Gisteren had ik eigenlijk in de planning staan om naar FC Kleve te gaan, ondanks dat je voor een dagje wel zonder poespas naar Nordrhein Westfalen mag heb ik de gok toch maar niet genomen.

Ik was er vorige week. Alles ging prima.

Cyclebob

Citaat van: jdebruin96 op okt 12, 2020, 14:30:25
Is dat gelukkig? ;)
Ik lees net toevallig dat je het 100.000e bericht op dit forum gepost hebt. Hgrm: heeft jdebruin96 nu een fantastische prijs gewonnen  ;-) ?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Citaat van: Cyclebob op okt 12, 2020, 20:56:02
   Ik lees net toevallig dat je het 100.000e bericht op dit forum gepost hebt. Hgrm: heeft jdebruin96 nu een fantastische prijs gewonnen  ;-) ?

De voorraad fantastische prijzen is helaas net op....
Maar jdebruin96 is van harte welkom om op mijn kosten een consumptie naar keuze te gebruiken bij een thuiswedstrijd van SDO (als het weer mag).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jdebruin96

Citaat van: hgrm op okt 12, 2020, 21:09:45
De voorraad fantastische prijzen is helaas net op....
Maar jdebruin96 is van harte welkom om op mijn kosten een consumptie naar keuze te gebruiken bij een thuiswedstrijd van SDO (als het weer mag).

Daar doe ik het voor!! :)

DannyH79

Citaat van: Robbie op okt 12, 2020, 17:45:13
Ik was er vorige week. Alles ging prima.

Nee, dat geloof ik ook graag hoor, alleen het thuisfront vond het ook een beetje spannend nu allemaal, dus heb het maar even uitgesteld tot.......ja geen idee eigenlijk......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Joep2002

Citaat van: Cyclebob op okt 12, 2020, 20:56:02
   Ik lees net toevallig dat je het 100.000e bericht op dit forum gepost hebt. Hgrm: heeft jdebruin96 nu een fantastische prijs gewonnen  ;-) ?

Een andere statistiek; in 2020 hebben zich slechts 5 nieuwe leden aangemeld

Cyclebob

Citaat van: Joep2002 op okt 13, 2020, 14:07:48
Een andere statistiek; in 2020 hebben zich slechts 5 nieuwe leden aangemeld
Ik schat in dat het Pokemonhoppen etc populairder wordt. Net als postzegelverzamelaars, trainspotters... worden groundhoppers ook een subcultuur !
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Saltacampos

Citaat van: Cyclebob op okt 13, 2020, 14:26:42
Ik schat in dat het Pokemonhoppen etc populairder wordt. Net als postzegelverzamelaars, trainspotters... worden groundhoppers ook een subcultuur !
Ik denk dat het aantal mensen dat het -zoals wij- bewust doet niet zo geweldig groot is, maar er wordt (in normale omstandigheden) flink wat afgereisd om wedstrijden te bezoeken waar clubs spelen waar mensen vaak niet echt een hechte band mee hebben, een soort voetbaltoerisme zeg maar. Dat kan ook vaak het geval zijn omdat mensen al ergens zijn en dan een wedstrijd meepikken.
Over land and sea

syntric

Citaat van: Cyclebob op okt 13, 2020, 14:26:42
Ik schat in dat het Pokemonhoppen etc populairder wordt. Net als postzegelverzamelaars, trainspotters... worden groundhoppers ook een subcultuur !

Voor mensen met een autistische stoornis zijn er nog veel andere forums :-p
Groundhopper for life :-)

Jef400

Hahaha ja. Ik moet zeggen dat ik het ov en wegenwereldje ook wel in de gaten houd, geofictie ben ik daarentegen weg. Achterbakse lui daar.

Ik moet overigens wel zeggen dat groundhopping een glijdende schaal is. Ik bedoel van, is mijn vader die drie keer per jaar met mij op stap gaat ook een groundhopper? Of doet ie het voor de gezelligheid? Levensvragen..