Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Meester op nov 20, 2011, 17:52:33
Ik ga 16 december naar Fortuna Dusseldorf - sc Paderborn.
iemand die wil carpoolen ?
De route: A12 Veenendaal - Arnhem - Duitse grens.

Gezien de vrijdagavondspits wil ik vroeg vertrekken en trachten tegen 16.00 uur in Düsseldorf te zijn.
Kaartje koop ik terplekke.

Als je de vrijdagavondspits wil omzeilen kun je denk ik beter via Venlo en/of Roermond rijden. Dan kom je niet door een enorm druk stuk Duitsland en rijd je nog voor je werkelijk bij Dusseldorf komt de parkeerplaats op.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op nov 20, 2011, 20:51:19
Als je de vrijdagavondspits wil omzeilen kun je denk ik beter via Venlo en/of Roermond rijden. Dan kom je niet door een enorm druk stuk Duitsland en rijd je nog voor je werkelijk bij Dusseldorf komt de parkeerplaats op.

Dan kom ik juist bij Valburg in de drukte terecht. Ik vertrek om 14.00 uur. Dat moet voldoende zijn.

Nico1880

In het nieuwjaarsweekend:
Millwall - Crystal Palace
Leyton Orient - Charlton
Sutton United - Boreham Wood
Fulham - Arsenal

TeeZee

Wellicht komen we elkaar dan tegen bij Sutton.

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op nov 20, 2011, 17:52:33
Ik ga 16 december naar Fortuna Dusseldorf - sc Paderborn.
iemand die wil carpoolen ?
De route: A12 Veenendaal - Arnhem - Duitse grens.


Gezien de vrijdagavondspits wil ik vroeg vertrekken en trachten tegen 16.00 uur in Düsseldorf te zijn.
Kaartje koop ik terplekke.


FWM


Het plan is om op 04/02/12 in Edinburgh Schotland - Engeland (Rugby, Six Nations Cup) te bezoeken.
Vlucht en hotel zijn al geregeld, nu de kaarten nog...

Lukt het niet om aan kaarten te komen wordt het een voetbalwedstrijd aldaar jn de omgeving.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

hgrm

Citaat van: FWM op nov 25, 2011, 09:36:55
Het plan is om op 04/02/12 in Edinburgh Schotland - Engeland (Rugby, Six Nations Cup) te bezoeken.
Vlucht en hotel zijn al geregeld, nu de kaarten nog...

Lukt het niet om aan kaarten te komen wordt het een voetbalwedstrijd aldaar jn de omgeving.

Er is dat weekend SFA-cup, dus het moet wel lukken om een leuke pot te vinden. En desnoods gaan we naar de 2nd of 3rd Division, waar gewoon gespeeld wordt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Peenvogel

In maart ga ik weer een boottripje organiseren. Met meer dan 10 man krijg je een flinke korting op de boot (vorige keer heen en weer voor minder dan 60 euro) als je interesse hebt reactie hier en/of pm. Die dag heb je keuze uit Hull City of Grimsby Town. Komen nog wel kaartje en vervoer ter plaatse bij.

wekke

11/02 Monchengladbach - Schalke 04

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nico1880

Citaat van: Peenvogel op nov 26, 2011, 21:57:06
In maart ga ik weer een boottripje organiseren. Met meer dan 10 man krijg je een flinke korting op de boot (vorige keer heen en weer voor minder dan 60 euro) als je interesse hebt reactie hier en/of pm. Die dag heb je keuze uit Hull City of Grimsby Town. Komen nog wel kaartje en vervoer ter plaatse bij.
Welke datum?

Peenvogel

Citaat van: Nico1880 op nov 29, 2011, 10:50:35
Welke datum?

Vrijdag 9-3 rond 19:00 uur weg
Zondagochtend 11-3 in de ochtend ben je weer in Europoort

Hugo

Citaat van: Peenvogel op nov 29, 2011, 12:56:58
Vrijdag 9-3 rond 19:00 uur weg
Zondagochtend 11-3 in de ochtend ben je weer in Europoort

Die Peenvogeltripjes zien er altijd gezellig uit. Inclusief bezoek aan Curryrestaurant!

Gouverneur


Hugo

Citaat van: Peenvogel op nov 29, 2011, 12:56:58
Vrijdag 9-3 rond 19:00 uur weg
Zondagochtend 11-3 in de ochtend ben je weer in Europoort

Je laat de kraker Hitchin Town - Swindon Supermarine dus schieten?