Week 47 / 17 - 23 nov 2008

Gestart door Maroboduus, nov 11, 2008, 10:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Houseman

Citaat van: Maroboduus op nov 24, 2008, 12:17:23
Las een paar weken geleden ergens op het forum een bericht van iemand die zich verheugde op de mooie plaatjes die de Duitse "sneeuwwedstrijden" op zouden leveren. Helaas moesten nogal wat mensen op het forum het afgelopen weekeinde vaststellen dat de werkelijkheid een hele andere is.

Persoonlijk heb ik in Mainz tot gisteren rond een uur of half zes in de middag geen sneeuw of andere zaken die het spelen van voetbal zouden kunnen beletten, gezien. Op dat moment had men echter al wel twee dagen zo goed als alle wedstrijd van Noord tot Zuid en van Oost tot West afgelast. Geen Würzburger Kickers dus voor mij, ook geen Alemannia Waldalgesheim(mijn eerste alternatief). Ook Rumelange-Dudelange werd afgelast. In Luxemburg lag echter wel sneeuw, zo bewezen tenminste de beelden op de verschillende webcams. Zodoende enkel Mainz-St. Pauli kunnen pakken. Kort na afloop van die match begon het dan eindelijk te sneeuwen en dat ging vervolgens de hele avond door. Vandaag zou de ideale dag zijn geweest om wedstrijd af te gelasten, maar dat heeft men dus alvast preventief gedaan.



Deze nog meegekregen?

AthleticHolanda

Citaat van: Maroboduus op nov 24, 2008, 12:17:23
Zodoende enkel Mainz-St. Pauli kunnen pakken.

Nog een beetje goede sfeer van Pauli-kant? En veel leute meegekomen? :-)