Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Meester op mei 05, 2012, 11:17:15
dan rest het fair-playklassement nog en mogen ze in de 1e ronde van de EL instromen.

niet als Heerenveen vandaag 2 rode kaarten krijgt dan gaat de fair play plaats naar twente en moet heerenveen de play offs in
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Op zaterdag 4 augustus en zondag 5 augustus is er de Liga Total Cup in Hamburg met HSV, Borussia Dortmund, Bayern München en Werder Bremen.

HRM1880

Het volgende zal Engeland-België op Wembley worden.

Verwijderd lid

Het seizoen loop voor mij al ten einde. Nog twee wedstrijden en dan hang ik de wedstrijdbezoeken een paar weekjes aan de wilgen. Vervelen zal ik me niet. Voor de presentatiegids van G.V.V.V. heb ik wat mooie opdrachten gekregen; iets wat me trots maakt.
Medio juli zal het balletje weer gaan rollen als G.V.V.V. van start gaat in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Topklasse.

12-05  G.V.V.V. - Excelsior '31
26-05  Brazilië - Denemarken in de Imtech Arena te Hamburg.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Meester op mei 09, 2012, 06:42:21
Het seizoen loop voor mij al ten einde. Nog twee wedstrijden en dan hang ik de wedstrijdbezoeken een paar weekjes aan de wilgen. Vervelen zal ik me niet. Voor de presentatiegids van G.V.V.V. heb ik wat mooie opdrachten gekregen; iets wat me trots maakt.
Medio juli zal het balletje weer gaan rollen als G.V.V.V. van start gaat in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Topklasse.

12-05  G.V.V.V. - Excelsior '31
26-05  Brazilië - Denemarken in de Imtech Arena te Hamburg.

Op hoeveel wedstrijden eindig jij je seizoen?
Het ene stadion is het andere niet!

headout

Mits niet uitverkocht, ga ik aanstaande dinsdag naar Fortuna Dusseldorf - Hertha, voor promotie/degradatie.
Daarna volgen bezoekjes aan het Rheinenergie stadion (Keulen), Bernabeu (Madrid) en tweemaal de RDS Arena (Dublin) voor concerten van Bruce Springsteen. Ook Bercy (Parijs) ga ik heen, maar die telt in het rijtje stadions niet mee :)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 09, 2012, 10:45:09
Op hoeveel wedstrijden eindig jij je seizoen?

73 stuks; een verbetering van mijn persoonlijk record; dat stond op 72 duels, bezocht in het seizoen 2003-2004.
En jij / jullie ?

Bier und Bratwurst

Citaat van: headout op mei 09, 2012, 14:06:48
Mits niet uitverkocht, ga ik aanstaande dinsdag naar Fortuna Dusseldorf - Hertha, voor promotie/degradatie.
Daarna volgen bezoekjes aan het Rheinenergie stadion (Keulen), Bernabeu (Madrid) en tweemaal de RDS Arena (Dublin) voor concerten van Bruce Springsteen. Ook Bercy (Parijs) ga ik heen, maar die telt in het rijtje stadions niet mee :)

Bruce boorde mij bijna een stadiontour in San Mames door de neus.Dat was 2 jaar geleden. Ik wilde graag het stadion van binnen zien en die dag moest hij optreden.Gelukkig was er een politieagent die me snel ff een kijkje liet nemen. Ook was het museum nog maar net 5 minuten open voordat het voor Bruce gesloten werd.Gelukkig lieten ze me terwijl het hek al dicht was rustig in het museum rondlopen.
Voor mij was het stadion een prachtige kathedraal!!! En in de gelijknamige pub heb ik ook een paar biertjes gehad zodat ik
dancing in the dark down to the river Nerbioi naar het oude centrum liep.

Kerel veel plezier bij Bruce!!!
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: Meester op mei 09, 2012, 15:45:47
73 stuks; een verbetering van mijn persoonlijk record; dat stond op 72 duels, bezocht in het seizoen 2003-2004.
En jij / jullie ?

Ik sta nu op 74. Misschien dat er wel nog wat bij komt in de nacompetitie of als het honkbal wordt afgelast in het weekend.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

#1074
Viktoria Köln-Sportfreunde Siegen (0-3) vanavond was mijn 95e wedstrijd van het seizoen. Met wat na-competities hier en daar moet de 100 nog wel te halen zijn.
Overigens héél wat minder dan de 160+ van vorig seizoen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Nico1880

Waar stopt het seizoen dan?
In mei ga ik nog naar Letland, maar daar is eigenlijk al een nieuw seizoen begonnen (voor hun dan toch). Tel ik dat nog bij dit seizoen, of al bij volgend seizoen?

hgrm

Ik houd het Westeuropese seizoen aan met m'n administratie.
Volgens die logica eindigt een seizoen met de laatste officiële wedstrijd (laatste competitieronde, bekerfinale, finale play-offs etc). In seizoenen met een EK of WK eindigt het seizoen met de EK/WK-finale.
Wedstrijden in landen met een zomercompetitie zijn lastig; ik zou ze bij het seizoen rekenen waarin de normale wintercompetities op dat moment bezig zijn. Dus als ik in april naar Ierland geweest zou zijn, dan zou die onder 2011/12 vallen, terwijl een bezoek aan Ierland in augustus onder 2012/13 zou vallen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Ik reken altijd per jaar van mijn favoriete ploeg. Wanneer die hun eerste voorbereidingswedstrijd spelen, begint voor mij een nieuw seizoen. Zal dit jaar dus rond 10 juli worden.

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op mei 10, 2012, 11:02:01
Ik reken altijd per jaar van mijn favoriete ploeg. Wanneer die hun eerste voorbereidingswedstrijd spelen, begint voor mij een nieuw seizoen. Zal dit jaar dus rond 10 juli worden.

Zo rond 9 juni zal ik m'n laatste wedstrijd van dit seizoen bezoeken en rond de 100 uitkomen. Voor mij geld hetzelfde, als de oefenwedstrijden beginnen dan reken ik dat bij het nieuwe seizoen.
Het ene stadion is het andere niet!

voetbalfan

Mensen die de old firm nog op hun verlanglijstje hebben staan, staan nu voor een gesloten deur. Glasgow Rangers zijn immers failliet verklaard volgens verscheidene bronnen.