Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

jdebruin96 en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Hoe het was? Weer bijzonder geslaagd. Eigenlijk wilden we naar Southend United gaan maar werkzaamheden aan het spoor zouden de reistijd verdubbelen. Dus werd het vizier op Londen gericht. Dagenham & Redbridge speelde een derby tegen Leyton maar dit weekend was er veel gepland onderhoud aan de metro dus er reden een aantal lijnen helemaal niet. Dagenham werd in de koelkast gezet en er werd gekozen voor Barnet tegen Cheltenham.

Na een kort nachtje op de boot (dat laatste biertje hadden we natuurlijk niet moeten doen) de trein naar Londen. Een beetje shoppen, sightseeing, ontbijten en een bizar lange rij voor de apple-shop observeren was het na een paar biertjes tijd om naar High Barnet te gaan met de Northern Line.

Er kwamen ook net wat chavs van Cheltenham aan die van de politie het advies 'behave guys' meekregen. We kwamen op een 'Engelse' tijd aan dus 5 minuten voor kick-off gingen we door de turnstiles. Buiten hingen wat vlaggen uit Noorwegen, Zweden en een Nederlandse vlag.

Een van ons had een shirt aan met Feyenoord-logo en een mannetje die de vlaggen had opgehangen kwam naar ons toe met een geplastificeerd documentje met resultaten van Barnet tegen Nederlandse clubs. Daaruit bleek dat ze in 1926 met 5-2 van Feyenoord hadden gewonnen.....deze schaamte zijn we nog niet voorbij.

Van de overijverige stewards mochten we alleen voor en na de wedstrijd foto's maken. Mij volstrekt onduidelijk waarom. Maar omdat we Nederlanders zijn lapten we deze regel aan onze laars. Na een minuutje stond Barnet achter maar vlak erna was het al weer gelijk. Uit een corner werd het na een uurtje 2-1 en vlak voor tijd zelfs 3-1. Die hebben wij niet meer meegemaakt want zo'n 5 minuten voor tijd vonden we het mooi geweest. Er moest nog een curry en een pint naar binnen. Op de nachtboot terug hadden we minder praatjes. De rest van de foto's staat op mijn website.


AthleticHolanda

Leuk verslag, wat staat er eigenlijk op die Nederlandse vlag?

Heeft Barnet ook een Nederlandse fanclub of iets dergelijks?

Peenvogel

Citaat van: AthleticHolanda op sep 05, 2010, 21:17:37
Leuk verslag, wat staat er eigenlijk op die Nederlandse vlag?

Heeft Barnet ook een Nederlandse fanclub of iets dergelijks?

Dutch Bees stond op de vlag. D'r waren nog een paar Nederlanders die we gesproken hebben. Waren ook voor Feyenoord en hadden een Feyenoord-vlag opgehangen. Die waren op vrijdag naar Engeland-Bulgarije op Wembley geweest en gingen zondag naar Brentford-Sheffield.

Het was wel weer leuk en zo heen en weer met 2 x de nachtboot is prima te doen.

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op sep 05, 2010, 21:17:37
Leuk verslag, wat staat er eigenlijk op die Nederlandse vlag?

Heeft Barnet ook een Nederlandse fanclub of iets dergelijks?

In mijn kennissenkring is er wel contact met Barnet.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AB

Kick verslagje Peenvogel!

Hugo

Citaat van: AB op sep 07, 2010, 00:10:30
Kick verslagje Peenvogel!

Vooral van dat eten krijg ik alweer zin om weer naar Engeland te gaan.

Peenvogel

Citaat van: Hugo op sep 07, 2010, 07:40:19
Vooral van dat eten krijg ik alweer zin om weer naar Engeland te gaan.

Ja, we willen ook nog steeds naar Bradford. Curry-capital of the U.K. volgens kennerTs.

Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 07, 2010, 09:36:35
Ja, we willen ook nog steeds naar Bradford. Curry-capital of the U.K. volgens kennerTs.

Gezien het volk wat daar woont moet dat goedkomen. Stadion is ook nog fantastisch, misschien volgend seizoen wel in de Conference!

HJanneman

Citaat van: Hugo op sep 07, 2010, 07:40:19
Vooral van dat eten krijg ik alweer zin om weer naar Engeland te gaan.

Jamuna in Leeuwarden is ook heel goed.
Taj Palace is dan weer wat minder.

Hugo

Citaat van: HJanneman op sep 07, 2010, 13:36:21
Jamuna in Leeuwarden is ook heel goed.
Taj Palace is dan weer wat minder.

Jamuna is qua eten prima maar de bediening is ruk. Taj Palace ben ik nooit geweest, maar ga ik zeker nog eens proberen.

HJanneman

Citaat van: Hugo op sep 07, 2010, 18:46:10
Jamuna is qua eten prima maar de bediening is ruk. Taj Palace ben ik nooit geweest, maar ga ik zeker nog eens proberen.

Maar ze spreken er alleen Engels, dus je hebt bij Jamuna, mede door de bediening, het gevoel in Engeland te 'kunnen' zijn.

Taj Palace is altijd heel rustig, iets goedkoper, en naast Cobra hebben ze ook nog Kingfisher, maar ik houd erg van Butter Chicken/Tikka Massala/Korma en meer van die gerechten met lekker veel saus, en juist dat hebben ze bij Taj Palace minder dan bij Jamuna.
Taj Palace is meer van de curry's, wat dat betreft.

hgrm

Waar zo'n forum niet goed voor is.....Als ik weer eens in Leeuwarden ben, hoef ik niet te verhongeren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Peenvogel

Aaaah Kingfisher. Daar heb ik er in India aardig wat van gedronken. Dorstig weer....



Volgende keer moet je een peshwari-naan brood bij je eten bestellen. Je besteld daarna nooit meer een andere!

Hugo

Citaat van: HJanneman op sep 07, 2010, 19:49:52
Maar ze spreken er alleen Engels, dus je hebt bij Jamuna, mede door de bediening, het gevoel in Engeland te 'kunnen' zijn.

Taj Palace is altijd heel rustig, iets goedkoper, en naast Cobra hebben ze ook nog Kingfisher, maar ik houd erg van Butter Chicken/Tikka Massala/Korma en meer van die gerechten met lekker veel saus, en juist dat hebben ze bij Taj Palace minder dan bij Jamuna.
Taj Palace is meer van de curry's, wat dat betreft.

Ik dacht altijd dat jij zo'n arme student was, maar elk weekend uit eten!

HJanneman

Ik zal die Naan-variant overwegen, ik ben zelf gecharmeerd van de Keema Naan(gehaktvulling).

Hugo: Mijn vriendin en ik zijn sinds een vakantie in Portugal 4 jaar geleden helemaal gek van Indiaas eten, dus als we uit eten gaan, gaan we 4 van de 5 keer naar een Indiër.
Van de andere restaurants in Leeuwarden weet ik dus direct veel minder, of het moeten de 'daghap'-restaurants zijn waar ik met medestudenten/vrienden wel eens heb gegeten.