Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Joost

Op 1 oktober speelt RWDM tegen AA Gent en daar wil ik graag naartoe. Ik heb met netjes geregistreerd op het ticketplatform maar bij de duels in de verkoop staan Cercle, Union en AA Gent.

Voor Cercle is de verkoop open, die andere twee hebben afbeeldingen in zwart/wit en de hyperlink is iets met 'no'.

Op de website en Facebookpagina is echt geen enkele informatie te vinden over de verkoopinformatie.

Is er iemand die wel een 'werkend' account heeft voor RWDM die me zou kunnen helpen of wél de informatie heeft?

ALenstra

Ik heb geen ervaring met RWDM maar ik vermoed dat de verkoop van die twee wedstrijden nog niet begonnen is. Heb je al contact opgenomen met ze?

watergatehopper

ik heb op 29 augustus kaarten gekocht voor Cercle. In de loop van deze week zal de wedstrijd tegen Union vast ook wel de verkoop ingaan. Als ik inlog kan ik ondanks een bestelhistorie ook nog nog niets. Ik weet niet wat je vraag nu precies is?
Citaat van: Joost op sep 11, 2023, 11:17:33Op 1 oktober speelt RWDM tegen AA Gent en daar wil ik graag naartoe. Ik heb met netjes geregistreerd op het ticketplatform maar bij de duels in de verkoop staan Cercle, Union en AA Gent.

Voor Cercle is de verkoop open, die andere twee hebben afbeeldingen in zwart/wit en de hyperlink is iets met 'no'.

Op de website en Facebookpagina is echt geen enkele informatie te vinden over de verkoopinformatie.

Is er iemand die wel een 'werkend' account heeft voor RWDM die me zou kunnen helpen of wél de informatie heeft?

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 11, 2023, 16:24:30Ik heb geen ervaring met RWDM maar ik vermoed dat de verkoop van die twee wedstrijden nog niet begonnen is. Heb je al contact opgenomen met ze?
Ja ik heb gemaild, geen reactie nog.

@watergatehopper; bedankt dan wacht ik af!

woutertwente

Kan iemand mij helpen aan een ticket voor AZ - Aston Villa?

watergatehopper