Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Stond vorige week een heel stuk over in in VI.

Joost

Citaat van: cafebac op okt 18, 2012, 21:58:47
Ik vond Dordrecht weinig aan, beetje Excelsior maar dan 10 jaar ouder.
Waarom willen ze eigenlijk een nieuw stadion? Het ziet er niet uit maar een nieuwe bak zal er volgens mij niet veel anders uitzien. Wellicht kunnen ze het stadion van RBC kopen en met 1,5 vrachtwagen verplaatsen naar Dordt.
Ik vind de Krommedijk wel wat hebben. Een beetje aangepast aan deze tijd maar toch een hoop charme. Een nieuwe hoofdtriubne zou al genoeg zijn.

hgrm

Is het niet meer de locatie dan het stadion an sich?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: cafebac op okt 18, 2012, 21:58:47
Ik vond Dordrecht weinig aan, beetje Excelsior maar dan 10 jaar ouder.
Waarom willen ze eigenlijk een nieuw stadion? Het ziet er niet uit maar een nieuwe bak zal er volgens mij niet veel anders uitzien. Wellicht kunnen ze het stadion van RBC kopen en met 1,5 vrachtwagen verplaatsen naar Dordt.

Persoonlijk vind ik het totaal niet op elkaar lijken. Best leuk om een keer te bezoeken, maar speciaal is het niet. Het heeft een uitvak met zeer beperkt zicht, op de lange zijde naast het uitvak altijd een irritant groepje(die drukker met de supporters van de tegenpartij zijn dan met de wedstrijd moet daar altijd wel om lachen), Een aardige tribune achter het andere doel waar ook een fanatiek groepje Dordt supporters staan en een standaard hoofdtribune.

Toch vind ik de Krommendijk wel iets hebben. En het heeft een stuk meer sfeer dan Woudenstein.

cafebac

Ik heb het stadion alleen beoordeeld vanuit het uitvak. Dat het allemaal oud en versleten is geeft het wel wat charme, maar verder vond ik het echt niks bijzonders.

Joost

Citaat van: cafebac op okt 19, 2012, 09:28:40
Ik heb het stadion alleen beoordeeld vanuit het uitvak. Dat het allemaal oud en versleten is geeft het wel wat charme, maar verder vond ik het echt niks bijzonders.

Doe mij toch echt maar liever de Krommedijk dan bijvoorbeeld het RBC, RKC, NEC of Heracles stadion.

Koning Kriel

Wij kregen vorig jaar de hele korte kant als uitvak waardoor je geen last had van zichtbeperkende maatregelen. Zelf vond ik het wel een leuk stadion.

Ik snap wel dat de club wil vernieuwen maar waarom niet tribune voor tribune. Vol zit het daar toch nooit dus ze kunnen best een tribune per keer missen.

Phil Breda

Citaat van: Koning Kriel op okt 19, 2012, 10:47:16
Wij kregen vorig jaar de hele korte kant als uitvak waardoor je geen last had van zichtbeperkende maatregelen. Zelf vond ik het wel een leuk stadion.

Ik snap wel dat de club wil vernieuwen maar waarom niet tribune voor tribune. Vol zit het daar toch nooit dus ze kunnen best een tribune per keer missen.

I enjoy my Friday nights at Krommendijk, and yes, from the crowd perspective there is little point.

But new stadiums are more about increasing revenue from non match events than games. Here, Krommendijk is limited.

FCT1980

Iemand een idee wanneer ze bij Heracles willen beginnen met het nieuwe stadion?
Bier und Bratwurst misschien?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

#249
Citaat van: FCT1980 op okt 19, 2012, 17:03:45
Iemand een idee wanneer ze bij Heracles willen beginnen met het nieuwe stadion?
Bier und Bratwurst misschien?

Kan er niet meer van zeggen dan dat de gemeente, sv almelo,La premiere,en O.N. en Heracles er nog steeds niet uit zijn. Heracles wil snel beginnen,de gemeente heeft zoals altijd geen geld en de clubs zijn niet met het voorstel van de gemeente eens. Kan dus nog wel even duren. Sommige mensen zien zelfs niks in het nieuwe stadion en willen het bestaande stadion uitbouwen. Hoe het verder precies zit weet ik ook niet. Ik verdiep me nooit zo in Heracles. Van mij mogen ze een stadion bouwen ergens aan het Twentekanaal,dan kunnen de amateurs mooi op hun stekkie blijven zitten.
Het ene stadion is het andere niet!


Niels_Zitterd

Bron: www.rbcfans.nl

Hermsen laat RBC terugkeren in 'eigen' stadion.

De gemeente Roosendaal en Paul Hermsen, directeur van het Middelburgse bedrijf Herstaco BV, zijn het eens geworden over de aankoop van het RBC-stadion. Dat valt vandaag te lezen in BN de Stem. Officieel is het door de betrokkenen partijen nog niet bevestigd, maar morgen staat er een persconferentie gepland over de verkoop.

Hermsen heeft eerder al aangegeven RBC te willen laten terugkeren op het oude nest. Broer Jos is de voorzitter van het huidige RBC en beide zijn morgen aanwezig bij de persconferentie in het stadion.

In juni 2011 ging RBC Roosendaal failliet. In mei 2012 kwam het stadion in handen van de gemeente voor een kleine vier miljoen euro. Wethouder Toine Theunis liet eerder weten dat hij het voor de boekwaarde van 1,7 miljoen euro wilde verkopen. Het eerste bod van Hermsen werd afgewezen, maar het tweede bod werd zeer serieus genomen door de gemeente.

De directeur van Herstaco BV liet eerder ook al ontvallen dat hij bereid is om er een kunstgrasmat in te laten leggen. Het RBC-stadion krijgt daarnaast een multifunctionele en een maatschappelijke functie, want dat is waar wethouder Theunis zwaar aan tilde bij de onderhandelingen.

hgrm

Met andere woorden: het heeft de gemeente flink wat geld gekost.....
Als ze dat geld nu in RBC hadden gestoken toen de boel nog te redden was geweest...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Citaat van: hgrm op mei 02, 2013, 12:28:25
Met andere woorden: het heeft de gemeente flink wat geld gekost.....
Als ze dat geld nu in RBC hadden gestoken toen de boel nog te redden was geweest...

Exact...

Hopelijk is dit, net zoals de titel in de vijfde klasse, een boost om verder te blijven gaan.

hgrm

Als ze de boel maar niet opblazen of vervallen in luchtfietserij.
Vierde klasse is vierde klasse. Tegenstanders van weinig niveau, weinig publiek... Zo'n stadion moet dan geen molensteen worden. De topklasse is nog ver weg....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen