Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Zondag een mooie dubbel in België gedaan.

Begonnen met Lierse SK - Standard Liege, stadion was voor mij een meevaller evenals de sfeer. Wedstrijd eindigde in 0-5 maar was vreemd genoeg behoorlijk gelijkwaardig. Standard verzilverde 5 van haar 6 kansen terwijl Lierse bij 0-2 een penalty onbenut liet en de aansluiting liet schieten. Met een biertje in de hand op de statribune goed genoten en dus een bezoek dat zeker de moeite waard was.

Doorgereden naar Kortrijk voor de derby tegen Zulte Waregem. Vooraf in de stoet van KVK fans meegelopen naar het stadion. In de stoet veel gezang en vuurwerk waardoor ik een heet avondje in het vooruitschiet dacht te hebben. De sfeer in het stadion was prima maar niet zo vurig als ik na het meelopen in de corteo verwacht had. Ook Kortrijk liet een penalty onbenut wat ze later duur kwam te staan ondanks dat kwamen ze geheel terecht met 1-0 voor. Na de rust een ander Zulte Waregem wat op zoek ging naar de gelijkmaker. Geholpen door de scheidsrechter die een makkelijke rode kaart aan Kortrijk gaf en het neerhalen van een doorgebroken Coulibaly bestrafte met geel voor een schwalbe ipv rood voor Zulte was er een slotoffensief van dik 30 minuten. Net voor tijd bezweek Kortrijk alsnog en dus eindigde de wedstrijd in 1-1. Ook hier dus een prima avond gehad wat de dag als geheel een hele dikke voldoende bezorgde.

voetbalfan

Kleine opmerking: de doorgebroken speler was Sylla van Zulte Waregem en niet Coulibaly van Kortrijk!

Koning Kriel

Citaat van: voetbalfan op dec 03, 2013, 18:44:26
Kleine opmerking: de doorgebroken speler was Sylla van Zulte Waregem en niet Coulibaly van Kortrijk!

Nee volgens mij was het echt Coulibaly die doorbrak en neerging. Hij kreeg echter geel voor een schwalbe waar volgens mij (ik stond 80 meter verder) rood voor de verdediger op zijn plek was.

Joost

Dat zijn ook twee heel leuke stadions.

wekke

Citaat van: Koning Kriel op dec 03, 2013, 21:03:21
Nee volgens mij was het echt Coulibaly die doorbrak en neerging. Hij kreeg echter geel voor een schwalbe waar volgens mij (ik stond 80 meter verder) rood voor de verdediger op zijn plek was.

Daar straks de samenvatting bekeken en het was toch Sylla van Waregem. Of we hebben het over een verschillende fase :)

Koning Kriel

Dan zal ik het fout gezien hebben, waar kan je samenvattingen bekijken?

jona93

#1896
Gisteren voor de eerste keer Schalke bezocht. na een rit van meer dan 3u waren we ruim 4 uur voor de match al aan het stadion na een wandeling rond het stadion zijn we naar het clubheim gestapt waar we onze tickets verdeelt kregen. Na een kleine 2uurtjes te hebben doorgebracht in het clubheim zijn we richting het stadion vertrokken stadion was redelijk gevuld ruim 51 duizend mensen kwamen op deze wedstrijd af waar onder een kleine 400 max van Hoffenheim dat na 35 min al verassend 0-3 voorstond,schalke kwam 2e helft gretiger uit de keedkamer en maakte in minuut 65 de 1-3 wat meteen ook de eindstand was schalke uit de beker en hoffenheim bekert verder.op de terug weg naar huis nog een tussenstop gemaakt in eindhoven . Volgende wedstrijd in duitsland dat op de planning staat is de derby Dortmund-Schalke in het bezoekersvak kregen van het bestuur van de supportersclub waar we met mee waren als antwoord dat we zeer grote kans maken op tickets aangezien het in de week is en er veel niet kunnen gaan kijken
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Zijn die coffeeshops niet allemaal besloten tegenwoordig waardoor buitenlanders er niet meer terecht kunnen?

hgrm

Misschien bedoelt Jona dat wel....net te laat in de zin van een jaartje te laat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: Joost op dec 04, 2013, 12:39:52
Zijn die coffeeshops niet allemaal besloten tegenwoordig waardoor buitenlanders er niet meer terecht kunnen?
zou het niet weten kameraad moest daar zijn voor iemand aangezien ze blijkbaar om 12u al gesloten waren wat hij niet wist zijn we maar doorgereden richting belgie
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Citaat van: jona93 op dec 04, 2013, 11:59:41
Volgende wedstrijd in duitsland dat op de planning staat is de derby Dortmund-Schalke in het bezoekersvak kregen van het bestuur van de supportersclub waar we met mee waren als antwoord dat we zeer grote kans maken op tickets aangezien het in de week is en er veel niet kunnen gaan kijken

Die wedstrijd leeft altijd en het maakt nietuit wanneer deze wordt gespeeld. Al wordt de aanvangstijd 23.0 uur op een zondag, dan nog zal het uitvak ausverkauft zijn.
Misschien dat leden bij de supportersverenigign waar jij het over hebt niet gaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

wekke

Citaat van: jona93 op dec 04, 2013, 12:51:34
zou het niet weten kameraad moest daar zijn voor iemand aangezien ze blijkbaar om 12u al gesloten waren wat hij niet wist zijn we maar doorgereden richting belgie

Als justitie ambtenaar raad ik je aan om dergelijke info achterwege te laten op een openbaar forum ;-)

voetbalfan

Citaat van: Koning Kriel op dec 04, 2013, 09:56:03
Dan zal ik het fout gezien hebben, waar kan je samenvattingen bekijken?

Heb de wedstrijd op tv gevolgd maar het was volgens mij wel degelijk Sylla, het gebeurde aan de spionkop van Kortrijk in de tweede helft en aangezien Kortrijk de tweede helft naar de andere kant speelde lijkt het me onwaarschijnlijk, het kan maar dan heb ik het gemist. Sylla kreeg in ieder geval wel geel voor swalbe toen hij alleen door was daar twijfel ik niet over!
http://nieuws.vtm.be/stadion/70126-kortrijk-zulte-waregem
Hier is de samenvatting met op 4.00 de ongelooflijke misser van Habibou (andere spits van Zulte Waregem) en vanaf 5.06 een, in mijn ogen, onterecht niet gefloten penalty!

Joost

Citaat van: wekke op dec 04, 2013, 15:25:06
Als justitie ambtenaar raad ik je aan om dergelijke info achterwege te laten op een openbaar forum ;-)

Ik stel een cursus interpunctie voor als straf :)

wekke

Citaat van: Joost op dec 04, 2013, 17:10:28
Ik stel een cursus interpunctie voor als straf :)

Ik deel geen straffen uit. Ik zorg enkel voor de bewaring van gedetineerden ;-) Mensen denken soms niet na over wat ze wel of niet op het internet gooien. Ik raad hem aan er mee op te letten.