Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Joost op nov 01, 2010, 14:23:16
Daar kwamen jullie ook nog goed mee weg want had het niet aan de arbiter gelegen was het al vlot 2-0 geworden en gezien de samenvatting had Eupen ook de meeste en beste mogelijkheden om alsnog te winnen. Wel verrassend hoe Eupen na zo'n zwak begin toch nog mee blijft doen.

Bwa, ik vond een gelijkspel de correcte weergave. Het wedstrijdbegin en slot waren voor Eupen daar tussen was Lierse de iets betere ploeg. Bij de afgekeurde goal had gans het bezoekersvak onmiddelijk door dat we goed wegkwamen.  Onbegrijpelijk eigenlijk hoe slap Lierse aan de partij begon. Onze ploeg werd geheel terrecht getrakteerd op songs zoals "shame on you", "wij willen bloed, zweet en tranen" en "spelen voor je geld". Wij hebben hondstrouwe supporters, maar de fans snakken naar een tegenprestatie voor hun loyaliteit.


wekke

Citaat van: 3434 op nov 01, 2010, 16:15:17
Inderdaad. STVV mag heel blij zijn dat het won tegen Charleroi. Of het was al bijna gedaan. Ik zie Eupen en Charleroi degraderen. Liever Eupen dan Chalala in 1ste. Maffiapraktijken moeten stoppen.

Iedereen hoopt dat Charleroi verdwijnt, maar mijn gevoel zegt dat het ook dit seizoen niet zal gebeuren. Ik vrees dat indien de drie ploegen (charleroi, lierse en eupen) het onderling moeten uitvechten, Lierse en Eupen de pineut zijn. Remember de jaargang van Verbroedering Geel in eerste klasse. De maffiapraktijken van Charleroi zijn niet te stoppen.

hgrm

Citaat van: Hielke op nov 01, 2010, 14:00:50
Waarschijnlijk omdat ik me nooit zo opvallend gedraag bij uitwedstrijden! Maar je was er dus ook? Wat vond je van het voetbal van Heerenveen? Ik heb me niet voor het eerst dit seizoen gestoord aan het trage, vreugdeloze gebrei. Onbegrijpelijk, alsof het een oefenpotje was.

De eerste helft was van twee kanten vrij mat, maar de tweede helft was leuk. Eerst door Excelsior dat het spel maakte, het laatste halfuur door Heerenveen dat het initiatief overnam. Over een hele wedstrijd gezien had Excelsior wellicht een puntje verdiend.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Puur vanwege het feit dat wanneer Charleroi en Eupen verdwijnen uit 1e er waarschijnlijk alleen nog Standard overblijft als vertegenwoordiger van Wallonië hoop ik dat ze er allebei, maar toch minstens één, van in blijft.

HJanneman

Citaat van: wekke op nov 01, 2010, 16:17:45


Bwa, ik vond een gelijkspel de correcte weergave. Het wedstrijdbegin en slot waren voor Eupen daar tussen was Lierse de iets betere ploeg. Bij de afgekeurde goal had gans het bezoekersvak onmiddelijk door dat we goed wegkwamen.  Onbegrijpelijk eigenlijk hoe slap Lierse aan de partij begon. Onze ploeg werd geheel terrecht getrakteerd op songs zoals "shame on you", "wij willen bloed, zweet en tranen" en "spelen voor je geld". Wij hebben hondstrouwe supporters, maar de fans snakken naar een tegenprestatie voor hun loyaliteit.

Ik stond aan de andere kant, en inderdaad ook Lierse had naast de 2 goals nog wat kansen, zoals die één op één situatie vlak na de pauze, maar alles bij elkaar opgeteld had Eupen meer kansen en speelden ze ook meer voor de winst.
Waar Lierse aan het einde aan het tijdrekken was, omdat het wel tevreden leek met een gelijkspel, ging Eupen nog vol voor de winst, met o.a. die kopbal op de lat als gevolg.

Later een wat uitgebreider verslag over deze leuke pot in een leuk stadion.

Joost

Volgens mij zit er best wel wat potentieel in Charleroi maar komt het door Bayat er niet uit.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op okt 25, 2010, 12:34:09
http://www.nusport.nl/balgevoel/2363364/soort-jongens.html

Ik kan me helemaal vinden in bovenstaand verhaal.

Ja, het gaat helemaal over ons. Al was vroeger echt niet alles beter.

TeeZee

Citaat van: Hielke op nov 01, 2010, 14:00:50
Waarschijnlijk omdat ik me nooit zo opvallend gedraag bij uitwedstrijden! Maar je was er dus ook? Wat vond je van het voetbal van Heerenveen? Ik heb me niet voor het eerst dit seizoen gestoord aan het trage, vreugdeloze gebrei. Onbegrijpelijk, alsof het een oefenpotje was.
Ja, ik was er ook. Samen met hgrm. Ik sluit me aan bij wat hgrm zei over de wedstrijd, maar ik was vooral aan het lachen om het publiek van Excelsior. Leuke club!

3434

#323
Citaat van: Joost op nov 01, 2010, 18:38:22
Volgens mij zit er best wel wat potentieel in Charleroi maar komt het door Bayat er niet uit.

Potentieel in deze groep of qua publiek?

Supporters zie ik niet snel  in grote getale terug komen. Tenzij het echt goed gaat olv een nieuw bestuur. De spelersgroep is in principe goed genoeg om zich te handhaven. Maar er moeten er nu eenmaal 2 degraderen.  Dit jaar nog die nieuwe regel dat de laatste en de voorlaatste 3 of 5 maal tegenmekaar moeten spelen..

edit: 3 uit 5 winnen, dat was het!

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost


Lek11

Auxerre was een drama. Gelukkig extra lang in Parijs gezeten en pas eind van de middag in Auxerre aangekomen. De hele dag in Auxerre zitten hadden we nooit volgehouden. Zo'n beetje alles was dicht. De behandeling in het stadion sloeg ook nergens op. Op naar Milaan!

Hielke

Noordwijk - Quick Boys, van afgelopen zaterdag, is verreweg de meest enerverende wedstrijd waar ik dit seizoen bij was. De nummer één en twee in de Hoofdklasse A, volgend seizoen wellicht topklassers. Volgepakte Duinwetering -met 3300 supporters, waaronder veel van Quick Boys-, regen, geschreeuw, gezang en een meeslepende wedstrijd, die met twee tientallen, veel commotie en een blessuretijddoelpunt van Quick Boys (2-3) eindigde. Eentje om te onthouden. 

Peenvogel

Ik moet eens een hartig woordje met Joost praten. Normaliter was Roda goed voor zes van onze punten per seizoen. Eerst knikkeren ze ons uit de bekerT en nu een gelijkspel.


Keveca

Graafschap - NEC

Eindelijk eens een leuke pot met lekker veel sfeer, leek wel alsof ik 10 jaar terug in de tijd ging haha!

Joost

Citaat van: Peenvogel op nov 08, 2010, 10:35:46
Ik moet eens een hartig woordje met Joost praten. Normaliter was Roda goed voor zes van onze punten per seizoen. Eerst knikkeren ze ons uit de bekerT en nu een gelijkspel.

Als er binnen 10 minuten een bal invliegt had dat zomaar gekunt. Nu bleef het 0-0 en bleek Feyenoord toch echt een bijzonder matig team. Jammer dat de 1-1 nog viel want er waren ook kansen om de voorsprong uit te breiden. Vink was wel ongelofelijk slecht.