Staantribune Groundhopdag 30 maart 2019

Gestart door Jim, jan 17, 2019, 16:44:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Ik denk dat MVV van dit rijtje juist de club is die de meeste kans maakt.

FC_Emmen

#91
Ik had ook niet verwacht dat Emmen ooit nog zou promoveren, maar als er een goed bestuur is/komt die niet meer uitgeeft dan er binnen komt dan komt die promotie-kans vanzelf!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op mrt 28, 2019, 10:02:20
Ik had ook niet verwacht dat Emmen ooit nog zou promoveren, maar als er een goed bestuur is/komt die niet uitgeeft dan er binnen komt dan komt die promotie-kans vanzelf!

Dat goede bestuur dat niets uitgeeft is er al in Maastricht.

maikelll043

Citaat van: Nort op mrt 28, 2019, 07:56:06
Ik denk dat MVV van dit rijtje juist de club is die de meeste kans maakt.

Het had 2 seizoenen geleden moeten gebeuren. Ik zie ons namelijk de komende 10 jaar geen Playoff finale meer halen.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: maikelll043 op mrt 28, 2019, 10:22:24
Het had 2 seizoenen geleden moeten gebeuren. Ik zie ons namelijk de komende 10 jaar geen Playoff finale meer halen.
Zag onlangs nog een overzicht van de 'eeuwige' ranglijst van de eredivisie per jaartal. In 2001 stond MVV nog gewoon zesde. Zonde dat ze zo ver zijn afgezakt, vind het altijd een sympathieke club. Kom er graag met Den Bosch.
FC Den Bosch
1.FC Köln

De publiekswissel

Citaat van: maikelll043 op mrt 28, 2019, 10:22:24
Het had 2 seizoenen geleden moeten gebeuren. Ik zie ons namelijk de komende 10 jaar geen Playoff finale meer halen.

MVV staat 1 punt achter op plek 6, Jong PSV niet meegeteld zelfs plek 5....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FC_Emmen

Citaat van: Joost op mrt 28, 2019, 10:14:25
Dat goede bestuur dat niets uitgeeft is er al in Maastricht.
Ik bedoelde uiteraard, niet meer uitgeeft dan er binnenkomt.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

Citaat van: De publiekswissel op mrt 28, 2019, 10:35:02
MVV staat 1 punt achter op plek 6, Jong PSV niet meegeteld zelfs plek 5....

Precies, er zijn nauwelijks clubs die geen kans maken op dit moment. In die nacompetitie kunnen de gekste dingen gebeuren.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Maakt de nacompetitie ook weer leuk vind ik.

Vooral als je zelf niet mee doet

Jim

Nav de discussie over het voltooien van de 92/96/116/whatever, hier een leuk stukje over hoe Joris van de Wier zijn '92' voltooide:
https://staantribune.nl/doing-the-92-deel-1/

fcbisart

Bij mij staat de teller op 34, maw we zijn er nog niet ! Maar ik geniet net zo van potjes in Duitsland, Frankrijk, Nederland,... Ieder team heeft zijn charmes!

hgrm

Citaat van: TeeZee op mrt 26, 2019, 21:26:32
Maar tegelijkertijd zie ik je ook naar verre landen rijden met stadions die soms het woord stadion nauwelijks waard zijn. Maar goed, voor alles in onze hobby geldt: het is een gevoelskwestie, geen exacte wetenschap.

Het is natuurlijk zo dat als je er toch bent, je de wedstrijd bezoekt. Als ik kan kiezen tussen een avond TV-kijken op de hotelkamer of een wedstrijd van Middlesbrough, zou ik naar die wedstrijd gaan. En dat geldt ook voor een hoop stadions en veldjes waar ik ben geweest en waarvan ik dacht: ik had toch voor de plaatselijke variant van Heel Holland Bakt moeten kiezen.
Waar het me om gaat: Ik zal niet snel een trip plannen rondom een wedstrijd van Middlesbrough, Sunderland o.i.d. als ik ook naar Arbroath, Bologna of Tilleur zou kunnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Groundos op mrt 27, 2019, 13:46:17
Wat is er mis met Sunderland? Afgezien dan van het feit dat ze nu League 1 spelen

Het feit dat ze in een stadion spelen dat weinig eigens heeft (behalve één kant die wat hoger is) en dat zowel qua locatie als qua architectuur niets onderscheidends heeft.
Als Rooker Park nog zou bestaan, zou ik bij wijze van spreke vandaag nog boeken maar zelfs als bekend zou worden dat het SoL na het seizoen gesloopt zou worden zou ik geen actie ondernemen in de hoop dat er volgend jaar iets interessanters zou staan.

Hetzelfde heb ik met AZ.
In de laatste paar jaar van de Hout ben ik daar wel een keer of 10 geweest en niet alleen voor de club, maar zeker ook voor het stadion. Toen het nieuwe stadion er was, heeft het jaren geduurd voordat ik er een keer kwam en dat was ook nog niet eens 100% mijn eigen idee. En daardoor is mijn interesse voor de club zelf ook behoorlijk weggeëbd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Voor de mensen die straks aanwezig zijn, kom gerust even hallo zeggen. Ik ben wel mensenschuw, maar ik zal me daar overheen zetten.

TeeZee

Het was een leuke dag! Veel mensen gesproken en ik kon nog even mijn verhaal kwijt over 2 weken geleden, ook altijd fijn. Het verhaal van Hans Douw deed me een beetje denken aan wat leden van dit forum als hgrm en Breda (toen hij hier nog lid was) ook doen. Al denk ik dat hij beide echt nog overtreft met wat hij allemaal gezien heeft. Niet normaal meer.