Week 45 / 3 - 9 nov 2008

Gestart door Stadionhopper, aug 29, 2008, 14:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: TeeZee op okt 29, 2008, 20:01:35
Yeovil Town is de meest succesvolle non-league club aller tijden in de FA Cup (sinds 2003 spelen de Glovers in de League en zijn ze dus geen non-league meer). Yeovil Town speelde als non-league club tegen Manchester United op Maine Road voor 81,000 toeschouwers.

Voor mij is zo'n simpel historisch feitje al reden genoeg om Yeovil Town in de FA Cup in actie te willen zien. Juist in de FA Cup is Yeovil Town een interessante club.
Nou vooruit.

Havant & Waterlooville dat vorig jaar tot Liverpool kwam speelt thuis tegen Brentford. Twee clubs die het in hun divisie erg goed doen, daarnaast is Havant niet al te ver van London.

AFC Wimbledon v Wycombe. Waarschijnlijk neemt Wycombe door de FA Cup meer fans mee dan normaal, plus je ziet AFC Wimbledon in haar allereerste FA Cup first round proper match.

Leiston v Fleetwood twee clubs uit hele lage divisies in een First round proper is bijzonder. Leiston uit de buurt van Norwich tegen een club uit de buurt van Blackpool. Die spelen nooit meer tegen elkaar.

Accrington Stanley v Tranmere Rovers. L2 v L1, een kleintje tegen een grotere club.

Bournemouth v Bristol Rovers. Local en L2 v L1

Chesterfield v Mansfield. Derby

Telford v Southend. Non-League giant tegen een L1 club

Kettering v Lincoln. Lokaal en veel fans van beide kanten


Gert

Kijk, daar kan ik wat mee. Zo zie je maar weer hoeveel je kunt leren op dit forum!

Toch jammer dat ik 8 november niet kan :-)

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 28, 2008, 22:40:51
Het is volkomen logisch dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft. Daarom kun je het niet altijd met elkaar eens zijn...

Wat hierboven staat klopt, maar waarom moet dat steeds herhaald worden?

TeeZee

Citaat van: Hugo op okt 29, 2008, 21:31:19
Wat hierboven staat klopt, maar waarom moet dat steeds herhaald worden?
Zolang er van die pedante opmerkingen blijven verschijnen als "dat is toch helemaal niks" is dat nodig.

Bossche Bol

7-11: FC Dordrecht-FC Den Bosch (ovb.)
8-11: VfL Bochum-Werder Bremen
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Remco

4-11 Olympique-PSV
7-11 RB Salzburg-Austria
8-11 FC Luzern-FC Aarau
9-11 FC Zurich-Grasshoppers

Maroboduus

07-11 20:00 FC Zwolle - Helmond Sport

Gert


hoevenen lion

Citaat van: Remco op okt 30, 2008, 13:36:40
4-11 Olympique-PSV
7-11 RB Salzburg-Austria
8-11 FC Luzern-FC Aarau
9-11 FC Zurich-Grasshoppers
Leuk weekend. Had ook wat in Zwitserland gepland met de zurich derby. Maar de Belgische bond moest weeral eens ambetant doen en FC Luik - Antwerp op zondag zetten.

3434

Citaat van: Vaig op okt 22, 2008, 17:31:08
7 november De Derby: MVV-Fortuna Sittard

hier ook!
Kben benieuwd. Misschien dat ze samen (ook al zijn het vijanden) actie/spandoeken/... voeren/maken/... tegen FC Limburg. Weet daar iemand iets over?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op okt 31, 2008, 00:08:33
hier ook!
Kben benieuwd. Misschien dat ze samen (ook al zijn het vijanden) actie/spandoeken/... voeren/maken/... tegen FC Limburg. Weet daar iemand iets over?

Bij de pieren hangt standaard een spandoek met Noets FC Limburg. Fortuna bestaat dan denk ik niet meer.

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 30, 2008, 08:43:43
Zolang er van die pedante opmerkingen blijven verschijnen als "dat is toch helemaal niks" is dat nodig.

Nice, heb je nog meer argumenten?

TeeZee

Citaat van: Hugo op okt 31, 2008, 10:36:51
Nice, heb je nog meer argumenten?
Tot nu toe heel wat meer dan jij.

Het is niet vreemd dat je zelf niets met Yeovil hebt (je bent zelfs twee keer geweest en hebt je een aardig -doch persoonlijk- beeld kunnen vormen), maar het is natuurlijk ook hoe je dat vervolgens brengt. Ik vind de onbevangenheid van Gert wel leuk, ook al zou Yeovil v Stockport ook mijn eerste keuze niet geweest zijn.

Vaig

Citaat van: 3434 op okt 31, 2008, 00:08:33
hier ook!
Kben benieuwd. Misschien dat ze samen (ook al zijn het vijanden) actie/spandoeken/... voeren/maken/... tegen FC Limburg. Weet daar iemand iets over?
Ik ga vanavond tegen beter weten in maar kaarten halen voor het uitvak. Ik denk dat er geen gezamenlijke acties komen. Mocht de wedstrijd nog gespeeld worden, zullen de supporters van MVV zich meer bezig houden met spandoeken gericht op het failissement van Fortuna. Ik, als Fortuna supporter, erger me al een aantal jaar aan de verplichte buscombi die burgemeester Leers ons altijd oplegt, terwijl de Sjengen altijd op eigen vervoer naar Sittard mogen komen. Laten we er maar het beste van hopen
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op okt 31, 2008, 13:06:23
Ik ga vanavond tegen beter weten in maar kaarten halen voor het uitvak. Ik denk dat er geen gezamenlijke acties komen. Mocht de wedstrijd nog gespeeld worden, zullen de supporters van MVV zich meer bezig houden met spandoeken gericht op het failissement van Fortuna. Ik, als Fortuna supporter, erger me al een aantal jaar aan de verplichte buscombi die burgemeester Leers ons altijd oplegt, terwijl de Sjengen altijd op eigen vervoer naar Sittard mogen komen. Laten we er maar het beste van hopen

Ik ben ook van plan er heen te gaan, lekker de derbysfeer proeven want dat mis ik wel heel erg. Het is opvallend hoe makkelijk je bij zo'n wedstrijd naar binnen kan. Bij Fortuna v MVV kon ik aan de kassa een kaartje kopen en werd nergens om ID gevraagd of gefouilleerd.