Meerijden, auto-plekken over

Gestart door Olav, mrt 25, 2018, 15:33:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruttos

Beste allen,

Ik ben opzoek naar iemand die twee mensen mee kan nemen richting Fortuna Dusseldorf tegen TSG Hoffenheim komende zaterdag! Door persoonlijke omstandigheden kunnen we onverwachts geen auto meer mee en de kaarten zijn al gekocht.

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Rutger

Joost

Is het openbaar vervoer geen optie?

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op sep 12, 2018, 10:54:34
Is het openbaar vervoer geen optie?

JPrima optie, Joost. Je kan gewoon zwartrijden las ik in een ander topic

Joost

Citaat van: Ruttos op sep 12, 2018, 14:34:57
OV kan zeker een optie zijn, gratis reizen vanaf Arnhem las ik iets over?
In ieder geval vanuit Venlo, van daaruit gaat ook een rechtstreekse trein.

Olav

datum: vrijdag 5 oktober
Wedstrijd: Jong AZ - Helmond Sport

Het is geen lange rit, maar met het OV is het onmogelijk om na 20:00 nog thuis te komen (er rijden geen bussen meer). Ik zou iemand kunnen afzetten bij een station in de buurt van het complex of in de richting van Heerhugowaard.

Jef400

Vertrek je van de HvA af morgen?

Langemannetje

Ik denk dat dit topic, de stijgende vervoerskosten in West-Europa in overweging nemende, een lang leven beschoren is. Goed initiatief, Olav!
73 grounds in 14 verschillende landen

Koning Kriel

Ik wil zelf wellicht zaterdag naar Lens - Grenoble en Union St Gilloise - Westerlo. Heb alleen nog geen reisgenoten dus plek over in de auto. Mocht er iemand interesse hebben stuur mij dan een PM.

Olav

datum: zondag 14 januari
Wedstrijd: Roda - GAE
2 plekken over! Route via Utrecht, Nieuwegein, Den Bosch, Eindhoven etc.

PB

Ruudjeee

Citaat van: Olav op jan 09, 2019, 22:49:32
datum: zondag 14 januari
Wedstrijd: Roda - GAE
2 plekken over! Route via Utrecht, Nieuwegein, Den Bosch, Eindhoven etc.

PB

Zondag 13 januari ;)

Footballromantic

Zaterdag 30 maart
19.30 Zwarte Leeuw - Lyra Lierse
We zoeken een auto waar we met zijn 2e kunnen instappen. Reizen vanaf Arnhem/Nijmegen en kunnen naar elk groot treinstation in Brabant om opgehaald te worden!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

wekke

Citaat van: Footballromantic op jan 21, 2019, 19:03:35
Zaterdag 30 maart
19.30 Zwarte Leeuw - Lyra Lierse
We zoeken een auto waar we met zijn 2e kunnen instappen. Reizen vanaf Arnhem/Nijmegen en kunnen naar elk groot treinstation in Brabant om opgehaald te worden!

Als het treinstation van Turnhout een optie is dan kan je met mij meerijden. Ik moet zelf die dag nog werken anders had ik je gerust in Tilburg of zo komen oppikken.

Dutchgroundhopper

Een beetje last-minute, maar is er iemand die morgen vanuit richting Arnhem/Doetinchem/Nijmegen naar de klassieker gaat? Gaat alleen om de heenweg. Normaal gesproken zou ik dit gewoon met de trein doen, maar vanwege een gipspoot zou een auto het iets makkelijker maken.

Footballromantic

Citaat van: wekke op jan 22, 2019, 11:07:31
Als het treinstation van Turnhout een optie is dan kan je met mij meerijden. Ik moet zelf die dag nog werken anders had ik je gerust in Tilburg of zo komen oppikken.

Top man maar is inmiddels geregeld!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Jef400

Beste mensen, zijn er nog leden die vanuit de randstad die naar Wuppertaler SV - Alemannia Aachen gaan? Ik heb zin in een Duits tripje, maar een volledige treintrip wordt mij met de aankomende vakantie te duur en te lang.