Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: DannyH79 op nov 07, 2020, 18:27:39
Vandaag toch een bezoek gebracht aan het voetbalveld voor een mooi hoogtepunt en schouwspel. Mijn zoontje is vandaag begonnen bij de mini's

Belangrijker dan alle betaalde onzin die er is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: DannyH79 op nov 07, 2020, 18:27:39
Vandaag toch een bezoek gebracht aan het voetbalveld voor een mooi hoogtepunt en schouwspel. Mijn zoontje is vandaag begonnen bij de mini's

Het begin van een glansrijke carrière ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

DannyH79

Zeker beter dan het betaalde voetbal, heerlijk om te zien.

Glansrijke carrière, als hij dat zelf wil prima, anders als hij maar lol heeft. Anderzijds als hij prof wordt kan ik wel alle wedstrijden mee natuurlijk, dat gaat het vincken lekker hard.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

Citaat van: DannyH79 op nov 09, 2020, 12:51:29
Zeker beter dan het betaalde voetbal, heerlijk om te zien.

Glansrijke carrière, als hij dat zelf wil prima, anders als hij maar lol heeft. Anderzijds als hij prof wordt kan ik wel alle wedstrijden mee natuurlijk, dat gaat het vincken lekker hard.

Moet hij wel Europees spelen en niet blijven hangen bij een TOP Oss of Excelsior. Een Koolwijk heeft niet zo'n spannende carrière volgens mij ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Citaat van: FCT1980 op nov 10, 2020, 09:17:31
Moet hij wel Europees spelen en niet blijven hangen bij een TOP Oss of Excelsior. Een Koolwijk heeft niet zo'n spannende carrière volgens mij ;)

Hij heeft de gehele Slowaakse competitie, Eredivisie en KKD bezocht, bekerwedstrijden bij o.a. Kosice en Dukla Banska Bystrica gespeeld, Europees tegen Steaua Boekarest en wordt nu international van Suriname! Mooie lijst hoor :)

DannyH79

Citaat van: Olav op nov 12, 2020, 23:51:06
Hij heeft de gehele Slowaakse competitie, Eredivisie en KKD bezocht, bekerwedstrijden bij o.a. Kosice en Dukla Banska Bystrica gespeeld, Europees tegen Steaua Boekarest en wordt nu international van Suriname! Mooie lijst hoor :)

Hij heeft sowieso al meer vinkjes dan ik, dus wat dat betreft.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

Citaat van: Olav op nov 12, 2020, 23:51:06
Hij heeft de gehele Slowaakse competitie, Eredivisie en KKD bezocht, bekerwedstrijden bij o.a. Kosice en Dukla Banska Bystrica gespeeld, Europees tegen Steaua Boekarest en wordt nu international van Suriname! Mooie lijst hoor :)

Haha you got me :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Olav

Citaat van: DannyH79 op nov 13, 2020, 00:10:36
Hij heeft sowieso al meer vinkjes dan ik, dus wat dat betreft.....

Je hoopt natuurlijk op een carrière als die van Anelka of Abreu, zij hebben allebei flink wat clubs versleten!

DannyH79

Haha.....is ook goed voor het tekengeld......maar we gaan het zien, hij moet gewoon lekker zijn ding doen, papa gaat zelf wel naar wedstrijden toe dan......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

DannyH79

Iemand nog tips voor oude stadions / lost grounds in zuid-holland en onderste gedeelte van noord-holland(omgeving Haarlem) en waar je ook het terrein op kan?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Olav

#385
Citaat van: DannyH79 op nov 18, 2020, 23:25:24
Iemand nog tips voor oude stadions / lost grounds in zuid-holland en onderste gedeelte van noord-holland(omgeving Haarlem) en waar je ook het terrein op kan?

Lost grounds kan ik niet echt bedenken, behalve het stadion van Haarlem.

In Haarlem heb je EDO. Dat terrein ligt dichtbij het stadion van Haarlem dus die kan je gelijk meepakken. Mooiste terrein in Haarlem. Ik durf niet te zeggen of zo naar binnen kan, ik ben bang van niet.

Koninklijke HFC (opgericht in 1879) is ook de moeite waard. Daar vlakbij zit weer RCH Heemstede, die club heeft vroeger betaald voetbal gespeeld. Mocht je daar heen gaan rijd je waarschijnlijk ook langs HBC, zij hebben een mooie oude tribune met houten bankjes.

Voor Zuid-Holland zou ik kijken naar de Bollenstreek waar veel clubs spelen.

Nogmaals, ik denk niet dat je makkelijk binnen kan komen.

Cyclebob

Citaat van: DannyH79 op nov 18, 2020, 23:25:24
Iemand nog tips voor oude stadions / lost grounds in zuid-holland en onderste gedeelte van noord-holland(omgeving Haarlem) en waar je ook het terrein op kan?
TOGR Rotterdam (Charloisse Lagedijk), TSB Vlaardingen (sportpark Vijfsluizen), Fortuna Vlaardingen (geen tribune meer, maar terrain ligt er nog overwoekerd bij)... kost wel wat moeite om binnen te komen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Ligt het oude terrein van Kocatepe in Rotterdam er nog of is dat inmiddels gesaneerd?

DannyH79

Bedankt voor de reacties, ik ga het eens in kaart brengen......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Cyclebob

#389
Citaat van: AthleticHolanda op nov 19, 2020, 12:30:06
Ligt het oude terrein van Kocatepe in Rotterdam er nog of is dat inmiddels gesaneerd?
Deze is inmiddels totaal verbouwd tot Softbal/honkbal terrein, vanuit de De Musschen/Kocatepe tijd staat alleen de kantine er nog, de tribunes zijn weg
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga