Week 1: maandag 4 tot en met zondag 10 januari

Gestart door Arjen, dec 17, 2015, 23:53:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Voor mij de eerste keer FA-cup:

09-01 Wycombe Wanderers- Aston Villa
10-01 Oxford United- Swansea City

De publiekswissel

06-01  RBC - NAC    Even terug in de tijd ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Saltacampos

Over land and sea

geraldando

04/01: Real Betis - Eibar
09/01: FC Barcelona - Granada CF
10/01: Villareal - Sporting Gijón (ovb)

Wellicht nog een bekerwedstrijd. Afhankelijk van de loting.
Favoriete ground: Bosuilstadion

spons

06/01 Belenenses - Nacional
08/01 Charleroi - Feyenoord ( in Albufeira )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

MrDevinW

#5


08/01 Charleroi - Feyenoord (In Albufeira)
10/01 Portimonense - Porto II of Farense - Academico Viseu (iemand nog een tip welke keuze de meeste moeite waard is?)

Arjen

Citaat van: MrDevinW op dec 18, 2015, 18:45:57

08/01 Charleroi - Feyenoord (In Albufeira)
10/01 Portimonense - Porto II of Farense - Academico Viseu (iemand nog een tip welke keuze de meeste moeite waard is?)

Ik vond het stadion van Portimonense erg leuk. Maar acht rijen hoog (negen kan ook). Ik de rust door de poort naar buiten naar de cateringkar.

Hugo

Qua stadion zijn ze beide leuk, Farense iets groter.

ALenstra

Zaterdag 9 januari: West Ham United-Wolverhampton Wanderers 3e ronde FA Cup

Defender

Beerschot - Overijse
3e klasse B
Combiregeling (de wankers) :)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

geraldando

Citaat van: geraldando op dec 18, 2015, 11:11:07
04/01: Real Betis - Eibar
09/01: FC Barcelona - Granada CF
10/01: Villareal - Sporting Gijón (ovb)

Wellicht nog een bekerwedstrijd. Afhankelijk van de loting.

Verschuivingen in het speelschema zorgt ervoor dat ik niet naar Betis - Eibar kan.
Er is nu wel de optie bijgekomen om in de beker Real Betis - Sevilla te bezoeken. Maar dan zit ik in Cordoba. Nog eens goed over nadenken of ik een dagtripje vanuit daar kan maken.
Favoriete ground: Bosuilstadion

spons

Citaat van: geraldando op dec 21, 2015, 12:17:02
Verschuivingen in het speelschema zorgt ervoor dat ik niet naar Betis - Eibar kan.
Er is nu wel de optie bijgekomen om in de beker Real Betis - Sevilla te bezoeken. Maar dan zit ik in Cordoba. Nog eens goed over nadenken of ik een dagtripje vanuit daar kan maken.

Betis - Sevilla is zo'n dagtripje absoluut waard lijkt me, ben er ook over na aan het denken om deze mee te pakken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

geraldando

Citaat van: spons op dec 21, 2015, 13:36:41
Betis - Sevilla is zo'n dagtripje absoluut waard lijkt me, ben er ook over na aan het denken om deze mee te pakken

Ik denk ook wel dat ik hem op het lijstje ga zetten maar ben afhankelijk van het OV dus moet dat nog even uitpluizen.
Favoriete ground: Bosuilstadion

spons

Citaat van: geraldando op dec 21, 2015, 14:56:58
Ik denk ook wel dat ik hem op het lijstje ga zetten maar ben afhankelijk van het OV dus moet dat nog even uitpluizen.

Een auto huren kost in Spanje in deze periode maar een paar euro per dag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Saltacampos

Citaat van: geraldando op dec 21, 2015, 12:17:02
Verschuivingen in het speelschema zorgt ervoor dat ik niet naar Betis - Eibar kan.
Er is nu wel de optie bijgekomen om in de beker Real Betis - Sevilla te bezoeken. Maar dan zit ik in Cordoba. Nog eens goed over nadenken of ik een dagtripje vanuit daar kan maken.
Met de AVE doe je dat als ik het mij goed herinner op een uurtje, geen idee of je bij avondwedstrijden ook vlot terugraakt, maar de derby van Sevilla is echt wel de moeite, lijkt me.
Over land and sea