Hoofdmenu

Watchlist 2021-22

Gestart door Jef400, jun 01, 2021, 10:36:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Oeh Kaiserslautern lijkt mij ook nog een beste ervaring. Staat ook bij mij nog op het lijstje. Het liefste tegen Waldhof Mannheim.

wekke

Alle wedstrijden van Lyra-Lierse. Voor het overige wil ik eindelijk een keertje in het vernieuwde Dudenpark geraken.

Freekos79

Ik ben al blij als ik weer naar de Koel kan. Voor de rest zie ik het wel.
Volgende wedstrijd: ?

headout

Wensenlijstje:
- thuiswedstrijden van Feyenoord, en her en der wat uitwedstrijden meepakken
- minimaal 1 thuiswedstrijd van Everton en hopelijk ook weer een keer naar Hartlepool
- Roots Hall bezoeken. Stond gepland net nadat het VK dicht ging. Jammer van de degradatie van Southend uit de football league
- Villa Park, Selhurst Park en Stamford Bridge hoop ik aankomend seizoen te vincken, liefst met Everton.
- dagtripjes VK kijk ik erg naar uit :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Bier und Bratwurst

Everton wil ik graag heen en verder zie ik het wel....
En ik wacht op het speelschema en data van Oostenrijk...
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

In Nederland:

Heerenveen - Cambuur (de Friese derby in Heerenveen. Dan heb ik qua grote derby's alles wel gehad in Nederland.)
De Graafschap, omdat ik daar nog niet ben geweest.

Verder ben ik al blij als ik weer eens de grens over kan om zonder restricties een biertje doen bij Zwarte Leeuw of Racing Mechelen, wat wij wel een paar keer per jaar doen.

 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Joost

Citaat van: De publiekswissel op jun 07, 2021, 22:12:50
In Nederland:

Heerenveen - Cambuur (de Friese derby in Heerenveen. Dan heb ik qua grote derby's alles wel gehad in Nederland.)
De Graafschap, omdat ik daar nog niet ben geweest.

Verder ben ik al blij als ik weer eens de grens over kan om zonder restricties een biertje doen bij Zwarte Leeuw of Racing Mechelen, wat wij wel een paar keer per jaar doen.


Heb je zelf al een nieuwe club gevonden?

HeroBero

- Alle thuispotten van Vitesse
- Zoveel mogelijk uitvakken weer van binnen zien, graag Cambuur (om de Eredivisie te voltooien) en natuurlijk de derby
- SV Meppen (hopelijk in de 3. Liga!)
- Dortmund II tegen een aansprekende tegenstander
- Bielefeld
- Waarschijnlijk nog weekendtripjes naar Italië en Engeland

spons

Citaat van: HeroBero op jun 08, 2021, 10:32:54
- Alle thuispotten van Vitesse
- Zoveel mogelijk uitvakken weer van binnen zien, graag Cambuur (om de Eredivisie te voltooien) en natuurlijk de derby
- SV Meppen (hopelijk in de 3. Liga!)
- Dortmund II tegen een aansprekende tegenstander
- Bielefeld
- Waarschijnlijk nog weekendtripjes naar Italië en Engeland

Uitvakken van binnen zien is wel het laatste wat ik wil maar uitwedstrijden zien is een ander verhaal.

In ieder geval wil ik naar Go Ahead Eagles uit omdat ik daar sinds de verbouwing nog niet ben geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op jun 08, 2021, 12:49:09
Uitvakken van binnen zien is wel het laatste wat ik wil maar uitwedstrijden zien is een ander verhaal.

In ieder geval wil ik naar Go Ahead Eagles uit omdat ik daar sinds de verbouwing nog niet ben geweest

Dat is echt een gigantische verbetering qua uitvak. Dat vorige daar kon je de helft van het veld niet normaal zien maar nu is het prima.

spons

Citaat van: Koning Kriel op jun 08, 2021, 15:26:10
Dat is echt een gigantische verbetering qua uitvak. Dat vorige daar kon je de helft van het veld niet normaal zien maar nu is het prima.

Maar toch ga ik daar niet zitten of staan. Ik ga gewoon voor een kaartje op de hoofdtribune
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: HeroBero op jun 08, 2021, 10:32:54
- Alle thuispotten van Vitesse
- Zoveel mogelijk uitvakken weer van binnen zien, graag Cambuur (om de Eredivisie te voltooien) en natuurlijk de derby
- SV Meppen (hopelijk in de 3. Liga!)
- Dortmund II tegen een aansprekende tegenstander
- Bielefeld
- Waarschijnlijk nog weekendtripjes naar Italië en Engeland

Dat is al bevestigd volgens mij.

Jobo

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 09, 2021, 15:43:03
Dat is al bevestigd volgens mij.

Zou vandaag idd bevestigd worden, maar begreep dat het uitgesteld is naar later deze week.

Semper Fidelis

Citaat van: Jobo op jun 09, 2021, 16:18:09
Zou vandaag idd bevestigd worden, maar begreep dat het uitgesteld is naar later deze week.

Is nog niet bevestigd inderdaad, het Twitter-account SV Meppen spreekt over waarschijnlijk aanstaande vrijdag.

Sebastiaan_W

En zojuist bevestigd.