Week 6 / 02 - 08 feb 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 17, 2008, 22:52:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:56:39
Tips voor leuke clubs en stadions in jullie Jupilerleague? Want daarvan zijn er ook verschillende zeer dichtbij.

Seacon Stadion de Koel van VVV Venlo, uniek in zijn soort.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

wekke

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:58:51
Zeker:)! Leuk om er hier tegen te komen! Ik heb je verlanglijstje gezien en daar zitten verschillende clubs bij die ik ook wel is wil bezoeken.

Ah leuk om iemand uit de buurt hier te hebben :)

Wouter

Citaat van: Denniz1974 op jan 14, 2009, 22:59:49
M'n gevoel zegt dat je niet te lang moet wachten met FC Eindhoven en Fortuna Sittard. Beide clubs staan op 't randje van de afgrond. Het zal mij niet verbazen als ze volgend seizoen niet meer als profclub zullen bestaan.

Heb je voor wedstrijden in de Nederlandse eerste divisie een clubcard nodig? Bv. als ik naar Fortuna Sittard wil gaan?
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Ici c est Paris

Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 23:59:19
Heb je voor wedstrijden in de Nederlandse eerste divisie een clubcard nodig? Bv. als ik naar Fortuna Sittard wil gaan?

Voor de meeste wedstrijden niet voor zover ik weet.

Wouter

Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

HJanneman

#20
Citaat van: Wouter op jan 14, 2009, 22:16:55
Nu binnenkort Ajax, een club waar ik al een zwak voor heb sinds ik 7jaar ben.
Doen, zeer sfeervol voor Nederlandse maatstaven..(kom maar,kom maar, kom maar..allemaal happen naar Peijnenburg)en een stadion 'uniek' in zijn soort, want ook al is het stadion nu al meer dan een decennia oud, het maakt nog altijd indruk, en niet alleen om zijn omvang, maar ook omdat de technische snufjes(zoals de roltrappen) nog altijd de indruk geven dat dit een stadion is dat voorop loopt in de tijd(maar dit betekent dus weinig krakkemikkige charme).

Edit(vraag verwijderd): Ajax-Heracles, the Battle of the Greeks(leeft altijd meer aan de kant van de Heraclieden, maar toch), leuk!
Avondwedstrijden zorgen sowieso voor een heel goede sfeer in de ArenA, dus dat komt zeker goed.
Als je tussen de sfeer wil zitten moet je voor een(goedkope) plek op Zuid gaan, want daar zitten nu beide sfeergroepen(maar dit wist je waarschijnlijk wel als je Ajax tenminste vlak na je 7e levensjaar niet uit het oog verloren bent).

TeeZee

Citaat van: HJanneman op jan 15, 2009, 00:35:17
Doen, zeer sfeervol voor Nederlandse maatstaven..(kom maar,kom maar, kom maar..allemaal happen naar Peijnenburg)
Van Basten zegt deze week in de vi dat de Arena het sfeervolste stadion van Nederland is.

HJanneman

Hij zou ook eens De Kuip noemen, maargoed, het zal zijn mening wel zijn, want ik neem aan dat meneer Van Basten groot genoeg is binnen Ajax om niet al te veel door mensen van bovenaf gestuurd te moeten worden wat hij wel en niet moet zeggen(en ook wat betreft zijn populariteit bij de supporters heeft hij weinig meer te winnen, dus ik neem aan dat hij dit wel zo ervaart).

De sfeer bij bijv. NAC, Groningen en Twente vind ik al voor een langere periode goed en dus beter, maar bij Ajax begint er steeds meer cohesie te komen tussen de verschillende sfeergroepen, inclusief zelfs een gedeelte van de supporters buiten die vakken, dus dat het de goede kant op gaat en zelfs sfeervol genoemd mag worden in de ArenA, daar heeft hij zeker gelijk in.

Ici c est Paris

04-02 FC Utrecht - De Graafschap
06-02 Alemannia Aachen - Hansa Rostock (onder voorbehoud)
08-02 FC Utrecht - ADO Den Haag

Remco

05-02 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
06-02 FC Zwolle - VVV Venlo

het weekend staat nog open

Stadionhopper

Citaat van: Remco op jan 23, 2009, 08:29:28
05-02 PSV Eindhoven - ADO Den Haag
06-02 FC Zwolle - VVV Venlo

het weekend staat nog open

Is dit een open sollicitatie?;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

07-02 RSC Anderlecht - RAEC Mons
08-02 Royale Union St. Gilloise - La Louviere

Mijn eerste dubbel

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op jan 23, 2009, 11:52:11
07-02 RSC Anderlecht - RAEC Mons
08-02 Royale Union St. Gilloise - La Louviere

Mijn eerste dubbel

En direct een mooie ook. Het Constant Vanden Stock Stadion is erg mooi, en een degradatieduel in 3A, tussen 2 ploegen die toch wel groter zijn dan dat.

Stadionhopper

Citaat van: HJanneman op jan 23, 2009, 11:52:11
07-02 RSC Anderlecht - RAEC Mons
08-02 Royale Union St. Gilloise - La Louviere

Mijn eerste dubbel

Een dubbel is 2 wedstrijden op 1 dag...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Een 'dubbel' aantal wedstrijden in één reis, dan, voor degene die Dennis zijn officiële regel hanteren bij het begrip dubbel.

@ Ici: ja, beide wedstrijden lijken me leuk, Union - La Louviere is misschien als affiche zelfs interessanter, terwijl het zich 2 klasses lager onderin afspeelt, inderdaad.