Week 51: Maandag 14 December t/m Zondag 20 December

Gestart door syntric, nov 01, 2015, 22:06:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

15-12-2015 Excelsior'31 - FC Den Bosch 20.00u.  KNVB-Beker
Het ene stadion is het andere niet!

maikelll043

15/12 Borussia Monchengladbach - Werder Bremen
18/12 Sparta Rotterdam - MVV Maastricht
19/12 - 22/12 Maastricht United Toernooi

HRM1880

16/12 Eupen-Antwerp
18/12 Berchem Sport-Cappellen
19/12 Patro Eisden-Antwerp
20/12 Merelbeke-WIK Eine of iets in de buurt

Sebastiaan_W



headout

Citaat van: headout op dec 01, 2015, 20:25:27
20/12  NEC - Feyenoord
17/12 Feyenoord - Willem II
18/12 Berchem Sport - Capellen
19/12 Achilles '29 - FC Dordrecht
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

spons

Citaat van: spons op nov 27, 2015, 10:37:36
15/12  Quick Boys - Scheveningen ( Districtsbeker West II )
16/12  Capelle - VVSB ( KNVB beker op Woudestein ) of HBS - AZ ( KNVB beker )
17/12  Feyenoord - Willem II ( KNVB beker )
19/12  Excelsior Maassluis - Barendrecht
20/12  NEC - Feyenoord

wordt :

15/12  Noordwijk - Excelsior Maassluis ( Districtsbeker West II )
17/12  Feyenoord - Willem II ( KNVB beker )
18/12  Almere City FC - NAC
19/12  Excelsior Maassluis - Barendrecht
20/12  NEC - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Robbie

Citaat van: Robbie op dec 14, 2015, 15:25:10
16/12 Achilles'29-FC Utrecht
17/12 Feyenoord-Willem II

Geen Achilles-Utrecht morgenavond voor mij. Op last van de politie is mij de toegang bij voorbaat ontzegd, nadat ik online een kaartje heb besteld bij Achilles. Begin van dit seizoen wilde ik en mijn vader in de Arena Ajax-ADO kijken. Toen een steward mij vroeg voor wie ik ben zei ik dom genoeg "voor ADO". Ons werd toen de toegang ontzegd, waarna wij zonder problemen weggingen. Dit is de enige reden die ik kan verzinnen waarom ik nu blijkbaar op de zwarte lijst sta bij de politie. In meer dan 30 jaar ben ik nooit lastig geweest of heb ik voor problemen gezorgd, waar dan ook. Ik ging al naar Europcupwedstrijden van Nederlandse clubs toen veel agenten en stewards nog niet eens in de luier lagen. Ik baal hier stevig van en voel mij onmachtig tegen deze ongein.

Koning Kriel

Citaat van: Robbie op dec 15, 2015, 12:16:25
Geen Achilles-Utrecht morgenavond voor mij. Op last van de politie is mij de toegang bij voorbaat ontzegd, nadat ik online een kaartje heb besteld bij Achilles. Begin van dit seizoen wilde ik en mijn vader in de Arena Ajax-ADO kijken. Toen een steward mij vroeg voor wie ik ben zei ik dom genoeg "voor ADO". Ons werd toen de toegang ontzegd, waarna wij zonder problemen weggingen. Dit is de enige reden die ik kan verzinnen waarom ik nu blijkbaar op de zwarte lijst sta bij de politie. In meer dan 30 jaar ben ik nooit lastig geweest of heb ik voor problemen gezorgd, waar dan ook. Ik ging al naar Europcupwedstrijden van Nederlandse clubs toen veel agenten en stewards nog niet eens in de luier lagen. Ik baal hier stevig van en voel mij onmachtig tegen deze ongein.

Ik vermoed dat iedereen die niet uit de omgeving Groesbeek komt de toegang ontzegd wordt. Zou het verder niet heel persoonlijk zoeken.

Robbie

Citaat van: Koning Kriel op dec 15, 2015, 12:25:19
Ik vermoed dat iedereen die niet uit de omgeving Groesbeek komt de toegang ontzegd wordt. Zou het verder niet heel persoonlijk zoeken.

Misschien, maar ik woon dichterbij Groesbeek dan Utrecht. Dit soort fratsen en willekeur maakt het Nederlandse voetbal er niet aantrekkelijker op. Nog mijn Nederlandse stadiontoer afmaken (Emmen en Fortuna Sittard moeten nog) en dan alleen nog naar de amateurs, Duitsland en Belgie.

Robbie

Ter lering en vermaak. Ik heb de officiele reden doorgekregen. Ik heb in het verleden een account aangemaakt op de website van FC Utrecht. Dit klopt inderdaad, ik geloof dat ik bijna bij elke Nederlandse club op de website een inlogaccount heb aangemaakt.

Semper Fidelis


belfast

Citaat van: Robbie op dec 15, 2015, 12:48:34
Ter lering en vermaak. Ik heb de officiele reden doorgekregen. Ik heb in het verleden een account aangemaakt op de website van FC Utrecht. Dit klopt inderdaad, ik geloof dat ik bijna bij elke Nederlandse club op de website een inlogaccount heb aangemaakt.

Daar loop ik nu ook tegen aan. Ik heb op naam van mijn kinderen enkele clubkaarten, en volgens mij wordt dit nu centraal bijgehouden door de KNVB. En nu werkt geen enkele kaart meer. Vreemd en lastig, want een kaart zou op naam moeten zijn, en niet per adres.
D3T=Lief

FC_Emmen

Citaat van: Robbie op dec 15, 2015, 12:48:34
Ter lering en vermaak. Ik heb de officiele reden doorgekregen. Ik heb in het verleden een account aangemaakt op de website van FC Utrecht. Dit klopt inderdaad, ik geloof dat ik bijna bij elke Nederlandse club op de website een inlogaccount heb aangemaakt.
Niet iemand hier die kaartjes voor je kan regelen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

De publiekswissel

Citaat van: belfast op dec 15, 2015, 12:59:51
Daar loop ik nu ook tegen aan. Ik heb op naam van mijn kinderen enkele clubkaarten, en volgens mij wordt dit nu centraal bijgehouden door de KNVB. En nu werkt geen enkele kaart meer. Vreemd en lastig, want een kaart zou op naam moeten zijn, en niet per adres.

Ze zijn gekoppeld aan een emailadres, dus per club even navragen wat de inloggegevens zijn. Meerdere kaarten op een adres is geen enkel probleem.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/