Stadion eten: haute cuisine of een voedselvergiftiging?

Gestart door Niels_Zitterd, nov 10, 2010, 10:32:55

Vorige topic - Volgende topic

Niels_Zitterd

Citaat van: HJanneman op nov 11, 2010, 18:18:57
Was je antwoord even legendarisch als dit tegenvoorstel :-D ?

Citaat van: hgrm op nov 11, 2010, 20:09:27
"Laat het broodje dan ook maar zitten, doe alleen de saus maar" gok ik?!?

Het gebeurt me niet vlug maar in dit geval stond ik even met mijn mond vol tanden...
Om daarna in een lachbui uit te barstten omdat de verkoper bloedserieus was.

Uiteindelijk is het een kop koffie met een Mars geworden.

Hans

Vorig jaar een gehaktbal bij AGOVV gegeten. De dagen erna ben je een gevaar voor de volksgezondheid: wat een rommel !

De hamburgers bij Zulte Waregem zijn eveneens niet geweldig, je kunt beter een braadworst (met ajuinen) nemen. Wanneer je ook nog saus wenst, wordt deze door verkoopster met een vork over je braadworst gesmeerd ! Heerlijk !

De Krakauer bij Rot Weiss Essen was daarentegen van een hoog niveau.

Nico1880

In Praag, bij FK Bohemians heb ik overlaatst een broodje kipfilet kunnen bestellen. Zeker en vast een aanrader.
De worst bij Viktoria Zizkov is dan weer niet te eten. Al loopt iedereen er daar wel van te smullen. 't Is maar wat je gewoon bent natuurlijk.

Vaig

Laatstelijk bij FC Volendam nog een vreselijke bal gehakt gegeten. De lsmakelijk uitziende bruingegaarde korst ontbrak volledig. Het leek alsof iemand deze er vooraf afgeknabbeld had.. Hele 2e helft met buikpijn op de tribune gezeten..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op okt 25, 2011, 19:10:38
Laatstelijk bij FC Volendam nog een vreselijke bal gehakt gegeten. De lsmakelijk uitziende bruingegaarde korst ontbrak volledig. Het leek alsof iemand deze er vooraf afgeknabbeld had.. Hele 2e helft met buikpijn op de tribune gezeten..

Die gummiballen zijn toch landelijk bekend? Toch mijn diepe respect dat je er eentje helemaal hebt kunnen opeten.

Mar

In Düsseldorf (Esprit Arena) ben ik ziek geworden van een braadworst. Dus voor mij was het een voedselvergiftiging ;-)