Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

MichielB

Komende zondag een dagje Charleroi, weet hier iemand nog een mooie lost ground in de buurt?

Joost

Ik heb geen lost ground maar wel een verlaten terrein voor je op dit Nederlandstalig forum ;)
Je zou eens kunnen kijken naar het terrein in Heppignies, Rue Trou a la Vigne.

Altijd leuk op de route is het terrein in Arquet en dat in Eghezee.

Saltacampos

Citaat van: Joost op mrt 09, 2020, 10:04:50
Ik heb geen lost ground maar wel een verlaten terrein voor je op dit Nederlandstalig forum ;)
Je zou eens kunnen kijken naar het terrein in Heppignies, Rue Trou a la Vigne.

Altijd leuk op de route is het terrein in Arquet en dat in Eghezee.
Heppignies ben ik ooit geweest met Racing Gent en vind ik niet echt de moeite.
Eén tribune en een schuin aflopend veld, dus eerder iets zoals je in provinciale zou vinden.
De omgeving was wel bijzonder met een heel smalle toegangsweg die naast een gracht loopt waar de bus zich moest op zien te houden.
Wat ik wel een mooi stadion vind, is dat van Houdeng.
Over land and sea

ricodejong4

Ik zou op 25-4 graag naar Norwich City - West Ham willen. De General Sale begint op 2 april. Echter, aangezien er nu 2 thuiswedstrijden in de verkoop zijn welke allebei zijn uitverkocht, vraag ik mij af of deze wedstrijd überhaupt de General Sale haalt. Heeft iemand daar een idee van? Of een membership van Norwich City, dat zou helemaal ideaal zijn.

Hunebed on tour

Iemand enig idee of alleen de vrouwen van FC Twente en de jeugd op sportpark het Diekman speelt of dat er nog andere clubs spelen?

FCT1980

Die spelen op het terrein van Sportclub Enschede.
Sportclub speelt dar zelf en ook Zuid - Eschmarke speelt haar laatste seizoen daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joep2002

Aangezien ik nog tot minimaal 31 maart thuis zit in verband met de sluiting van de universiteiten, en ik nu al weet dat ik mij binnenkort stierlijk ga vervelen (van de hele dag Netflixen en Playstationen word je op een gegeven moment ook moe) wil ik ergens volgende week een keer naar de Wageningse Berg toe. Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

spons

Citaat van: Joep2002 op mrt 15, 2020, 08:54:32
Aangezien ik nog tot minimaal 31 maart thuis zit in verband met de sluiting van de universiteiten, en ik nu al weet dat ik mij binnenkort stierlijk ga vervelen (van de hele dag Netflixen en Playstationen word je op een gegeven moment ook moe) wil ik ergens volgende week een keer naar de Wageningse Berg toe. Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

Ik denk dat je dan op moet schieten. Binnen een paar dagen heb je hier dezelfde toestand als in bijvoorbeeld Italië en Spanje en mag je alleen je huis nog uitkomen voor werk, boodschappen doen en doktersbezoek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Even uitzoeken wanneer de bijeenkomstdag is.

rogo_breda

Citaat van: Joep2002 op mrt 15, 2020, 08:54:32
Aangezien ik nog tot minimaal 31 maart thuis zit in verband met de sluiting van de universiteiten, en ik nu al weet dat ik mij binnenkort stierlijk ga vervelen (van de hele dag Netflixen en Playstationen word je op een gegeven moment ook moe) wil ik ergens volgende week een keer naar de Wageningse Berg toe. Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?
2 maanden terug nog geweest en alles staat er nog. Je kan door het bos aan de achterzijde van de overdekte staantribune komen en daar in de hoek (niet aan de kant van de doorgaande weg, maar  kant van het hotel) zit een gat in het gaas waarlangs je naar binnen kunt sneaken. Zolang je nog de straat op mag inderdaad...

Robbie

Citaat van: Joep2002 op mrt 15, 2020, 08:54:32
Heeft iemand een idee hoe dat er bij ligt? Nog net zoals op de plaatjes van Wikipedia (lichtmasten, tribune etc.)? En hoe kan je het makkelijkst naar binnen komen?

De januari/februari stormen hebben wat schade aangericht. Ik woon in de buurt en werk nu de hele dag thuis, dus als je een kleine rondleiding wil met nostalgische verhalen uit de goede oude tijd, houd ik mij aanbevolen. Wel met twee meter afstand uiteraard.

Inderdaad o.v.b dat we de straat nog opmogen.

JoeySpiegelaar

tips op korte termijn??

morgen 12-9 of zondag 13-9 nog wedstrijden of must see  in regio Horst ?

in omgeving 30 min is ook goed ....

Joost

#5052
De derby Panningen v Helden om de winst in de poule is wel een aanrader. Kepel tegen Dörp.
Panningen heeft ook een grote tribune en is een club die vroeger langs hoofdklasse speelde.

Als je toch in de buurt van Horst bent kan ik de Kraal in Venlo ook zeker aanraden.

De Twaalfde Man

Heeft er toevallig iemand goede contacten/vrienden die supporter zijn van FC Vaduz in Liechtenstein?

onzemichael

#5054
Iemand interesse in 2 kaartjes voor Jong PSV - FC Eindhoven voor aankomende vrijdag? Vraagprijs is 10 euro voor deze 2 stuks.

Bij interesse stuur me een PM ;-)


EDIT: verkocht