Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Joost

Op 1 oktober speelt RWDM tegen AA Gent en daar wil ik graag naartoe. Ik heb met netjes geregistreerd op het ticketplatform maar bij de duels in de verkoop staan Cercle, Union en AA Gent.

Voor Cercle is de verkoop open, die andere twee hebben afbeeldingen in zwart/wit en de hyperlink is iets met 'no'.

Op de website en Facebookpagina is echt geen enkele informatie te vinden over de verkoopinformatie.

Is er iemand die wel een 'werkend' account heeft voor RWDM die me zou kunnen helpen of wél de informatie heeft?

ALenstra

Ik heb geen ervaring met RWDM maar ik vermoed dat de verkoop van die twee wedstrijden nog niet begonnen is. Heb je al contact opgenomen met ze?

watergatehopper

ik heb op 29 augustus kaarten gekocht voor Cercle. In de loop van deze week zal de wedstrijd tegen Union vast ook wel de verkoop ingaan. Als ik inlog kan ik ondanks een bestelhistorie ook nog nog niets. Ik weet niet wat je vraag nu precies is?
Citaat van: Joost op sep 11, 2023, 11:17:33Op 1 oktober speelt RWDM tegen AA Gent en daar wil ik graag naartoe. Ik heb met netjes geregistreerd op het ticketplatform maar bij de duels in de verkoop staan Cercle, Union en AA Gent.

Voor Cercle is de verkoop open, die andere twee hebben afbeeldingen in zwart/wit en de hyperlink is iets met 'no'.

Op de website en Facebookpagina is echt geen enkele informatie te vinden over de verkoopinformatie.

Is er iemand die wel een 'werkend' account heeft voor RWDM die me zou kunnen helpen of wél de informatie heeft?

Joost

Citaat van: ALenstra op sep 11, 2023, 16:24:30Ik heb geen ervaring met RWDM maar ik vermoed dat de verkoop van die twee wedstrijden nog niet begonnen is. Heb je al contact opgenomen met ze?
Ja ik heb gemaild, geen reactie nog.

@watergatehopper; bedankt dan wacht ik af!

woutertwente

Kan iemand mij helpen aan een ticket voor AZ - Aston Villa?

watergatehopper

Citaat van: Joost op sep 11, 2023, 20:21:47Ja ik heb gemaild, geen reactie nog.

@watergatehopper; bedankt dan wacht ik af!

Vanmiddag is de online verkoop tegen Union begonnen Joost. Zover ik kan zien zijn er geen verdere restricties.

Olav

Citaat van: woutertwente op sep 13, 2023, 17:25:09Kan iemand mij helpen aan een ticket voor AZ - Aston Villa?

Zeker, ik stuur je een privébericht

Joost

Citaat van: watergatehopper op sep 13, 2023, 18:12:49Vanmiddag is de online verkoop tegen Union begonnen Joost. Zover ik kan zien zijn er geen verdere restricties.

Het lijkt zelfs wel of mijn mail ze getroffens heeft want ik kreeg een reactie dat de verkoop open staat.

Zowel voor Union als tegen Gent.

RISTC

Weet iemand of je bij Lierse SK / Kemperzonen zo tickets aan de kassa kan halen of heeft iemand ervaring met Lierse ?
Ben 8 Oktober in Lier en wil de wedstrijd tegen Deinze bezoeken maar ik weet dat kaartverkoop in België wel eens lastig kan zijn .

Saltacampos

Citaat van: RISTC op sep 16, 2023, 17:05:31Weet iemand of je bij Lierse SK / Kemperzonen zo tickets aan de kassa kan halen of heeft iemand ervaring met Lierse ?
Ben 8 Oktober in Lier en wil de wedstrijd tegen Deinze bezoeken maar ik weet dat kaartverkoop in België wel eens lastig kan zijn .
Zou mij erg verwonderen dat dat bij die wedstrijd niet het geval zou zijn.
Best eens kijken op de website van de club voor meer info als de wedstrijddag nadert, maar lijkt me geen probleem.
Over land and sea

GroundhopWinger

Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis.' Zou iemand mij kunnen helpen aan één ticket voor de wedstrijd NEC Nijmegen - Vitesse?
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

groundhoppingbreda

Citaat van: RISTC op sep 16, 2023, 17:05:31Weet iemand of je bij Lierse SK / Kemperzonen zo tickets aan de kassa kan halen of heeft iemand ervaring met Lierse ?

In Lier zijn altijd voldoende vrije plekken op de tribune. Dus een kaartje kopen aan de kassa moet ook voor deze wedstrijd geen probleem zijn verwacht ik.
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

Vinnn

Iemand ervaring met Alcorcon? Ben over 2 weken in Madrid en Alcorcon is op slechts 20 min. Is het de moeite waard?

FCT1980

Hallo allen,

Kan iemand mij helpen aan twee kaarten voor RKC - FC Twente van komende zondag?
Ik wil die wedstrijd graag met mijn zoontje (8 jaar) bezoeken en hem niet meenemen in het uitvak.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op sep 21, 2023, 09:43:47Hallo allen,

Kan iemand mij helpen aan twee kaarten voor RKC - FC Twente van komende zondag?
Ik wil die wedstrijd graag met mijn zoontje (8 jaar) bezoeken en hem niet meenemen in het uitvak.

Ik ben inmiddels voorzien!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!