Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

red28

Citaat van: Nort op jan 09, 2020, 12:07:13
Reken er niet op. Bij competitie wedstrijden heb je een account met +3 booking history nodig (of zelfs meer bij aantrekkelijkere tegenstanders). Seizoenkaarthouders van Bournemouth zullen Arsenal wel interessant genoeg vinden om een kaart te kopen. Tenzij die natuurlijk op maandag avond gespeeld wordt.

Afgelopen oktober 2019 heb ik zonder moeite twee kaartjes kunnen bestellen in het uitvak bij Arsenal - Bournemouth. Kwestie van accountje aanmaken en bellen naar de ticketshop. Zeer vriendelijk geholpen, binnen vijf minuten was het geregeld. De kaartjes keurig thuis ontvangen! Verwacht alleen niet veel spektakel van de Bournemouth fans, aanhang bestond voornamelijk uit typische elektronica verkopers...grootste gedeelte zat ook tijdens de wedstrijd.

Hoe is Pompey qua stad/nachtleven? Utrecht heeft er enkele jaren geleden een oefenwedstrijd gespeeld en heb toen goede verhalen gehoord over de levendigheid van de stad :).

Nort

Citaat van: red28 op jan 09, 2020, 13:33:12
Afgelopen oktober 2019 heb ik zonder moeite twee kaartjes kunnen bestellen in het uitvak bij Arsenal - Bournemouth. Kwestie van accountje aanmaken en bellen naar de ticketshop. Zeer vriendelijk geholpen, binnen vijf minuten was het geregeld. De kaartjes keurig thuis ontvangen! Verwacht alleen niet veel spektakel van de Bournemouth fans, aanhang bestond voornamelijk uit typische elektronica verkopers...grootste gedeelte zat ook tijdens de wedstrijd.

Hoe is Pompey qua stad/nachtleven? Utrecht heeft er enkele jaren geleden een oefenwedstrijd gespeeld en heb toen goede verhalen gehoord over de levendigheid van de stad :).
Het gaat om Bournemouth - Arsenal...

red28

Citaat van: Nort op jan 09, 2020, 13:37:37
Het gaat om Bournemouth - Arsenal...

Shame on me, lol!

bunnet

Citaat van: Nort op jan 09, 2020, 12:07:13
Reken er niet op. Bij competitie wedstrijden heb je een account met +3 booking history nodig (of zelfs meer bij aantrekkelijkere tegenstanders). Seizoenkaarthouders van Bournemouth zullen Arsenal wel interessant genoeg vinden om een kaart te kopen. Tenzij die natuurlijk op maandag avond gespeeld wordt.

Naar de maandag idd. Jij gaat binnenkort zag ik, wellicht dat jij kan helpen? :)

bunnet

Citaat van: FC_Emmen op jan 09, 2020, 11:28:31
Southampton airport kan je goed op vliegen als je naar Portsmouth wil.

Klopt!

Nort

Citaat van: bunnet op jan 09, 2020, 15:33:23
Naar de maandag idd. Jij gaat binnenkort zag ik, wellicht dat jij kan helpen? :)
Ik ga er zondag heen, maar kaarten geregeld voor het uitvak.

Jarowi


red28

#232
Optie London: vrijdag QPR v Sheffield Wednesday, zaterdag Millwall v Sheffield United. (of andere Londense fixtures)

Optie Liverpool: wat obscuur...vrijdag Flint Town United v Colwyn Bay FC, zaterdag City of Liverpool v Droylsden FC, zondag Tranmere Rovers v ManU (als alles meezit)!

Optie Zuid: Portsmouth of Southampton op zaterdag en Bournemouth v Arsenal maandag.