(ver)nieuwbouw en ontwikkelingen

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2019, 09:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Groundos

Citaat van: Joost op jun 06, 2020, 20:28:10
Volgens mij zat er aan dat verhaal wel een andere draai. Het betrof een risicowedstrijd waarbij de opa en kleinzoon behoorlijk dichtbij het stadion van de tegenpartij woonden.
Dat zou ook zomaar kunnen. Ik heb het verhaal een paar jaar geleden ergens gelezen, dus het staat niet heel vers meer op mijn netvlies.

spons

Citaat van: Joost op jun 06, 2020, 20:28:10
Volgens mij zat er aan dat verhaal wel een andere draai. Het betrof een risicowedstrijd waarbij de opa en kleinzoon behoorlijk dichtbij het stadion van de tegenpartij woonden.

Dan nog slaat het helemaal nergens op.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op jun 06, 2020, 22:26:15
Dan nog slaat het helemaal nergens op.

Same old song.... clubs willen denk ik best zonder clubcard verkopen om het laagdrempeliger te maken voor supporters die 1 a 2 keer per jaar komen zodat er mogelijk meer publiek komt. Zodra er allerlei mensen kaartjes bestellen uit de omgeving van de tegenstander kan dat mogelijk toch problemen geven. Als Feyenoorder wel bekend denk ik....
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Dit wordt door de lokale overheden opgelegd, daar kunnen clubs weinig aan doen. Maar het is geen reden waarom Helmond Sport weinig publiek trekt waardoor een nieuw stadion geen optie is.

Jef400

Citaat van: Joost op jun 06, 2020, 20:28:10
Volgens mij zat er aan dat verhaal wel een andere draai. Het betrof een risicowedstrijd waarbij de opa en kleinzoon behoorlijk dichtbij het stadion van de tegenpartij woonden.
Waarbij de opa weliswaar in Deventer woonde maar oorspronkelijk uit Helmond kwam en met zijn kleinzoon die in Helmond woonde in het stadion was. Waarbij je nog af moet vragen wat de gevaarzetting in zo'n situatie is. Moeten we in Nederland ook eens naar kijken want het aantal incidenten bij wedstrijden ligt bij amper 1 per wedstrijd als ik het goed heb gelezen.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op jun 06, 2020, 20:55:04
Ik dacht al. Waren vast uit-fans die er niet mochten zijn.

Die er niet mochten zijn? Kijk nu eens wat je schrijft.
Een opa die met z'n kleinzoon voetbal gaat kijken moet overal toegelaten worden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

We zien massa demo's over discriminatie. Voila!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Jobo

Voor de liefhebbers is er toch weer een mogelijkheid om het Friedrich Ludwig Jahn Stadion in Berlijn te bezoeken.
Viktoria Berlin zal er vanaf eind deze maand zijn thuiswedstrijden in de 3. Liga afwerken. Voorlopig lijkt het stadion dus voor 1,5 jaar gered.
https://www.liga3-online.de/freigabe-erteilt-viktoria-berlin-darf-im-jahnsportpark-spielen/

Hopelijk heeft men op tijd de lichtmasten voor elkaar, want ik heb kaarten voor vrijdagavond 20 Augustus :)

Jobo

Gisteren is bekend gemaakt dat de stad Bochum in 2022 een aanbesteding zal laten doen voor het Lohrheide Stadion.
De verbouwingen van het stadion zouden eind 2022 moeten starten en begin 2024 afgerond moeten zijn.

watergatehopper


Ik heb de eerste post weer eens gewijzigd na een lange stilte. Wellicht leuk om dit weer eens op te pakken(?) ondanks er veel onzeker is bij heel veel projecten. Ik heb nu alleen afgeronde projecten verwijderd.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

#161
Mooi overzicht nog steeds.

Boston, Brentford en Wimbledon zijn inmiddels ook verhuisd.


Hunebed on tour


Nort

Citaat van: Hunebed on tour op apr 05, 2022, 10:43:46
Kan aan mij liggen, maar dit ziet er toch niet uit..
Ik vind het juist wel iets hebben. Beter dan de gemiddelde nieuwbouw van tegenwoordig.