Andere sporten bezoeken

Gestart door Joost, dec 16, 2008, 13:06:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Heb ik meer gehoord. Heel honkbal-minnend Nederland zat achter de computer. Van diverse mensen gehoord dat het gelukt is, van een aantal ook dat het niet gelukt is. Wij gaan zaterdag en zondag met z'n drieën en hebben wel kaartjes kunnen bemachtigen. Wel schrikbarend duur. Waarschijnlijk had een tripje naar Boston ongeveer even duur geweest.

Wat ik dan wel weer erg vind is dat op Stubhub en dergelijke sites alweer kaartjes worden aangeboden voor bedragen van $5000. Als je geen kaartje kunt bemachtigen omdat andere liefhebbers je voor zijn, is het tot daar aan toe. Maar genaaid worden door zwarthandelaren die het met grote winsten doorverkopen vind ik eigenlijk onacceptabel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Klopt, op social media wordt daar ook over geklaagd. Ik begrijp ook niet waarom je per persoon liefst 8 kaarten kan bestellen. Donderdag is er een general sale vanaf 11.00 maar aangezien ik dan pas vanaf 17.00 thuis ben zal die wedstrijd wel aan me voorbij gaan. Dan maar niet.

Joost

Citaat van: hgrm op dec 04, 2018, 12:31:21
Heb ik meer gehoord. Heel honkbal-minnend Nederland zat achter de computer. Van diverse mensen gehoord dat het gelukt is, van een aantal ook dat het niet gelukt is. Wij gaan zaterdag en zondag met z'n drieën en hebben wel kaartjes kunnen bemachtigen. Wel schrikbarend duur. Waarschijnlijk had een tripje naar Boston ongeveer even duur geweest.

Wat ik dan wel weer erg vind is dat op Stubhub en dergelijke sites alweer kaartjes worden aangeboden voor bedragen van $5000. Als je geen kaartje kunt bemachtigen omdat andere liefhebbers je voor zijn, is het tot daar aan toe. Maar genaaid worden door zwarthandelaren die het met grote winsten doorverkopen vind ik eigenlijk onacceptabel.

Ik vertrouw dat soort ticketsites ook gewoon niet met hun wachtrijen. Bij Pinkpop is het wel eens voorgekomen dat ik netjes om 10:00 in de wachtrij ging staan en er niet doorheen kwam, iemand die pas 20 minuten later in de rij ging staan was in no time aan de beurt.

spons

Ze kunnen de kaartjes wel aanbieden voor $5000 maar er is natuurlijk niemand die dat er ook echt voor betaald
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Ja! Alsnog een kaartje kunnen bemachtigen voor Red Sox-Yankees! Via de presale van London Stadium.

Robbie

Ik ook voor een normale prijs! Ik ben er zeer blij mee. Gelukkig had ik het geduld om gisteren niet de €200-300,= kaarten van gisteren te kopen en te wachten op goedkopere kaarten.

TeeZee

Ik ga na het voltooien van de 92 proberen om eens een snookerdemonstratiepartij bij te wonen.

FCT1980

Eind juli Vakantie bij het meer van Annecy geboekt.
In de buurt zijn dan 3 etappes van de Tour de France. Ga er zeker één mee pakken. Hopelijk twee maar dat moet de vrouw ook goed vinden ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Wij gaan naar de tourstart in Brussel.  Start en aankomst van de eerste etappe en de tweede dag een ploegentijdrit.

Langemannetje

Ik heb het altijd fascinerend gevonden dat zoveel verstokte voetbalfans evenzo geïnteresseerd zijn in het wielrennen en de Tour in het bijzonder. Zijn daar verklaringen voor?
73 grounds in 14 verschillende landen

ALenstra

Niet echt denk ik. Ik ben zelf in 1996 bij een etappe in Den Bosch geweest onder het motto leuk om een keer mee te maken. Paar jaar geleden wilde ik ook naar de tourstart in Utrecht maar daar zag ik vanaf vanwege de hitte. Het zijn evenmenten buiten het voetbalseizoen dus je kan er zo naar toe. Niet dat je veel te zien krijgt van dat wielrennen trouwens.

Nort

Ik ben vorig jaar bij de Tour etappe geweest naar La Rosière. Dit jaar ben ik waarschijnlijk bij de etappe naar Tignes. In 2007 stond ik daar al eens op de finishlijn en zag ik Rasmussen het geel pakken.

Langemannetje

Citaat van: Nort op jan 09, 2019, 15:33:10
Ik ben vorig jaar bij de Tour etappe geweest naar La Rosière. Dit jaar ben ik waarschijnlijk bij de etappe naar Tignes. In 2007 stond ik daar al eens op de finishlijn en zag ik Rasmussen het geel pakken.
La Rosière heb ik alleen gezien in de winter, fantastisch skigebied daar trouwens. In Utrecht ben ik destijds wel geweest, daar smolt je samen met het asfalt. Een bergetappe op de Ventoux of Alpe d'Huez bijwonen zou ik graag nog eens doen.
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Citaat van: Langemannetje op jan 09, 2019, 16:44:39
La Rosière heb ik alleen gezien in de winter, fantastisch skigebied daar trouwens. In Utrecht ben ik destijds wel geweest, daar smolt je samen met het asfalt. Een bergetappe op de Ventoux of Alpe d'Huez bijwonen zou ik graag nog eens doen.
Ik ben eens bij een etappe op Alpe D'Huez geweest en daar heb je het bekende 'grote evenementen' publiek. Dus heel veel 'lalala', maar weinig echte liefhebbers.

San Paolo

Citaat van: Langemannetje op jan 09, 2019, 14:00:33
Ik heb het altijd fascinerend gevonden dat zoveel verstokte voetbalfans evenzo geïnteresseerd zijn in het wielrennen en de Tour in het bijzonder. Zijn daar verklaringen voor?

1 verklaring is natuurlijk dat Tour altijd in de zomervakantie valt en dat Nederlanders massaal in Frankrijk op vakantie gaan. Vooral de vakantieperiode maakt dat de Tour bijvoorbeeld een stuk groter is dan de Giro terwijl de Giro naar mijn beleving een veel mooiere ronde is. Zou een andere reden misschien  zijn dat het voor voetballiefhebbers een verademing is om, i.p.v. de voetbalvedettes, drie weken sportmannen aan het werk te zien die zonder klagen soms buitenmenselijk moeten afzien?