Schaamteloze bekentenissen

Gestart door TeeZee, nov 12, 2007, 20:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Niels1977

Helemaal mee eens maar ik had het inderdaad over Nederlandse clubs.

In het buitenland zijn zeker clubs waar ik nooit heen zou gaan, zo was ik eens met mijn broer in Rome en dat weekend speelde Lazio thuis op 4 mei.
Daar zijn we dus niet heen gegaan.

Hugo

Citaat van: Niels1977 op dec 17, 2013, 22:08:43
Helemaal mee eens maar ik had het inderdaad over Nederlandse clubs.

In het buitenland zijn zeker clubs waar ik nooit heen zou gaan, zo was ik eens met mijn broer in Rome en dat weekend speelde Lazio thuis op 4 mei.
Daar zijn we dus niet heen gegaan.

Ik zou gewoon naar Lazio gaan, foute fans of niet. Met foute gasten wel meer kans op randanimatie.

spons

Citaat van: Hugo op dec 17, 2013, 22:16:44
Ik zou gewoon naar Lazio gaan, foute fans of niet. Met foute gasten wel meer kans op randanimatie.

Als ik het goed begreep ging het hier niet alleen om de foute fans maar ook met name in combinatie met de datum.

Denk ook dat ik me als speler wel vijf keer zou bedenken voordat ik voor zo"n club zou gaan voetballen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Niels, wat is er mis mee om een hekel aan een andere club te hebben? Dat maakt het alleen maar mooier om ze te verslaan.

Op het moment dat Twente uit vorm is en Joop Munsterman besluit de grasmat te vervangen in een onmogelijk tijdsbestek waardoor een wedstrijd wordt uitgesteld draagt dat echt niet bij aan mijn sympathie voor een club. Daar waar Twente vroeger mijn sympathie wel had, vind ik dat ze zich door hun zeer knappe opmars wel zijn gaan overschatten. Inmiddels is Twente-uit wél een echte wedstrijd om naar uit te kijken voor mij.

Bossche Bol

Citaat van: Breda op dec 17, 2013, 18:57:28
Doe even normaal joh.
Mijn excuses, ik bedoel natuurlijk de RKVV Ajax.

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Bossche Bol op dec 18, 2013, 17:09:54
Mijn excuses, ik bedoel natuurlijk de RKVV Ajax.
RKVV Ajax is een vijfdeklasser uit Breedenbroek.

Net zoals we het niet over Hoerenveen en Feyenooit hebben is het gewoon niet normaal om clubs anders te noemen, en zeker niet in beledigend bedoelde context.

HRM1880

Citaat van: Joost op dec 18, 2013, 18:31:34
RKVV Ajax is een vijfdeklasser uit Breedenbroek.

Net zoals we het niet over Hoerenveen en Feyenooit hebben is het gewoon niet normaal om clubs anders te noemen, en zeker niet in beledigend bedoelde context.
Ze hebben het hier nochtans vaak over FC Antwerp en daar wordt volgens mij nooit iets op gezegd.

FC_Emmen

Citaat van: HRM1880 op dec 18, 2013, 19:46:56
Ze hebben het hier nochtans vaak over FC Antwerp en daar wordt volgens mij nooit iets op gezegd.
Wordt dat beledigend bedoeld of omdat men niet beter weet?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Ik kon geen beter topic vinden, en ik wilde er geen nieuw topic voor openen. De laatste tijd is het postgedrag van mijn kant uit twijfelachtig te noemen. Ik hoop een andere koers aan te gaan nemen, en geen wrevel meer te veroorzaken op het forum.

Mijn excuses.

Joost

Citaat van: Jampot op okt 25, 2015, 15:16:42
Ik kon geen beter topic vinden, en ik wilde er geen nieuw topic voor openen. De laatste tijd is het postgedrag van mijn kant uit twijfelachtig te noemen. Ik hoop een andere koers aan te gaan nemen, en geen wrevel meer te veroorzaken op het forum.

Mijn excuses.

Met deze post zorg je vooral voor nieuwsgierigheid.

Langemannetje

Ik ben ook benieuwd waar je dan op doelt?
73 grounds in 14 verschillende landen

Jef400

Gedoe rond een post van Jeje. Postuum afmaken van mensen als Maarten de Jong. Het willen helpen van mensen, maar uiteindelijk erachter komen dat het advies niet nuttig was.

Han

Ik schreef gisterenavond iets in het topic 'work in progress'. Vervolgens kreeg ik, nadat ik mijn laptop sloot, via de tv lucht van Parijs. De nietigheid van mijn opmerkingen in 'work in progress' konden niet beter gerelativeerd en gekenmerkt worden als volstrekte trivialiteit. Het voelt aan als een uiterst ongelukkige timing.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Jef400

Maak u niet druk zou ik zeggen. Het is geweldig vervelend wat daar gebeurd is. Maar het lijkt me niet dat u daar zich schuldig over zou moeten voelen als u niet wist wat er gaande was.

Han

Citaat van: Jampot op nov 14, 2015, 17:08:43
Maak u niet druk zou ik zeggen. Het is geweldig vervelend wat daar gebeurd is. Maar het lijkt me niet dat u daar zich schuldig over zou moeten voelen als u niet wist wat er gaande was.


Het betreft niet zozeer een schuldgevoel maar plaatsvervangende schaamte. Dat gezegd hebbend is het een geruststellende gedachte dat de moeder van alle cliché-matige mantra's dicteert 'dat de familie van en de slachtoffers zelf het gewild zouden hebben, anders zou hun dood geen betekenis hebben gehad'




Strangely Devoted or Mentally Disturbed