Week 46: 14 november t/m 20 november

Gestart door DannyH79, nov 10, 2022, 23:27:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyH79

14/11 Jong FC Utrecht - MVV Maastricht
19/11 HVV Den Haag - sv VELO Wateringen (Staantribune dag)
20/11 nog niet zeker, wellicht FC Dordrecht - Willem II
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400


spons

15/11 CVV Zwervers - Excelsior Maassluis
19/11 HVV - VELO
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Saltacampos

#3
19/11: Eizeringen "B"-Kester/Gooik "B"
20/11: Stockel-Etterbeek
Over land and sea

maikelll043

14/11  Jong FC Utrecht - MVV Maastricht
19/11  MVV Maastricht U21 - Fortuna Sittard U21
19/11  MVV Maastricht - Almere City FC

DanielsenAxedal

19/11: Dunaújváros PASE - PTE PEAC
20/11: Hongarije - Griekenland
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ricodejong4

19-11: Raith Rovers - Queens Park

Weekendje met vrienden in Edinburgh die wat minder met voetbal hebben. Helaas geen Hearts of Hibs wegens het naderende WK maar ik hoop met Raith Rovers een mooi alternatief gevonden te hebben. Tips zijn altijd welkom. Ik kan online namelijk weinig vinden over de mogelijkheden tot 'pay at the gate' voor een hardcopy kaartje of leuke pubs vooraf.

FCT1980

Citaat van: ricodejong4 op nov 14, 2022, 15:09:32
19-11: Raith Rovers - Queens Park

Weekendje met vrienden in Edinburgh die wat minder met voetbal hebben. Helaas geen Hearts of Hibs wegens het naderende WK maar ik hoop met Raith Rovers een mooi alternatief gevonden te hebben. Tips zijn altijd welkom. Ik kan online namelijk weinig vinden over de mogelijkheden tot 'pay at the gate' voor een hardcopy kaartje of leuke pubs vooraf.

Als ik 1 stadion in Schotland mocht kiezen dan ging ik naar Starks Park, Raith Rovers. Prachtig man!!! Veel plezier.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen


Joost

Citaat van: ricodejong4 op nov 14, 2022, 15:09:32
19-11: Raith Rovers - Queens Park

Weekendje met vrienden in Edinburgh die wat minder met voetbal hebben. Helaas geen Hearts of Hibs wegens het naderende WK maar ik hoop met Raith Rovers een mooi alternatief gevonden te hebben. Tips zijn altijd welkom. Ik kan online namelijk weinig vinden over de mogelijkheden tot 'pay at the gate' voor een hardcopy kaartje of leuke pubs vooraf.

Starks Park is fantastisch. Kirkcaldy zelf is nog minder toeristisch dan Dronten.
Maar in het centrum zitten genoeg pubs om een leuke dag er van te maken, dat is ook op loopafstand.
Wat ook wel handig kan zijn; in het station zelf zijn geen bagagekluisjes, maar die hebben ze wel in het grote busstation een paar minuten verderop.

ricodejong4

Bedankt voor de reacties allen! Gaat een heerlijke zaterdagmiddag worden als ik het zo mag lezen. Wordt vervolgd.

syntric

19/11: Béthune - Dunkerque (Coupe de France)
20/11: Beloeil - Solrézienne
Groundhopper for life :-)

MichielB

18/11 Helmond Sport - De Graafschap

Mrmtty20