Week 47: Maandag 16 november t/m Zondag 22 november

Gestart door eSKaa, okt 29, 2015, 13:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: nort op nov 12, 2015, 06:12:29
19/11 JVC Cuijk - Volharding
22/11 Districtbeker zuid II (Joost/Sjoerd hebben jullie een mooie tip (sportpark of wedstrijd) in NB of Noord Limburg? Zit zelf aan Cito - Juliana te denken)

Ik zou heel even wachten totdat alle duels vastgezet zijn, daar kan nog wel iets in wijzigen. Ik zal ze deze week op IDW zetten.

Avanti '31 tegen IVO lijkt mij op papier wel een leuke wedstrijd. Twee ploegen van hetzelfde niveau die elkaar normaal nooit zullen treffen in competitieverband. Avanti heeft ook een behoorlijke tribune als ik me niet vergis.

Nort

Citaat van: Joost op nov 12, 2015, 09:32:48
Ik zou heel even wachten totdat alle duels vastgezet zijn, daar kan nog wel iets in wijzigen. Ik zal ze deze week op IDW zetten.

Avanti '31 tegen IVO lijkt mij op papier wel een leuke wedstrijd. Twee ploegen van hetzelfde niveau die elkaar normaal nooit zullen treffen in competitieverband. Avanti heeft ook een behoorlijke tribune als ik me niet vergis.

De meeste wijzigingen hebben toch wel plaatsgevonden denk ik. Avanti is een goede, aangezien ik toch al vanaf Eindhoven kom. Ben daar al 2x geweest voor jeugd wedstrijden en is idd best een leuk complex!

AthleticHolanda

Staat er ergens een overzicht van datums en tijden van de wedstrijden in de districtsbeker? Op IDW vind ik ze niet.

JVC en SSS (naar dinsdag) zijn in ieder geval vooruit gezet, alleen jammer dat die twee thuis spelen, andersom was het voor mij veel interessanter geweest.

Nort

Citaat van: AthleticHolanda op nov 12, 2015, 17:25:34
Staat er ergens een overzicht van datums en tijden van de wedstrijden in de districtsbeker? Op IDW vind ik ze niet.

JVC en SSS (naar dinsdag) zijn in ieder geval vooruit gezet, alleen jammer dat die twee thuis spelen, andersom was het voor mij veel interessanter geweest.

Ik zoek ze via het Official portal op. Dus geen overzicht, maar daarin zag ik dat zowel Cuijk (Donderdag toch?...) als Top - Udi naar voren zijn gehaald. JVC is voor mij overigens meer een meet met mijn oude coach.

HRM1880

20/11 Dordrecht-Telstar
21/11 Ijsselmeervogels-Spakenburg
22/11 Rochus Deurne-Rapid Leest
22/11 Antwerp-Union SG

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op nov 12, 2015, 17:25:34
Staat er ergens een overzicht van datums en tijden van de wedstrijden in de districtsbeker? Op IDW vind ik ze niet.

JVC en SSS (naar dinsdag) zijn in ieder geval vooruit gezet, alleen jammer dat die twee thuis spelen, andersom was het voor mij veel interessanter geweest.

Morgen om 10 uur staan ze erin.

hoiikbenHenry

21/11: IJsselmeervogels-Spakenburg
22/11: ADO Den Haag-Vitesse

Sebastiaan_W


headout

20/11 NAC - FC Den Bosch (op uitnodiging van het Veteraneninstituut, aardige privilege als veteraan)
22/11  Feyenoord - FC Twente
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Bewussie

Leuk weekendje voor de boeg.

21/11 Roda JC - Zwolle (als Roda JC supporter)
22/11 Standard - Kortrijk (middag)
22/11 KV Mechelen - Oostende (avond)

syntric

- 21/11: RCS Nivellois - SCM Braine
- 22/11: R. Aywaille FC - Solières Sport
Groundhopper for life :-)

mike_t

20-11 : Volendam - RKC
21-11 : Ajax - Cambuur
22-11 : ?? nnb

tomv


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

De publiekswissel

#44
20-11/  FC Dordrecht - SC Telstar
21-11/  IJsselmeervogels - Spakenburg
22-11/  ovb: Eendracht Aalst - Racing Mechelen en/of Royal Antwerp - Sint Union Gilloise
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/