Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Dat is zelfs 1 boek maar heeft twee voorkanten.

Voetbalman

'Een seizoen met Hellas Verona' besteld, 12,95€. Kijk er naar uit.

Verder nog heel wat op de lijst. Eerstvolgende boek gaat dat van Fernando Ricksen worden denk ik.

FC_Emmen

Eergisteren het boek '50 jaar Europa Cup' gekocht en het nieuwste nummer van Hard Gras over het Londense voetbal.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Voetbalman

En daarnet nog "90 jaar Bosuil - Vreugde en verdriet van Royal Antwerp Football Club" op de kop kunnen tikken, slechts 1500 exemplaren in omloop blijkbaar.


HRM1880

Moet mijn eigen exemplaar nog altijd gaan afhalen.
Meen trouwens gelezen te hebben dat jij in de buut van Lyra woont. Wegens het verdwijnen van het stadion werd er een boek uitgebracht begreep ik. Heb jij dit toevallig al en is het de moeite?

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op mei 05, 2014, 20:12:23
Moet mijn eigen exemplaar nog altijd gaan afhalen.
Meen trouwens gelezen te hebben dat jij in de buut van Lyra woont. Wegens het verdwijnen van het stadion werd er een boek uitgebracht begreep ik. Heb jij dit toevallig al en is het de moeite?

Het boek werd besteld maar nog niet toegekomen. Ik zal nadien een impressie geven, het is nog te verkrijgen meen ik.

Voetbalman

#201
Vier extra boeken aangekocht, nu eerst door alle aanwinsten lezen voor ik er weer andere haal.

- Een seizoen met Hellas Verona, Tim Parks
- Puur Topklasse, Patrick Boor & Jelmer Geerds
- Vechtlust, het bizarre leven van international Fernando Ricksen, Vincent De Vries
- Tien helden en een hond, Tom Egbers

P.S.: Nog net een pre-order gedaan voor 'Matchdays' van Paul Baaijens -)

HRM1880

Citaat van: Freebird op mei 06, 2014, 20:14:49
Het boek werd besteld maar nog niet toegekomen. Ik zal nadien een impressie geven, het is nog te verkrijgen meen ik.
Blijkbaar had ik op café ook een vriend, waarvan de zoon bij Lyra speelt, de opdracht gegeven om het boek mee te nemen voor mij. Was het al helemaal vergeten, maar binnenkort dus ook zelf in mijn bezit.

Mokum1900

Aangezien er geen voetbal is , gaan de boeken er als een rap tempo door heen

Mijn laatste 3 voetbal boeken :

De slag om skyboxen : gaat over de sjeikss de een gekker dan de andere

Wenen van Geluk : Gaat over Ajax dat in 1995 de Champions leauge won :)

waar nu bezig mee ben is Eigen Doelpunt : Over Escobar , het Colombiaanse voetbal.

en waar zijn de rest van de forumleden  nu mee bezig of hebben tips voor volgende boek.....
Waar je ook gaat ik volg je overal

Jehoentelaar

Ik ben mezelf aan de Veendamcyclopedie van Jan Mulder (niet de TV-man) aan het worstelen. Best leuk om te lezen wat voor diverse spelers Veendam in zijn profgeschiedenis heeft gehad. Daarna volgt Topshow over het programma Voetbal International.

Wat leuk om te lezen is, is "Beerschot, dat zijn wij!" - over de ondergang van Beerschot enkele jaren geleden en de gang naar de samenwerking met Wilrijk. Vooral de rol van de gemeente Antwerpen en de interne tweestrijd tussen supportersgroepen van Beerschot over de te varen koers zijn interessant om te lezen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Defender

Ik lees op dit moment 2 boeken (afhankelijk waar ik verblijf)
- yoeri kieviets - de mannen die vooraan staan
- bannon - undercover hooligan

nog iemand dat dit type leest of me titels aanraadt ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Shepherd

Van Kievits heb ik het eerste deel gelezen.
Aardig boek, leest lekker weg.

Die van Bannon heb ik hier ook. Erg interessant, dat proces van undercover naar hooligan.

FC_Emmen

Ik lees op dit moment Drama in het Lenin stadion.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jeje

Lees zelf erg veel voetbalboeken, vooral biografieën.

Lezen jullie ook voetbaltijdschriften?

Iemand die Panenka heeft gelezen en het me aan/af kan raden? Vind het nogal prijzig namelijk dus twijfel daarom.

Nort

Citaat van: Jeje op jul 27, 2015, 16:09:51
Lees zelf erg veel voetbalboeken, vooral biografieën.

Lezen jullie ook voetbaltijdschriften?

Iemand die Panenka heeft gelezen en het me aan/af kan raden? Vind het nogal prijzig namelijk dus twijfel daarom.

Heb er een abbonoment op, maar twijfel sterk of ik hem ga verlengen. Tijdschrift is met max. 50 paginas aan de dunne kant en kent veel 'de bekende weg' verhalen. Daarentegen ben ik wel vol lof over staantribune (geen idee of die je al leest), dik tijdschrift met echt inhoudelijke artikelen!