Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mrmtty20

Ik ben nog eens voor een tripje naar Duitsland aan het kijken samen met mijn vader, idealiter kijk ik steeds om 2 matchen mee te pikken.
Op 4 februari speelt Bochum om 15u30 tegen Hoffenheim en Mongengladbach om 18u30 tegen Schalke. Zelf denk ik dat het heel nipt zal zijn, maar niet onhaalbaar. Wat denken jullie?

ALenstra

Volgens google maps is het een uur rijden tussen beide stadions. In normale omstandigheden uiteraard.

Jef400

Citaat van: Mrmtty20 op nov 06, 2022, 10:06:15
Ik ben nog eens voor een tripje naar Duitsland aan het kijken samen met mijn vader, idealiter kijk ik steeds om 2 matchen mee te pikken.
Op 4 februari speelt Bochum om 15u30 tegen Hoffenheim en Mongengladbach om 18u30 tegen Schalke. Zelf denk ik dat het heel nipt zal zijn, maar niet onhaalbaar. Wat denken jullie?
Onhaalbaar. Drukte bij beide stadions, parkeerplekken in Gladbach liggen ver van het stadion af. Je moet de Ruhrparkplatz over. Onhaalbaar.

Mrmtty20

Oké thx, toch kijken naar iets anders dan.

DannyH79

Weet iemand of er bij FC Dordrecht vrije verkoop is of dat je een cc/scc moet hebben. Ik heb wel een account maar als ik ingelogd ben dan heb ik geen rechten om een kaartje te kopen....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ricodejong4

Citaat van: DannyH79 op nov 09, 2022, 21:43:58
Weet iemand of er bij FC Dordrecht vrije verkoop is of dat je een cc/scc moet hebben. Ik heb wel een account maar als ik ingelogd ben dan heb ik geen rechten om een kaartje te kopen....

Voor welke wedstrijd Danny? Ik kan je wellicht helpen.

DannyH79

#5376
Citaat van: ricodejong4 op nov 09, 2022, 22:21:18
Voor welke wedstrijd Danny? Ik kan je wellicht helpen.

Ik weet nog niet zeker of ik kan maar wellicht voor die tegen Willem II op 20 nov. Ik wou ff kijken wat mogelijk was maar er staat bij dat ik geen recht op een kaartje heb. Of is de vrije verkoop nog niet begonnen?

Heeft wellicht met de familiedag actie te maken voor die wedstrijd, die loopt tot 16 november, wellicht dat daarna de overige kaarten in de vrije verkoop gaan......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

hgrm

Is er wellicht iemand die mij kan helpen aan 2 kaarten voor Gladbach-Bayern (half februari). Ik vrees dat de vrije verkoop m niet gaat worden...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bakkie

Wij gaan dit weekend met een groep vrienden naar Antwerpen. Morgen staat de wedstrijd Beerschot - Club Brugge NXT op het programma.
Iemand nog een goeie tip om voor de wedstrijd een biertje te drinken?
Andere tips zijn uiteraard ook welkom!

rogo_breda

Direct rondom het stadion zit een aantal kroegen en hangt een mooie voetbalsfeer, die zie je vanzelf!

watergatehopper

Om het nog makkelijker te maken; cafe Stadion
Veel plezier
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Zijn er ook leden die naar Qatar gaan?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Denk het niet. Anders hadden die het wel aangekondigd.

headout

Weet iemand wanneer de wedstrijden van de FA Cup voor het weekend van 7 en 8 januari worden vastgezet?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Arjen

Citaat van: headout op nov 29, 2022, 09:52:37
Weet iemand wanneer de wedstrijden van de FA Cup voor het weekend van 7 en 8 januari worden vastgezet?
Deze week nog zou ik denken.