Aangeboden: kaarten gladbach-schalke (uitvak)

Gestart door Tukker89, feb 13, 2011, 00:14:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tukker89

Goedenavond,

Ik kon zo gauw geen topic vinden voor dit bericht dus heb ik maar even een nieuw topic aangemaakt.
Voor de wedstrijd Borussia Mönchengladbach-FC Schalke 04 had ik 5 tickets bemachtigd voor het in het uitvak tussen de Schalke fans (stavak). Helaas is ivm de Europa League de wedstrijd van mijn club Twente tegen NEC van zaterdag naar zondag verplaatst waardoor wij niet meer naar BMG-S04 kunnen.

Hierbij bied ik dus 5 kaarten aan tegen de kostprijs (totaal € 96,-). De wedstrijd is zondag 20 februari om 17:30 in het Borussia Park stadion in Mönchengladbach. Deze wedstrijd is voor de Schalke fans gewoon op eigen vervoer te bezoeken, want iedereen loopt er gewoon door elkaar. Een mooie kans dus om een sfeervolle Bundesliga wedstrijd mee te maken in een bomvol stavak tussen de Schalke fans. Bij interesse stuur mij een PB of E-mail zodat we het snel kunnen afhandelen. Wie het eerst komt...

Verwijderd lid

Ik denk dat het niet realistische is. De parkeerplaatsen bij Gladbach zijn groot en de wandeling naar het stadion zal ook even duren. Het bezoekersvak is een soort smalle taartpunt, als je last-minute binnenkomt, dan kijk je de hele wedstrijd tegen hekken en vlaggen aan.

Tukker89

Edit: De wedstrijd begint inderdaad om 17:30.