Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om op een normale manier (mag best wat extra kosten) kaarten te bemachtigen voor Tottenham - Chelsea op 26 februari?

We hebben in principe kaarten voor Manchester United - Brentford die dag maar de kans is groot dat Manchester de finale van de League Cup speelt die dag. We zijn dus op zoek naar een alternatief. Dat hoeft ook niet perse Tottenham te worden maar veel alternatieven lijken er niet te zijn. Mijn reisgenoten willen liever niet te laag de voetbalpiramide in.

Vast bedankt voor jullie antwoorden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Dat is een vrij kansloos verhaal vrees ik, tenzij je via dure doorverkoopsites de gok wil wagen.
Of je schaft een One Hotspur abonnement af maar dan betaal je per persoon alweer 43 pond extra.

Zo te zien is er uberhaupt geen andere wedstrijd die dag behalve de finale. Misschien dat je daar zelfs makkelijker kaartjes voor kunt krijgen.

FCT1980

Wembley ben ik al meerdere malen geweest en liever doe ik die dus niet nog een keer. Hoop dat er mogelijk in het zuiden van Schotland of Wales nog wat naar de maandag gaan.
Zou Sky/Viaplay misschien nog een andere wedstrijd willen verplaatsen wanneer Manchester de finale haalt?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Citaat van: FCT1980 op jan 12, 2023, 15:15:38
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om op een normale manier (mag best wat extra kosten) kaarten te bemachtigen voor Tottenham - Chelsea op 26 februari?

We hebben in principe kaarten voor Manchester United - Brentford die dag maar de kans is groot dat Manchester de finale van de League Cup speelt die dag. We zijn dus op zoek naar een alternatief. Dat hoeft ook niet perse Tottenham te worden maar veel alternatieven lijken er niet te zijn. Mijn reisgenoten willen liever niet te laag de voetbalpiramide in.

Vast bedankt voor jullie antwoorden.

Groundhopticket heeft ze vaak voor een euro of 80. Dat is zeker niet goedkoop maar ik denk dat een rechtstreeks ticket + membership nog duurder zal zijn.

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op jan 12, 2023, 17:39:11
Groundhopticket heeft ze vaak voor een euro of 80. Dat is zeker niet goedkoop maar ik denk dat een rechtstreeks ticket + membership nog duurder zal zijn.

Dankje. Kijk ik daar tzt ook nog even.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Citaat van: FCT1980 op jan 12, 2023, 16:49:40
Zou Sky/Viaplay misschien nog een andere wedstrijd willen verplaatsen wanneer Manchester de finale haalt?
TV selecties voor EFL en PL zijn al bekend voor dat weekend. En wedstrijden van de finalisten zullen naar een doordeweekse dag gaan.

Jef400

Hoi mensen. ik zit er aan te denken 17/18/19 maart naar Engeland te gaan en op Manchester te vliegen. De wedstrijd op de vrijdag staat volgens mij wel al vast. Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers is naar mijn geheel bescheiden mening een schitterend affiche. Over de zaterdag bestaat twijfel. Wat zouden jullie doen?

Vrijdag 17 maart:
Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers

Zaterdag 18 maart:
Rotherham United - Cardiff City
Stockport County - Mansfield Town
Rochdale - Swindon Town

Onder voorbehoud van verplaatsing:
Sheffield United - West Bromwich Albion
Manchester City - West Ham United

jdebruin96

Citaat van: Jef400 op jan 16, 2023, 13:03:20
Hoi mensen. ik zit er aan te denken 17/18/19 maart naar Engeland te gaan en op Manchester te vliegen. De wedstrijd op de vrijdag staat volgens mij wel al vast. Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers is naar mijn geheel bescheiden mening een schitterend affiche. Over de zaterdag bestaat twijfel. Wat zouden jullie doen?

Vrijdag 17 maart:
Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers

Zaterdag 18 maart:
Rotherham United - Cardiff City
Stockport County - Mansfield Town
Rochdale - Swindon Town

Onder voorbehoud van verplaatsing:
Sheffield United - West Bromwich Albion
Manchester City - West Ham United

Ik zou voor Sheffield United gaan indien dat mogelijk is. Kan je wellicht nog naar Sheffield FC + Sheffield is een leuke stad

Joost

Op de zaterdag is Blackburn v Burnley hét affiche.
Wellicht wel lastig qua kaartjes maar ik zou in ieder geval een poging wagen.

Maar er zal ook nog wel iets verplaatst worden.

Verder zou ik vooral naar de stand kijken voor andere duels.

Nort

Citaat van: Jef400 op jan 16, 2023, 13:03:20
Hoi mensen. ik zit er aan te denken 17/18/19 maart naar Engeland te gaan en op Manchester te vliegen. De wedstrijd op de vrijdag staat volgens mij wel al vast. Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers is naar mijn geheel bescheiden mening een schitterend affiche. Over de zaterdag bestaat twijfel. Wat zouden jullie doen?

Vrijdag 17 maart:
Sheffield Wednesday - Bolton Wanderers

Zaterdag 18 maart:
Rotherham United - Cardiff City
Stockport County - Mansfield Town
Rochdale - Swindon Town

Onder voorbehoud van verplaatsing:
Sheffield United - West Bromwich Albion
Manchester City - West Ham United
Ik zou juist voor Stockport - Mansfield gaan. Laagdrempelig voetbal met weinig verwachtingen, waarbij je zeker een leuke middag gaat beleven.

Jef400

Dank mensen. Ik ga voor de combi Sheffield Wednesday met Stockport County

FCT1980

Citaat van: Nort op jan 16, 2023, 16:27:59
Ik zou juist voor Stockport - Mansfield gaan. Laagdrempelig voetbal met weinig verwachtingen, waarbij je zeker een leuke middag gaat beleven.

Same here.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

MichielB

Wat is jullie ervaring met kaarten voor Glentoran?
We willen met 2 personen eind maart naar de wedstrijd tegen Portadown FC gaan, maar op de site staan er überhaupt geen kaarten in de verkoop.

ricodejong4

Citaat van: MichielB op jan 18, 2023, 08:33:04
Wat is jullie ervaring met kaarten voor Glentoran?
We willen met 2 personen eind maart naar de wedstrijd tegen Portadown FC gaan, maar op de site staan er überhaupt geen kaarten in de verkoop.

Naar mijn weten is het gewoon entree betalen aan de poort. Ik kreeg destijds geen eens een ticket of entrebewijs mee. Dit is echter wel 5,5 jaar geleden.

Joost

Citaat van: ricodejong4 op jan 18, 2023, 09:13:31
Naar mijn weten is het gewoon entree betalen aan de poort. Ik kreeg destijds geen eens een ticket of entrebewijs mee. Dit is echter wel 5,5 jaar geleden.

Zo is het nog steeds.
Het verkoopt daar toch niet uit dus voorverkoop is zinloos.