Week 33: maandag 10 augustus t/m zondag 16 augustus

Gestart door bunnet, aug 08, 2020, 11:54:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

Citaat van: Mrmtty20 op aug 12, 2020, 20:46:04
Hoe waren de corona maatregelen daar?

Mondkapjesplicht hoewel er niet werd gehandhaafd en bij binnenkomst naam en nummer opgeven.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Freekos79

Citaat van: watergatehopper op aug 12, 2020, 22:22:04
Mondkapjesplicht hoewel er niet werd gehandhaafd en bij binnenkomst naam en nummer opgeven.

Weet iemand hoe het nu zit met het toelaten van toeschouwers bij voetbal in België? Ik dacht dat heel augustus geen toeschouwers welkom waren.
Volgende wedstrijd: ?

Mrmtty20

Citaat van: Freekos79 op aug 13, 2020, 12:13:37
Weet iemand hoe het nu zit met het toelaten van toeschouwers bij voetbal in België? Ik dacht dat heel augustus geen toeschouwers welkom waren.
Voetbal Vlaanderen heeft alle amateur matchen in Vlaanderen afgelast, ook oefenwedstrijden.
Enkel profclubs en 1ste amateurclubs mogen oefenen voor max 200 (of 400?) toeschouwers, maar veel clubs houden de deuren zelf dicht.
De Waalse en Brusselse amateurclubs vallen niet onder voetbal Vlaanderen en oefenen dus ook gewoon voor max 200 toeschouwers.

Freekos79

Citaat van: Mrmtty20 op aug 13, 2020, 12:24:24
Voetbal Vlaanderen heeft alle amateur matchen in Vlaanderen afgelast, ook oefenwedstrijden.
Enkel profclubs en 1ste amateurclubs mogen oefenen voor max 200 (of 400?) toeschouwers, maar veel clubs houden de deuren zelf dicht.
De Waalse en Brusselse amateurclubs vallen niet onder voetbal Vlaanderen en oefenen dus ook gewoon voor max 200 toeschouwers.

Ok dank voor de uitleg!
Volgende wedstrijd: ?

Nort


DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

DanielsenAxedal

Citaat van: DanielsenAxedal op aug 11, 2020, 22:12:17
12/08 Stal Brzeg - Polonia Nysa
13/08 Sleza Wroclaw - Wigry Suwalki
15/08 Piast Zmigrod - Polonia Stal Swidnica

12/08 Stal Brzeg - Polonia Nysa: 7-1
13/08 Sleza Wroclaw - Wigry Suwalki: 2-1
15/08 Piast Zmigrod - Polonia Stal Swidnica 1-1

Een geweldige trip in de 4de divisie van Polen
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Hunebed on tour

Citaat van: DannyH79 op aug 16, 2020, 01:03:59
Zaterdagmiddag naar AGOVV tegen sv HTC geweest op sportpark Berg en Bos geweest.

https://groundhop-hopper.blogspot.com/2020/08/sportpark-berg-en-bos-agovv-sv-htc-3-0.html





Mooie foto's.
Binnenkort zelf ook maar eens een bezoekje brengen aan dit stadion.

DannyH79

Citaat van: Hunebed on tour op aug 17, 2020, 12:38:44
Mooie foto's.
Binnenkort zelf ook maar eens een bezoekje brengen aan dit stadion.

Dank je wel. Op m'n blog heb ik er meer staan. Ik bleef foto's  maken haha, maar heb maar niet alles online gezet. Maar is zeker de moeite waard  voor een bezoekje, niveau moet je maar even voor lief nemen.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Koning Kriel

AGOVV is echt mooi gelegen. Heb daar een van de mooiste avonden uit mijn leven beleefd. We waren daar met de studentenvoetbalvereniging en hadden vooraf gevraagd of we niet een dealtje konden maken omdat we veel bier gingen afnemen, dat was niet mogelijk. Toen we daar aankwamen bestelde ik 24 bier en bleek ik 24 euro te moeten afrekenen. Dat verklaarde dus meteen waarom er niets met de prijs mogelijk was. Uiteindelijk wonnen ze die avond van Zwolle en hebben we met de spelers, waaronder Hans van der Haar, en het personeel van het clubhuis de polonaise door het clubgebouw gelopen. Uiteindelijk stonden we zelf ons eigen bier te tappen (wel netjes betaald) omdat het personeel het niet meer bij kon houden. Op het einde van de avond zijn er zelfs een aantal spelers nog meegegaan naar de stad waar we het nog lang gezellig hadden. Zo'n avond waar je niets van verwacht maar die je een leven lang bij blijft.

DannyH79

Citaat van: Koning Kriel op aug 18, 2020, 10:17:45
AGOVV is echt mooi gelegen. Heb daar een van de mooiste avonden uit mijn leven beleefd. We waren daar met de studentenvoetbalvereniging en hadden vooraf gevraagd of we niet een dealtje konden maken omdat we veel bier gingen afnemen, dat was niet mogelijk. Toen we daar aankwamen bestelde ik 24 bier en bleek ik 24 euro te moeten afrekenen. Dat verklaarde dus meteen waarom er niets met de prijs mogelijk was. Uiteindelijk wonnen ze die avond van Zwolle en hebben we met de spelers, waaronder Hans van der Haar, en het personeel van het clubhuis de polonaise door het clubgebouw gelopen. Uiteindelijk stonden we zelf ons eigen bier te tappen (wel netjes betaald) omdat het personeel het niet meer bij kon houden. Op het einde van de avond zijn er zelfs een aantal spelers nog meegegaan naar de stad waar we het nog lang gezellig hadden. Zo'n avond waar je niets van verwacht maar die je een leven lang bij blijft.

dat zijn inderdaad dingen die je niet snel vergeet dan, wel mooi om een keer mee te maken.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper